A mea are aproape 45.000 km şi perechea de pe faţă cere refresh.
Sunt cele iniţiale, Bridgestone Turanza ER 30. Ce să zic, par OK.
Din câte am aflat, Bridgestone e un producător japonez, furnizează produse şi pentru competiţii (F1), şi aş rămâne tot pe acest model. În plus, dacă se va analiza vreodată (Doamne fere') circumstanţele unui eveniment, aş fi în "schemă" la acest capitol.
Dar ...
E o alegere bună?
Sau ar fi şi alte opţiuni mai rentabile?
Din experienţa mea cu ele, pot spune că sunt silenţioase, frânează bine pe uscat. Pe ud, no remember. Pe zăpadă ... baga-mi-aş picioarele ... am intrat în nişte tufe. Nu tu ABS, nu tu VSC. Ca o Dacie. Mde, dacă-s de vară! Mi-a povestit un amic cu Q7 că a luat nişte borduri cu cauciucuri de vară, de îi era ruşine de investiţie. Se aştepta la mai mult. Dar cred că acele sisteme lucrează DOAR dacă au un minim de aderenţă.
Pe http://ssl.delti.com/cauciucuridirect/start.html costă de la 3 mil, în sus.
Sunt cele iniţiale, Bridgestone Turanza ER 30. Ce să zic, par OK.
Din câte am aflat, Bridgestone e un producător japonez, furnizează produse şi pentru competiţii (F1), şi aş rămâne tot pe acest model. În plus, dacă se va analiza vreodată (Doamne fere') circumstanţele unui eveniment, aş fi în "schemă" la acest capitol.
Dar ...
E o alegere bună?
Sau ar fi şi alte opţiuni mai rentabile?
Din experienţa mea cu ele, pot spune că sunt silenţioase, frânează bine pe uscat. Pe ud, no remember. Pe zăpadă ... baga-mi-aş picioarele ... am intrat în nişte tufe. Nu tu ABS, nu tu VSC. Ca o Dacie. Mde, dacă-s de vară! Mi-a povestit un amic cu Q7 că a luat nişte borduri cu cauciucuri de vară, de îi era ruşine de investiţie. Se aştepta la mai mult. Dar cred că acele sisteme lucrează DOAR dacă au un minim de aderenţă.
Pe http://ssl.delti.com/cauciucuridirect/start.html costă de la 3 mil, în sus.
Comment