Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum ne intretinem masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Vin si eu cu o intrebare.
    Daca lasi masina in perioada asta pe sub tei sau diversi alti copaci te trezesti cu o substanta lipicioasa pe masina de toata frumusetea. Cica ar fi o substanta secretata de niste insecte (paduchi de planta). Aveti idee daca cumva aceasta substanta are vreun impact asupra lacului vopselei? Nu de alta dar am avut masina murdara cu asa ceva (vreo 1-2 saptamani) si am mers la o spalatorie destul de ok, care spala cu simt de raspundere (zic eu...). Am spalat masina insa au ramas niste punctulete mici pe lac care nu vor sa se ia... mai ales pe capota si plafon si apare ca si cum ar fi matuita... asa se vede mai de la distanta... puncte mici unul langa altul. Daca te apropii se vad punctele foarte bine, parca ar fi cazut chiar atunci pe masina. Desi am spalat-o de 2 ori, prima data un simplu exterior si apoi inca o spalare cu degresant in prealabil... n-a iesit... Cei de-acolo mi-au zis ca iese la o ceruire?!?! i-am intrebat daca e sau nu abraziva... si mi-au zis ca nu... atunci intrebarea mea e cum iese la ceruire? Pe un forum de detailing mi s-a sugerat sa rezolv problema prin claying. Ma gandesc ca poate or fi fost cei de la spalatorie "mai nepriceputi" (a se citi spuma botezata etc etc). Ati mai avut problema asta? v-ati mai intalnit cu ea?

    Merci,
    Bafta!

    Comment


    • #47
      Update:

      Dupa un spalat mult mai atent (in provincie, ca in Bucuresti e destul de greu de gasit... (spalat, degresat, spalat, spuma, si iar spalat...)) si cateva ploi mai serioase, s-au mai dus din punctele respective. Acum se vad doar daca te uiti atent. Probabil ca se vor duce de tot pana la urma... daca nu... acum oricum nu mai pare o problema serioasa. Totusi e bine de pus in alta parte masina daca aveti de ales... nu sub copaci cand acestia au aceasta problema.

      Bafta!

      Comment


      • #48
        Stiu ca e cam tirziu, dar poate citesti si iti foloseste.
        Cauta o bucata de "clay" pentru detailing si lubrifiantul potrivit. Pot sa folosesti si ONR ca lubrifiant.
        Spala masina bine (sa nu ramina nimic abraziv in zona), apoi uda zona cu lubrifiant si freaca pe deasupra cu clay. Nu apasa tare pe clay.
        Se vor lua cu putina rabdare.
        Mi se intimpla si mie, masina sta relativ aproape de un plop tanar si ma trezesc cu pete albe frecvent.
        Un sealant te scapa de ceva munca.

        Comment


        • #49
          Avand ceva timp liber azi si fiind frumos afara am zis ca e momentul curateniei generale de primavara la masini. Zis si facut, m-am hotarat sa fac pe indelete interiorul, iar saptamana viitoare sa ma ocup si de exterior.

          Corolla nu a mai fost curatata in interior de mai mult de un an, iar Aurisul nu mai fusese bibilit de prin august. La inceput cam asa se prezenta situatia:








          Am folosit urmatoarele jucarii:
          - Sampon auto Clean-Clean pentru covorasele de cauciuc - aveam o sticla pe terminate, veche de vreo 3 ani si am gasit ocazia potrivita pentru a mai folosi din el, am pus un dop intr-o galeata cu 5 litri de apa.
          - Mafra Pulimax pentru interior si scaune.
          - Mafra Diamantplast pentru curatarea plasticului din zonele inferioare.
          - Mafra Nouveau Noir pe post de finish pentru covorase. Ofera un aspect placut, umed, plus ca face impregnarea mizeriei ceva mai dificila.
          - Turtle Wax Premium Cockpit Cleaner - pentru bord; printre produsele mai rasarite din gama Turtle Wax, ofera un aspect mat, curata bine si are un efect antistatic decent.
          - Mafra Split - pentru geamuri; a fost o surpriza extrem de placuta pentru mine, fiind prima data cand il folosesc. A curatat rapid orice urme de mizerie si amprente, nu a lasat dâre si cel mai important se aplica si se sterge foarte usor. Aveam pregatit si Cristalvetro insa nu a mai fost nevoie.
          - prosoape de microfibre Kent, o piele sintetica si o perie Carplan.



