Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

plecarea de pe loc corecta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • plecarea de pe loc corecta

    Vreau sa stiu cum procedati la plecarea de pe loc? Adica apasati acceleratia pana in jur de cate ture si cum eliberati ambreiajul ? Imi cer scuze daca intrebarea pare putin stupida pe un astfel de forum, dar inainte nu am avut o masina atat de silentioasa ca cea de acum si nici turometru, iar plecarea de pe loc ma obisnuisem sa o fac practic dupa sunetul motorului. Acum situatia este alta si nu as vrea sa turez inutil motorul. In plus de asta ambreiajul la Auris mi se pare ca are o cursa moarta mai mare decat ceea ce am vazut pe la alte masini.
    Auris, 1,4 VVTi, Luna+, 1G3

  • #2
    Poi incearca de ex sa pleci la 2000 de ture, si vezi cum se simte. Dupa care adaptezi, la urmatoarea pornire . Nu prea exista regula cat de tare sa turezi motoru ca sa pleci de pe loc, asta se invata de obicei la scoala de soferi. Turezi dupa cat de tare vrei sa pleci de pe loc, in functie de trafic. Daca te tarai in trafic nici macar nu tre sa accelerezi, (asta implica un control bun al ambreajului). Daca vrei sa intri de pe loc, mai fortos, normal ca tre sa accelerezi, si poate ajungi la 5000 de ture, depinde de cat esti de speriat.

    Ce nu se recomanda ii sa accelerezi brusc cand motoru este rece. "Turatu inutil", cum ii spui tu, la plecare, are ca efect cresterea consumului si in timp defectarea ambreajului. Dar stai linistit, nu plange la capataiul ambreajului, ca nu cedeaza de la cateva plecari mai in forta...

    Tine minte, orice sfat nu poa sa tina loc de experienta proprie. Ia-ti inima in dinti si incearca.

    Referitor la "cursa moarta" a ambreajului, daca nu-ti convine unde prinde, du-te la service, si spune-le sa-ti regleze ambreaju sa prinda mai jos. Oricum, si asta ii o chestie de antrenament, dupa ce conduci o vreme, o sa te adaptezi mult mai repede la diferite masini pe care o sa le conduci.

    Spor la condus, si fara evenimente.

    Comment


    • #3
      multumesc mult pentru sugestii si trafic usor oriunde te-ai afla!
      Auris, 1,4 VVTi, Luna+, 1G3

      Comment


      • #4
        se poate regla cursa activa ambreiaj la toyotele noastre?

        dorus, ai idee, stii pe cineva care si-a reglat cursa activa a ambreiajului (sa prinda mai jos)? are ceva efecte negative privind durata de viata a lui daca se modifica aceasta cursa?
        daca cineva pe forumu asta a facut modificarea asta sa zica daca e multumit.
        Auris, 1,4 VVTi, Luna+, 1G3

        Comment


        • #5
          Originally posted by dorus View Post
          Poi incearca de ex sa pleci la 2000 de ture, si vezi cum se simte. Dupa care adaptezi, la urmatoarea pornire . Nu prea exista regula cat de tare sa turezi motoru ca sa pleci de pe loc, asta se invata de obicei la scoala de soferi. Turezi dupa cat de tare vrei sa pleci de pe loc, in functie de trafic. Daca te tarai in trafic nici macar nu tre sa accelerezi, (asta implica un control bun al ambreajului). Daca vrei sa intri de pe loc, mai fortos, normal ca tre sa accelerezi, si poate ajungi la 5000 de ture, depinde de cat esti de speriat.

          Ce nu se recomanda ii sa accelerezi brusc cand motoru este rece. "Turatu inutil", cum ii spui tu, la plecare, are ca efect cresterea consumului si in timp defectarea ambreajului. Dar stai linistit, nu plange la capataiul ambreajului, ca nu cedeaza de la cateva plecari mai in forta...

          Tine minte, orice sfat nu poa sa tina loc de experienta proprie. Ia-ti inima in dinti si incearca.

          Referitor la "cursa moarta" a ambreajului, daca nu-ti convine unde prinde, du-te la service, si spune-le sa-ti regleze ambreaju sa prinda mai jos. Oricum, si asta ii o chestie de antrenament, dupa ce conduci o vreme, o sa te adaptezi mult mai repede la diferite masini pe care o sa le conduci.

