Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Toyota chip si jenti 18"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toyota chip si jenti 18"

    Stie cineva daca Toyota vinde un chip pt. noul Avensis 2.2 diesel 150cp? Am auzit de la un prieten ca ar fi cumparat unul care-l ducea la 180cp si peste 400Nm. Daca aveti, puteti reda impresile care vi le-a facut ???

    In plus, cum ar fi daca as pune chipul de 180cp si 400Nm si dupa as adauga un "tunning-box" ?? A facut cineva asa ceva (ar ajunge pe la 200-210cp si 460-480Nm ... vreo idee?

    Plus, am luat saptamana trecuta un nou Avensis 2.2 cu rotile de 18" (Lux). Vroiam rotile de 17" care vin tot pe Avensis - doar ca Elegance. Cineva vrea un schimb?

  • #2
    Ca sa ajungi de la 150 la 210 cp trebuiesc facute modificari multe, nu numai o remapare.Trebuie umblat la evacuare,admisie,etc,dar de obicei daca intinzi prea mult coarda,motorul nu are o viata prea lunga.Motorul de 150 cp se poate duce la 177cp si 372Nm cu o simpla remapare,dar mai mult ca sigur daca se strica ceva nu mai beneficiezi de garantie.

    Comment


    • #3
      pai la 480 nm si 210 cp tre sa cam schimbi puntea de fatza .... cam tot ce e pe acolo plus ca nush cine ar scoate atat din motor , cam atat de scoate din motorul de LC de 3.0 ... se poate dar mai mult de 5000-10000 km nu o sa ti tina in primu rand turbina, al doilea pas este ca trebuie alte injectoare , chiuloasa si pistoane (cred), pompa de injectie ... evacuarea... cu ce bagi in ea mai bine luai 2.2 de 177 si o remapai mai lejer la 205 cai dar mai putini nm.... ce zici tu e f mare pt un motor de 2.2.

      Comment


      • #4
        Originally posted by othello View Post
        Stie cineva daca Toyota vinde un chip pt. noul Avensis 2.2 diesel 150cp? Am auzit de la un prieten ca ar fi cumparat unul care-l ducea la 180cp si peste 400Nm. Daca aveti, puteti reda impresile care vi le-a facut ???

        In plus, cum ar fi daca as pune chipul de 180cp si 400Nm si dupa as adauga un "tunning-box" ?? A facut cineva asa ceva (ar ajunge pe la 200-210cp si 460-480Nm ... vreo idee?
        Pai asa de ce n-ai luat direct D-Cat-ul de 177 c.p.?

        Comment


        • #5
          schimb roti

          Originally posted by cristi98 View Post
          Pai asa de ce n-ai luat direct D-Cat-ul de 177 c.p.?

          Pt ca nu-l aveau in culoarea cu interiorul pe care-l vroiam.

          Oricum, la 180cp cu 400Nm pot sa ajung ok. Pt motor nu vad nici un motiv de probleme -- cu un power box sper sa nu fac ceva la pompa de motorina pt ca stiu de probleme pe VW.

          inca caut un schimb la roti

          Comment


          • #6
            Toyota research dev in germania

            Originally posted by dan.gutu View Post
            Ca sa ajungi de la 150 la 210 cp trebuiesc facute modificari multe, nu numai o remapare.Trebuie umblat la evacuare,admisie,etc,dar de obicei daca intinzi prea mult coarda,motorul nu are o viata prea lunga.Motorul de 150 cp se poate duce la 177cp si 372Nm cu o simpla remapare,dar mai mult ca sigur daca se strica ceva nu mai beneficiezi de garantie.

            Vinde pt. toyota avensis (OEM de Toyota -- adica iti ti garantia) un chip (sau powerbox??) care duce la 182cp si 403Nm.

            Daca e "box" atunci NU atinge turbina - deci, nici un motiv pt. care sa nu tina LA FEL de mult ca acuma. Deci, "aer" mai mult nu baga in motor cu ajutorul turbinei.

            Ca rezultat, singurul lucru care-l poate "baga" (dat fiind ca motorul ramane la fel) este mai multa motorina pt. un ciclu mai LUNG (injectie de motorina mai devreme la un nivel mai mare).

            Compresia ramane la fel - % de aer scade in "mixture" - deci nu vad NICI un deranj pt. motor.