          Am inceput cu covorasele auto. Le-am udat, am aplicat sampon auto cu peria si le-am lasat la inmuiat 10 minute.





          Dupa clatire, le-am lasat la uscat 30 de minute, iar apoi am aplicat Nouveau Noir cu un burete. Dupa uscare aratau cam asa:





          Au urmat in ordine: aspirarea temeinca a masinilor, inclusiv a portbagajului, curatarea plasticelor inferioare, curatarea catorva pete de noroi si grasime de pe scaune, curatarea usilor si a bordului, iar la final m-am ocupat de bibilirea geamurilor pe interior, care nu fusesera curatate de vreo 2 ani.

          Fiind cam obosit dupa aproape 4 ore de munca si pentru ca incepuse sa se insereze, am mai apucat sa fac doar 5 poze la final.











          Sper sa revin cu o prezentare si dupa tratamentul exterior.
          BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
          Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
          Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

          Comment


          • #50
            Da, mi-a placut prezentarea, am sa incerc si eu produsele recomandate.
            Last edited by costinescu; 07-21-2011, 14:56 PM.
            jocuri cu masini

            Comment


            • #51
              Nouveau Noir chiar e de mare efect. Merci de pont. L-am incercat si eu in weekend pe covorase.
              Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

              Comment


              • #52
                Saptamana trecuta mi-a trecut prin mana una dintre cele mai mari masini pe care am avut ocazia sa lucrez pana acum si anume un Land Rover Discovery 3. O masina impunatoare ca statura din orice parte ar fi privita si o ocazie rara de a-mi testa aptitudinile de echilibristica, fiind prima data cand am fost nevoit sa lucrez pe plafonul unei masini cocotat pe scara (la cam 2 m inaltime ar fi fost imposibil altfel).

                Masina are aproximativ 4 ani vechime, vopseaua este originala, iar in acest interval a vazut doar curatari periodice prin spalatorii, primul detailing avand ocazia sa-l fac eu. Masina apartine unui coleg de pe Club Mazda.



                Masina a ajuns la mine gata spalata (in media spalatoriilor noastre), asa ca am putut trece la constatarea defectelor. Pe langa obisnuita panza de paianjen, am gasit o sumedenie de zgarieturi adanci pe laterale, capota si plafon, probabil de la crengi, urme de oxidare pe cam toate suprafetele vopsite, urme de gazare cu vopsea rosie, plus depuneri severe de fier si bitum in zona inferioara.

                Iata cum se prezenta situatia la inceput.























                Pentru exterior am folosit urmatoarele produse:

                Prespalare - Autobrite Magifoam + Mafra Supermafrasol + Valet Pro APC
                Spalare - Maxi Suds + Flux Lavasciuga
                Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, CarPro IronX Paste, Bilt Hamber Regular
                Corectie – Meguiar’s Ultimate Compound + paduri Surbuf si pad portocaliu Lake Country , Menzerna 3.02 + pad albastru Scholl, Menzerna 106 FA + pad galben Menzerna si pad alb Lake Country
                Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Einszett Glas Polish, Duragloss #751 Rain Repel
                Protectie – Optimum Opti-Seal, Autoglym Radiant Wax
                Dressinguri – Optimum Opti-Bond, Einszett Tiefenpfleger

                Am inceput cu spalarea jantelor, deosebit de contaminate cu pilitura de fier. Au fost necesare 3 aplicari de Sonax Full Effect la interval de 15 minute, o aplicare de CarPro IronX Paste si numeroase perii si periute pentru a le readuce luciul.

                Dupa prima aplicare de SFE...





                A doua...



                A treia...



                IronX Paste in actiune...





                In acest timp am aplicat Valet Pro APC pe capota si bara fata pentru a inmuia genocidul de insecte.







                A urmat prespalarea cu Magifoam si Supermafrasol, clatit, iar apoi 2BM cu o mixtura de Maxi Suds si Flux Lavasciuga. Am ales acest mix pentru capacitatea foarte buna de degresant a samponului de la Mafra.