          Spor la condus, si fara evenimente.
          Mergi mai des cu ea. O sa o simti singur. Nu cauta raspuns la altii pentru asta. "ROSTO"

          Comment


          • #6
            Originally posted by maki23 View Post
            dorus, ai idee, stii pe cineva care si-a reglat cursa activa a ambreiajului (sa prinda mai jos)? are ceva efecte negative privind durata de viata a lui daca se modifica aceasta cursa?
            daca cineva pe forumu asta a facut modificarea asta sa zica daca e multumit.
            Scuze, doar acuma am vazut ca mi-ai scris expres mie .

            Eu mi-am modificat cursa ambreajului atat la solenza cat si la logan. cu o dacie berlina am mers 64000 km cu ambreaiajul reglat sa prinda cat mai jos, cu solenza am mers 36.000 km, cu loganu 56000 km. Durata de viata a ambreiajului nu este conditionata de reglarea cursei lui, atata timp cat cu pedala apasata la fund ambreiajul decupleaza complet. Poti verifica asta singur, pui masina cu o roata din fata pe cric, cu frana de mana trasa. Bagi in viteza, cu ambreajul apasat. daca roata suspendata incepe si se invarte, cand amrbeajul este calcat, inseamna ca el inca mai cupleaza, ceea ce nu este corect.

            a, la corolla de acum nu a mai fost cazul, ambreiaju prinde deja foarte jos, asa ca nu am mai reglat nimic.

            Spor, si sper ca ai mai progresat cu condusu

            Comment


            • #7
              ~2000 rpm si e ok. Dupa care daca vrei la consum, schimbi la 2000. Daca vrei sa mergi normal, la 3000 rpm. Sport de la 3600 in sus (cand e intrat VVT-i-ul).
              Toyota Aygo+ 1.0 VVT-i | Honda S2000 2.0 VTEC

              Comment


              • #8
                Help!

                De cateva zile am inceput sa conduc auris cu motorizare de 1,33. Ma confrunt cu probleme reale la plecarea de pe loc. Scoala de soferi am facut-o pe un golf tdi, la care plecarea o puteam face usor din ambreiaj. Nu stiam atunci ca am sa conduc benzinara, dar asta e. Ma gandesc la tot felul de variante pt a imbunatati plecarea de pe loc. Una din ele este: sa tin ambreiajul calcat complet, accelerez pana in 1600-1800 rpm, dupa care las finut ambreiajul in timp ce mai accelerez usor. Inca nu am incercat-o, daca am zis cva prostie mi-ti ierta. Vreau sa va cer voua sfatul adaptat la motorizarea de 1,33, mai concret cum sa procedez fara sa mai intampin probleme, ca la prosti, mura in gura, asta e...sunt incepator.

                multumesc de intelegere

                Comment


                • #9
                  tureaza un pic mai mult motorul

                  Salut. Stai fara grija, si eu mai patesc la fel cand trec de pe diesel pe benzina. In general dieselul nu treb turat, avand cuplu mare; la benzina patesc sa opresc motorul, fiind obisnuit sa nu-l turez, dau drumu mai repede la ambreiaj si il opresc. tureaza motorul peste 2000 - 2500 si da drumu usor la ambreiaj.


                  Originally posted by calinternes View Post
                  De cateva zile am inceput sa conduc auris cu motorizare de 1,33. Ma confrunt cu probleme reale la plecarea de pe loc. Scoala de soferi am facut-o pe un golf tdi, la care plecarea o puteam face usor din ambreiaj. Nu stiam atunci ca am sa conduc benzinara, dar asta e. Ma gandesc la tot felul de variante pt a imbunatati plecarea de pe loc. Una din ele este: sa tin ambreiajul calcat complet, accelerez pana in 1600-1800 rpm, dupa care las finut ambreiajul in timp ce mai accelerez usor. Inca nu am incercat-o, daca am zis cva prostie mi-ti ierta. Vreau sa va cer voua sfatul adaptat la motorizarea de 1,33, mai concret cum sa procedez fara sa mai intampin probleme, ca la prosti, mura in gura, asta e...sunt incepator.

                  multumesc de intelegere
                  2008 Corolla 1.4 D4D 5MT

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google