            Sigur, mai multe noxe si mai multe CO2 - dar, suntem deja la EU5 deci n-o sa ma simt vinovat prea tare.

            Schimb de roti cineva ????

            Comment


            • #7
              Daca ajunge cineva macar la 172 cp cu power box ,fara modificari de injectoare,axa cu came,etc ,are din partea mea o masina noua. Oferta valabila pana pe 01-01-2010-
              masuratoare pe Dyno-
              Daca zice ca are si demonstrez ca nu este asa atunci da el masina.
              Cine se baga?
              Ce dracu doar nu am distrus 3 turbine degeaba,.

              Comment


              • #8
                buna ideea

                Originally posted by TIBINEL View Post
                Daca ajunge cineva macar la 172 cp cu power box ,fara modificari de injectoare,axa cu came,etc ,are din partea mea o masina noua. Oferta valabila pana pe 01-01-2010-
                masuratoare pe Dyno-
                Daca zice ca are si demonstrez ca nu este asa atunci da el masina.
                Cine se baga?
                Ce dracu doar nu am distrus 3 turbine degeaba,.

                Super --- eu le-am scris celor de la TTE (germania) si alea sunt datele trimise. Daca era vorba de alte turbine, injectoare, axe etc... nu m-as fi bagat.

                Dar, care-i explicatia pt D-cat 177hp. Motorul la fel - compresia la fel - turbina la fel -- de injectoare am intrebat - mi-au spus ca "part nr" este la fel pt. cea de 150bhp si cea de 177bhp -- doar ca la D-CAT are un injector in plus pt. ardere mai curata - dar ca altfel totul este din soft.

                In plus, am vorbit si cu baietii astia si mi-au spus ca-mi pot trimite DYNO print-out daca doresc.

                http://www.racechip.de/racechip-chip...4D-3583-r.html (poate ar fi ei interesati de un "schimb" contra dyno)

                Comment


                • #9
                  Toti "tunerii" din Romania (inclusiv Dragos ) se lauda ca la un motor turbo "adauga" 25% din puterea actuala doar din soft. 150 c.p. + 25%=187,5 c.p. Cine minte?!
                  Last edited by cristitoyota; 11-16-2009, 00:15 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by othello View Post
                    Super --- eu le-am scris celor de la TTE (germania) si alea sunt datele trimise. Daca era vorba de alte turbine, injectoare, axe etc... nu m-as fi bagat.

                    Dar, care-i explicatia pt D-cat 177hp. Motorul la fel - compresia la fel - turbina la fel -- de injectoare am intrebat - mi-au spus ca "part nr" este la fel pt. cea de 150bhp si cea de 177bhp -- doar ca la D-CAT are un injector in plus pt. ardere mai curata - dar ca altfel totul este din soft.

                    In plus, am vorbit si cu baietii astia si mi-au spus ca-mi pot trimite DYNO print-out daca doresc.

                    http://www.racechip.de/racechip-chip...4D-3583-r.html (poate ar fi ei interesati de un "schimb" contra dyno)
                    Am power box-ul lor si e o porcarie daca doresti ti-l trimit si fac reducere de 100 eur-ba nu il dau doar cu 100eur,am pe cel ce spun ei RACE,care promit 190cp.
                    Pe dyno doar 166cp si ceva la 370nm,daca doresti transmit si graficul de pe Dyno.
                    Daca doresti dau 4 PowerBoxuri la 200eur
                    Da safe mode din prima,de la setarea originala,fara sa mai umbli la cele doua reglari.
                    Am trimis mail cu testul DYNO, si le-am cerut explicatii,din acel moment au amutit,nu au mai trimis nici un mail.
                    Daca nu crezi,mergi pe mana lor si pun la bataie ce suma doresti pe powerboxul lor.Cu tot cu graficul lor.
                    Last edited by TIBINEL; 11-16-2009, 18:54 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cristi98 View Post
                      Toti "tunerii" din Romania (inclusiv Dragos ) se lauda ca la un motor turbo "adauga" 25% din puterea actuala doar din soft. 150 c.p. + 25%=187,5 c.p. Cine minte?!
                      La motorizarile ce au ECU programabil,da.Unele suporta doar 20%altele pot duce si peste.
                      Ca experienta am resoftat vw 105 cp la 158 cp cu soft TCM-pot dovedi,doar sa o ceri si se rezolva.