                Pentru indepartarea bitumului am folosit 1Z Acrysol, prezent din belsug pe mai toata zona inferioara.















                Avand in vedere ca masina prezenta contaminare destul de serioasa si nu a mai fost decontaminata vreodata, am optat pentru argila Bilt Hamber Regular, iar pe post de lubrufiant am folosit apa simpla.



                Desi am folosit inainte mai multe solutii pentru a usura decontaminarea, tot a mai fost ceva de furca, indeosebi in zona inferioara a portierelor.







                Dupa decontaminare am pus masina sub reflector si am trecut la partea de corectie.







                Avand in vedere zgarieturile severe si ca lacul este unul mediu-dur, am optat pentru combinatia Meguiar’s Ultimate Compound si padurile Surbuf. Am preferat Megs UC lui Megs #105 datorita lubrifierii mai bune pe care o are primul si faptului ca am fost nevoit sa lucrez la temperaturi ridicate, deci implicit un timp mai rapid de uscare al polishului. Am lucrat cu DAS6, pe viteza 4-5 si cu presiune medie. Padurile Surbuf mi-au lasat si de data asta o impresie foarte buna, usurand enorm munca cu orbitala si trecerile necesare pentru a obtine rezultatul dorit.







                Pe zonele inguste am folosit spot padul albastru de la Scholl si cel portocaliu de la Lake Country. Pentru finisaj am folosit 106 FA impreuna cu padul galben de la Menzerna si cel alb de la Lake Country.

                Iata cateva imagini inainte si dupa si corectia obtinuta.

























                Au iesit mare parte din defecte, in urma ramanand doar ciupiturile de la pietre, zonele cu vopsea sarita si zgarieturile foarte adanci pe care am reusit doar sa le cosmetizez.

                Pentru ca am remarcat ceva zgarieturi si urme de matuire pe faruri si stopuri am zis ca merita o reimprospatare si aici.





                Cateva treceri cu 3.02 si o picatura de 106FA si gata.








                Am trecut la aplicarea protectiei la exterior.

                Pentru anvelope am folosit Optimum Opti-Bond, aplicat in doua straturi la interval de 30 de minute.

                Inainte...



                50/50...





                Dupa...



                Pentru bandouri si plasticele exterioare am folosit Einszett Tiefenpfleger, tot in doua straturi.

                50/50





                Tot solutia de la 1Z am folosit-o si pentru a revitaliza zona extrem de decolorata si deteriorata din plastic din jurul parbrizului.

                Inainte...



                50/50...



                Dupa 3 aplicari la interval de 15 min...



                Geamurile au fost curatate cu Meguiar’s Glass Cleaner si Einszett Glas Polish, iar la final a fost aplicat Duragloss #751 Rain Repel.





                Protectia aleasa pentru partile vopsite a fost Optimum Opti-Seal, aplicat in doua straturi, iar la 12 ore distanta am aplicat si un strat de Autoglym Radiant Wax cu orbitala, care mi s-a parut ca ofera o nuanta mai calda vopselei.



                BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                Comment


                • #53
                  A urmat interiorul unde situatia se prezenta dupa cum se vede in imaginile de mai jos...











                  Pentru interior am folosit urmatoarele produse:

                  Valet Pro APC si Mafra Pulimax pentru tapiterie, plafon si petele persistente
                  Sonax Profiline Plastic Cleaner pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
                  Prima Nero pe post de dressing
                  Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
                  Gliptone Leather Cleaner pentru suprafetele de piele
                  Perii, periute, pensule si un teanc de lavete de microfibra

                  Tapiteria, pedalierul si podeaua au fost curatate cu Valet Pro APC si Pulimax.





                  Pentru tapiteria scaunelor, cu o culoare pretentioasa de altfel, am imbibat bine scaunele cu solutie, agitat serios cu laveta de microfibra, iar apoi a urmat aspirarea. Acest procedeu a fost repetat de 5 ori pe fiecare zona.

                  Pentru plasticele deschise la culoare am folosit Pulimax agitat destul de serios cu peria, iar apoi sters cu laveta de microfibra. A urmat Sonax Plastic Cleaner si la final Prima Nero.









