Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Despre cauciucuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am cauciucuri de iarna Danlup Wintersport 3D, si pot spune ca sau comportat mai mult decat excelent la testele pe care le-am facut sa vad daca sunt bune in conditii de zapada, gheata. Astfel am intrat intr-o curba cu viteza de circa 60 km/h, curba in unghi de 180 grade, m-am speriat cand a tiuit ESP-ul, dar masina s-a incadrat repede pe traiectoria buna, cu toate ca pe jos era zapada batatorita.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Hiama View Post
      Astfel am intrat intr-o curba cu viteza de circa 60 km/h, curba in unghi de 180 grade
      Cum e curba asta mai exact?
      Toyota Auris.D4D-2.0.

      Comment


      • #18
        Adica mergea in linie dreapta cu 60 km/h.
        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

        Comment


        • #19
          Originally posted by sandu View Post
          caut roti (jante tabla,cauciucuri iarna) pentru avensis-205/55/16
          SALAVATI-MA!!!!!!!
          in cazul in care te mai intereseaza eu mi-am luat dunlop wintersport 2000 195/65/R15...sunt super multumit de ele,au aderenta buna pe zapada, le am de 3 ani si cred k ma mai tin 3 ani lejer..
          "we ride together...we die together,bad boys for life!"
          Avensis 1,8 vvt-i

          Comment


          • #20
            As dori sa pun niste anvelope mai late, ceva de genul 225/55 R16; nu sunt prea late pentru avensis 1.8 benzina?
            va multumesc anticipat pentru raspunsuri
            Dragos Munteanu
            Iasi

            Comment


            • #21
              Originally posted by doctor_munt View Post
              As dori sa pun niste anvelope mai late, ceva de genul 225/55 R16; nu sunt prea late pentru avensis 1.8 benzina?
              va multumesc anticipat pentru raspunsuri
              Dragos Munteanu
              Iasi
              Directia ta este asistata electric si sigur va avea de suferit . Va munci suplimentar sa roteasca cei 20 de mm in plus ai amprentei cauciucului in contact cu soseaua . Ma intreb cat de tare poti sa intri pe curba si cauciucurile 205/55/R16 sa nu-si faca treba in conditiile in care masina are si toate elementele de siguranta activa ....

              Comment


              • #22
                Sub ce presiune incarcati anvelopa pe timp rece? Cat este scris in carte sau ...? La o privire de nespecialist, mi se pare ca la presiunea indicata in carte, anvelopa e cam lasata...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by moritz View Post
                  Sub ce presiune incarcati anvelopa pe timp rece? Cat este scris in carte sau ...? La o privire de nespecialist, mi se pare ca la presiunea indicata in carte, anvelopa e cam lasata...
                  Mda...pe la noi pe la tara prin Braila vreo 2 atmosfere cred ca merg(daca aveam zapada si cu gheata,daca aveam mult mai multa zapada cred ca merge si 1.8...dar fara a circula pe asfalt ca le tocim ca merele pe razatoare)...ma uitam apoi la top gear in episodul cand au ajuns ei la polul nord cu 2 hiluxuri...cu presiune de 0.8 atmosfere sau bari(dar tot pe acolo bate))
                  Insa ma uitam pe prognoza meteo..ca am pus anvelopele cam devreme ca nu se anunta precipitatii inca
                  Toyota Auris.D4D-2.0.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by moritz View Post
                    Sub ce presiune incarcati anvelopa pe timp rece? Cat este scris in carte sau ...? La o privire de nespecialist, mi se pare ca la presiunea indicata in carte, anvelopa e cam lasata...
                    Am mers in sezon rece cu presiunea din carte ( sub 160 km, 2.7 fata, 2.3 spate ) e la fel de "scandura" masina ca si vara... daca as incerca sa cobor presiunea sub cea din carte pentru o aderenta mai buna, balonul jos al rotii ( 45 ) ar deveni de nefolosit prin gropile din Bucuresti si...pt un + de aderenta ajung sa sparg jentile . Presiune sub cea din carte cred ca iti permiti cand ai balon de 55-60 ( sau un oras fara gropi ) si cred ca e bine s-o tii numai pe gheata , pe distante relativ scurte si la viteze relativ mici, altfel uzura creste.Deja cred ca e o bataie de cap.O ecuatie complicata...
                    177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

                    Comment


                    • #25
                      Eu si pe alea de vara si pe astea de iarna le tin la 2.2 atm fata spate(presiune recomandata in carte sub 160km/h). Diferenta este ca cele de vara sunt tari ca naiba(deh, anvelope sport) iar astea de iarna sunt mult mai confortabile si iertatoare.
                      Anvelopa de iarna arata ca si cum ar fi mai lasata din cauza faptului ca este mai moale. De asta si amortizeaza mai bine gropile.
                      In nici un caz nu e bine sa fie tinute mai moi cand se ruleaza pe asfalt, in afara de uzura neuniforma a anvelopei si consumul suplimentar nejustificat se pune un stres suplimentar pe transmisie si directie, inclusiv sistemul de asistare a directie. In plus, aderenta pe asfalt poate avea de suferit considerabil.
                      Last edited by closchkutza; 11-26-2011, 12:37 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Si vara dar si iarna merg cu presiune 2,6 atm dar cu azot . Nu-mi plac deloc gumele de iarna deoarece sunt moi si am mereu senzatia ca masina balanseaza la schimbari rapide de directie .

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc pt raspunsuri.
                          Originally posted by vali44 View Post
                          Si vara dar si iarna merg cu presiune 2,6 atm dar cu azot . Nu-mi plac deloc gumele de iarna deoarece sunt moi si am mereu senzatia ca masina balanseaza la schimbari rapide de directie .
                          Daca nu gresesc, in manual este indicata pt masina ta o presiune de 2,4.
                          Diferenta se datoreaza folosirii azotului?
                          Daca nu, care ar fi avantajele folosirii unei presiuni mai mari vara/iarna?

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by moritz View Post
                            Multumesc pt raspunsuri.


                            Daca nu gresesc, in manual este indicata pt masina ta o presiune de 2,4.
                            Diferenta se datoreaza folosirii azotului?
                            Daca nu, care ar fi avantajele folosirii unei presiuni mai mari vara/iarna?
                            Pentru viteze de pana la 160 cartea spune 2,4 iar peste 160 2,8 atm . Eu am facut o medie si merg cu aceasta presiune de mult timp . Am cauciucurile de vara cu care a fost echipata masina si inca mai merg 15000 km . Acum am 54000 . Pacat ca nu se mai fabrica Mychelin Pilot Primacy , au fost excelente . Am urmat sfatul lui Vio-Zeus si mi-am cumparat un set de Yokohama S-Drive , am sa postez despre ele cand le voi monta , asta poate peste 2 ani ...
                            Azotul in anvelope prezinta avantajul ca este stabil la variatiile de temperatura , nu oxideaza janta pe interior si se mai spune ca presiunea se mentine mai mult timp constanta deoarece azotul are molecula mai mare , deci pierderea prin cauciuc este mai mica ... nu sunt specialist , am spus si eu ce am citit cand m-am hotarat sa pun azot in cauciucuri , la varsta mea e posibil sa nu mai retin exact ...

                            Comment


                            • #29
                              Nu uitati sa specificati si motorizarile cand dati valori de presiune in anvelope.
                              http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Legionaru' View Post
                                Nu uitati sa specificati si motorizarile cand dati valori de presiune in anvelope.
                                Da Florin , scuze , ai dreptate ! Eu am un * tractor * de 2 litri ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google