                      La Toyota Avensis benzinar sau diesel ECU nu se poate programa.Singura solutie este Power box.
                      Dupa multe experiente am gasit unul singur ce ma poate satisface ,am obtinut 169cp si 440nm.
                      Cu acest powerbox(este si cu comanda de activare si dezactivare din mers) am depasit un BMW 520i(170cp),cu o masina diferenta-martori ZEUS si LEGIONARU'-care era de fapt si la volanul BMW-lui
                      Pot posta si poze daca doresti de la aceasta cursa.

                      Singurele motorizari programabile de la Toyota,am facut oferta de remapare ,la alta sectiune dedicata pentru asa ceva de pe acest forum,.
                      Te multumeste raspunsul?
                      Doresc raspuns la insinuarea ta de mincinos la adresa lui Voinea.Nu spun ca ar fi cel mai cel ,dar nici asa cum insinuezi.
                      Last edited by TIBINEL; 11-16-2009, 19:12 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Peace man, peace (pis,pis) Vorbim impreuna, intelegem separat.

                        Din ce zici tu zici aici inteleg ca, in practica, nu se poate ajunge (de la 150 cred) la 172 cp doar "din electronica"
                        Originally posted by TIBINEL View Post
                        Daca ajunge cineva macar la 172 cp cu power box ,fara modificari de injectoare,axa cu came,etc ,are din partea mea o masina noua.
                        Eu intreb cine minte: teoria sau practica?
                        Originally posted by cristi98 View Post
                        Toti "tunerii" din Romania (inclusiv Dragos ) se lauda ca la un motor turbo "adauga" 25% din puterea actuala doar din soft. 150 c.p. + 25%=187,5 c.p. Cine minte?!
                        Tunerul neamt "agreat" de Toyota, da urmatoarele valori cu Powerbox-ul lui la motorul de 150 cp: 180 cp/360NM. Numa' ca preturile pleaca de la 800 euro...

                        Legat de Dragos, nu insinuez nimic, daca am ceva sa-i zic il sun direct. Il cunosc de mult timp si i-am trimis si musterii. Am adus vorba de el pt ca am vazut ca faci parte din "familia TCM".

                        Toate cele bune de la pacifistul Cristi98!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by TIBINEL View Post
                          Am power box-ul lor si e o porcarie daca doresti ti-l trimit si fac reducere de 100 eur-ba nu il dau doar cu 100eur,am pe cel ce spun ei RACE,care promit 190cp.
                          Pe dyno doar 166cp si ceva la 370nm,daca doresti transmit si graficul de pe Dyno.
                          Daca doresti dau 4 PowerBoxuri la 200eur
                          Da safe mode din prima,de la setarea originala,fara sa mai umbli la cele doua reglari.
                          Am trimis mail cu testul DYNO, si le-am cerut explicatii,din acel moment au amutit,nu au mai trimis nici un mail.
                          Daca nu crezi,mergi pe mana lor si pun la bataie ce suma doresti pe powerboxul lor.Cu tot cu graficul lor.
                          tibinel,

                          tte - este toyota development - oficial cu garantia intreaga - ar trebui macar EI sa fie seriosi si sa nu manance rahat.

                          mai bine zi ce power box ai gasit tu cu 169bhp si 440Nm ... daca tot e sa incercam un box macar sa-l incercam pe ala mai bun.
                          Last edited by othello; 11-20-2009, 16:43 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Sper sa nu uit,luni sau marti postez graficul de pe testul Dyno cu cel original suprapus cu cel dupa montaj powerbox.

                            Comment


                            • #15
                              Saptamana viitoare fac contract cu ei de furnizare marfa(bineinteles ca doresc banii in cont pentru 6 PowerBox-uri),si atunci stam de vorba despre ele,vorbesc doar despre cele cu comanda de activare si dezactivare in mers.
                              In legatura cu tte-trebuie testat si el sa vedem realitatea.Ar trebui sa ne lase inainte de a plati sa facem un test Dyno,daca da rezultatele ce le promit la aceasta suma mare de bani.
                              Last edited by TIBINEL; 11-21-2009, 16:44 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google