Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Toyota chip si jenti 18"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by othello View Post
    tibinel,

    tte - este toyota development - oficial cu garantia intreaga - ar trebui macar EI sa fie seriosi si sa nu manance rahat.

    mai bine zi ce power box ai gasit tu cu 169bhp si 440Nm ... daca tot e sa incercam un box macar sa-l incercam pe ala mai bun.

    Comment


    • #17
      Originally posted by othello View Post
      Stie cineva daca Toyota vinde un chip pt. noul Avensis 2.2 diesel 150cp? Am auzit de la un prieten ca ar fi cumparat unul care-l ducea la 180cp si peste 400Nm. Daca aveti, puteti reda impresile care vi le-a facut ???

      In plus, cum ar fi daca as pune chipul de 180cp si 400Nm si dupa as adauga un "tunning-box" ?? A facut cineva asa ceva (ar ajunge pe la 200-210cp si 460-480Nm ... vreo idee?

      Plus, am luat saptamana trecuta un nou Avensis 2.2 cu rotile de 18" (Lux). Vroiam rotile de 17" care vin tot pe Avensis - doar ca Elegance. Cineva vrea un schimb?
      Salutare
      Am un Avensis nou cu jenti pe 17 si as fi interesat de un schimb cu jentile tale pe 18...Cati km ai cu ele?

      Comment


      • #18
        Originally posted by toyotafocsani View Post
        Salutare
        Am un Avensis nou cu jenti pe 17 si as fi interesat de un schimb cu jentile tale pe 18...Cati km ai cu ele?
        salut -- momentan am 2000km (poate 2200 km total) (am cumparat masina in octombrie)

        sunt afara din tara deci mai adaugi vreo 2000 km sa ajung "acasa".

        daca chiar te intereseaza da-mi un email direct pe robsalias-purchase@yahoo.com si gasim o metoda.
        Last edited by othello; 11-24-2009, 08:59 AM.

        Comment


        • #19
          Originally posted by TIBINEL View Post
          nu inteleg - parca ai spus ca marca asta nu e buna ca nu da destula putere si nu se aproprie de ce "promit" ei. Situl unde trimiti tu este aceiasi poza (gresesc?) si fac si ei la fel - tot langa Stuttgart...

          care-i "marca" de powerbox care da 440nm si 169bhp ???
          Last edited by othello; 11-24-2009, 08:59 AM.

          Comment


          • #20
            inteles gresit?

            Originally posted by TIBINEL View Post

            sau am inteles eu gresit (recitit postul) si spuneai ca TTE este de "raha" si ca racechip powerbox este bun ?

            la vinzi (sau vand baietii astia din ploiesti) la acelasi pret ca prin comanda (129-229Euro) ?

            Comment


            • #21
              Nu ai fost atent
              Am spus ca cel de la racechip e de cacao,si-l dau pe cel ce spun ei RACE,unde promit 190cp de la 250eur(atat ajunge cu taxe cu tot si mesagerie) cu doar 100eur,cel de la TTE nu-l cunosc si nu stiu ce poate,am propus doar ca powebox-ul de la TTE sa fie platit de cumparator doar dupa ce face un test DYNO,sa vada daca este ceea ce promite TTE.
              PowerBox din site nu este cel de la racechip ,seamana ca imagine dar este de la alta firma,tot nemtesca.
              Am spus ca acest powerbox intentionez ca maxim saptamana viitoare sa-l comercializez undeva pe la 950ron-1000ron.Sper sa ma inteleg cu neamtul,e cam rigid la pret.
              Atasez graficele cu masina fara powerbox,cu powerbox si suprapus cel cu powerbox peste cel original pentru a se vedea diferenta.
              Rosu putere motor,portocaliu este cuplu
              Attached Files
              Last edited by TIBINEL; 11-24-2009, 16:39 PM.

              Comment


              • #22
                deci, ai 9bhp in plus (la "roata") si circa 110Nm+

                apar cei 110Nm intre 1600-2800rpm dupa care se duce diferenta in jos

                totul ok -- spune-mi asta, se modifica doar "fuel delivery" (adica motorina injectata) sau se modifica si "timming" ??? (zi tu termenele ca eu le-am invatat pe engleza).

                mai sti daca volanta tine la 440Nm? sti cumva daca cineva comercializeaza volante SMF (in loc de DMF) ? am mai avut un avensis careia ia cazut volanta si am inlocuit-o cu un "taxi-kit" (in italia asa i-au spus).
                Last edited by othello; 11-24-2009, 18:51 PM.

                Comment


                • #23
                  Nu cunosc comercianti de volanta auto,daca tine volanta 2,2 d-4d 440 nm,nu stiu in ce conditii de exploatere poate sa cada,dar cred ca atunci cand te dai la liniute multe de la semafor la urmatoarea intersectie nu e de bine.

                  Am acesti 440 de doar 3 luni,timp destul de scurt ,dar folosit la maxim si pe Euroring(te sfatuiesc sa treci si pe acolo sa vezi ce inseamna sa duci masina la extrem) si la ceva liniute,si merg cam energic cu masina,si nu simt nici o problema la 70.000km,dar cum am spus timpul p[rea scurt.

                  De aceea am ales varianta de a putea sa activez si sa dezactivez cand doresc,pentru a proteja auto.

                  Timming??la power box?-e cumva iz de misto?
                  Nu stii decat engleza tehnic?
                  Nu am gasit power box care sa modifice avansul,se modifica doar prin ECU.
                  Studiaza aici http://www.motortuning.ro/page.php?17, mai multe despre power box,dar pacat ca e in romana.
                  Te sfatuiesc foloseste Google Translate:Roman-Englez ,sa poti pricepe ceva .
                  Nu am chef de mistocarii ieftine,foloseste cu baietii de cartier de la tine.
                  Apropo ,se modifica cantitatea de motorina injectata si presiunea in rampa common rail.
                  Last edited by TIBINEL; 11-25-2009, 20:31 PM.

                  Comment


                  • #24
                    sari cam repede la concluzii cam gresite pt 41 de ani da impresie de imaturitate si o vedere cam redusa asupra vietii...

                    comentarile pe partea technica insa sunt ok.

                    pe partea umana mai ai mult de invatat.

                    Comment


                    • #25
                      Imaturitate,redus,fara experienta de viata?
                      Lasa asa cum crezi.

                      Ai impresia ca dau examen in fata ta despre ce stiu ,sau nu?sa spui tu ca detaliile tehnice sunt ok?(tu fiind examinatorul),atunci eu fara experienta te-am citit ce vrei si de asta am sarit cam repede cum ai spus.

                      Te simti cumva deranjat de mine?atunci spun un citat agreeat de ZEUS,fara atingere le tine ,ci in general
                      'Cine nu ma poate ingiti sa ma suga"

                      Sa caracterizezi oamenii fara sa-i cunosti,asta e lipsa de imaturitate,

                      Sa provoci pe cineva fara sa fii in prealabil informat cine este si ce poate asta este lipsa de experienta de viata.

                      Sa te uiti la varful papucilor tai in cunostintele ce le ai ,considerand ca altii sunt inferiori,asta e vedere redusa

                      Rog moderatorii sa ma ierte ca am intrat in aceasta mizerie de polemica ce nu-si are sensul in acest topic,transformand necesitatea de informatie in domeniul tuningului la motorizarea D-4D in zguduieli de orgolii.Eu ma opresc din respect pentru membrii acestui forum ce au nevoie de informatii utile ,si nu e o rusine sa le spuna oricine,indiferent daca greseste sau nu,fara sa fie mistocariti de indivizi cu nivel -

                      Astept si alte impresii despre tuning Avensis D-4D

                      Comment


                      • #26
                        Sa va spun de ce sunt la a 4-a turbina
                        1-am busit-o din cauze ce nici acum nu pot spune de ce,dar cei de la garantii au spus ca intradevar e cam zgomotoasa,lucru ce am remarcat si eu ,facand sesizarea respectiva
                        2-asa cum multi din membrii forumului acesta si de pe alt forum stiu,nu am lasat masina 1-2 minute sa mai mearge dupa ce soseam de la drumuri lungi,si mers mai agresiv(le fac cam des),si luam contactul imediat,ceea ce a generat probleme la turbina.
                        3-innebunit ca nu pot creste puterea motorului prea mult cu power box ,atunci am umblat la sezorul de turbina ,atasand un circuit cu reostat,putand modifica valorile in volti ce la primeste la IN si la AUT ,acest senzor.Am tot crescut presiunea in ea pana a cedat,facand greseala de a nu testa pe dyno ci direct pe sosea,si tot mai vroiam putere si cresteam presiunea in turbina pana a facut fas,acceleram si ea tragea ca o caruta.

                        Acum am reusit sa fac un circuit electric(chiar daca se gaseste si pe net) pentru a modifica valorile din debitmetru,lucru realizat,si deja am ceva ponei in plus fata de ultima putere ce deja am aratat .
                        Urmeaza sa fac o combinatie inte cele 3 circuite sa vad ce iese ,dar safe pentru masina-power box-senzor turbina-debitmetru.

                        Sper sa reusesc sa obtin un rezultat cat de cat satisfacator.\,daca reusesc ceva concret si sigur va anunt.
                        Last edited by TIBINEL; 11-26-2009, 19:13 PM.

                        Comment


                        • #27
                          @othelo-esti invitat sambata aceasta la Pitesti la intalnire Toyota ,in jur de ora 11-12 la reprezentanta Toyota de la intrarea in Pitesti de pe autostrada.
                          Cu siguranta ai posibilitatea de a afla multe si libertatatea de a spune tot ce stii si doresti in o ambianta ok,in cadrul reprezentantei Toyota ,la o cafea si un suc rece.

                          Comment


                          • #28
                            Se mai aude ceva de power box sau chip tunning? Sunt si eu interesat de asa ceva. Nu stiu la ce firma ar trebui sa apelez

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google