                  Iar dupa 3 zile si aproximativ 30 de ore de munca, iata rezultatul final...































                  Si o reflexie de final care mi-a placut...

                  BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                  Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                  Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                  Comment


                  • #54
                    felicitari. ai tras ceva, rezultatul e uimitor
                    177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

                    Comment


                    • #55
                      Putin inainte de Sfanta Maria, am facut o cosmetizare generala unei Mazda 6. O japoneza din 2010 cu o nuanta foarte frumoasa, in general bine intretinuta, insa cu cateva defecte ce-i stirbeau din calitatile optice.



                      Cateva zgarieturi culese din parcarile patriei...







                      Depuneri pe ici pe colo...





                      Dar si o contaminare urata vizibila prin praful de pe masina ce era prezenta pe toate suprafetele orizontale.







                      Pentru exterior am folosit urmatoarele produse:

                      Prespalare - Autobrite Magifoam + Valet Pro APC + Bilt Hamber Surfex HD
                      Spalare – Meguiar’s Gold Class
                      Decontaminare - Einszett Acrysol, Sonax Full Effect, Bilt Hamber Regular
                      Corectie – Meguiar’s #83 Dual Action Cleaner Polish + pad albastru Scholl si pad alb Lake Country, Meguiar’s Ultimate Compound + pad portocaliu Lake Country pentru zgarieturile izolate mai severe si Autoglym Radiant Wax + pad galben Menzerna pentru finisaj, Autosol Metal Polish pentru teava de esapament
                      Geamuri – Meguiar’s Glass Cleaner, Einszett Glas Polish, Duragloss #751 Rain Repel
                      Protectie – Meguiar’s #26 Hi-Tech Yellow Wax + pad negru Meguiar’s, Finish Kare 1000P pentru jante
                      Dressinguri – Optimum Opti-Bond, Finish Kare 108AS, Einszett Tiefenpfleger

                      Jantele au fost curatate cu Sonax Full Effect pentru a indeparta pilitura de fier si Acrysol pentru a scoate cele cateva urme de bitum.



                      Contaminarea a fost relativ redusa...





                      Iar la final au iesit cam asa...




                      A urmat curatarea insectarului de pe bara fata si capota folosind Valet Pro APC si Surfex HD diluat 1:10.





                      Masina a fost prespalata cu Magifoam in concentratia clasica 100 ml solutie si 900 ml de apa calda, clatita, iar apoi am trecut la cele 2 galeti folosind samponul Meguiar’s Gold Class si o manusa de blana Meguiar’s.

                      Uscarea a fost facuta cu un Huge Fluggy Drying Towel, iar apoi am trecut apoi la decontaminare. Dupa cum am mentionat putin mai sus, pe toate panourile orizontale era vizibila o contaminare destul de urata. Nu-mi dau seama daca era seva de copac, urme de la ceva depuneri industriale sau doar gazare, cert este insa ca argila Optimum Opti-Clay pe care am incercat-o initial nu a facut fata sub nicio forma.



                      Asa ca am scos artileria grea, iar, dupa o stergere cu Acrysol a suprafetelor orizontale, am folosit argila Bilt Hamber Regular impreuna cu apa pe post de lubrifiant.

                      Dupa o portiune de 30 x 30 cm de pe capota...



                      Argila nu arata deloc grozav, insa solutia aleasa incepea sa dea roada, asa ca am mers mai departe.

                      Capota...







                      Dupa a treia trecere pe capota...



                      Plafon...





                      Portbagaj...



                      Panouri laterale...





                      Si un mic 50/50 pentru a vedea diferenta intre o zona contaminata si una scapata de contaminanti (zona inferioara este cea decontaminata)...





                      Dupa aproape 2 ore de decontaminat si vreo 100 de grame de argila consumate am trecut la partea de corectie a defectelor.

                      Masina prezenta relativ putine defecte. Zgarieturi izolate pe anumite portiuni, putina panza de paianjen, niste pete in lac si alte defecte relativ minore. Am folosit Meguiar’s #83 Dual Action Cleaner Polish pe padul albastru Scholl si padul alb Lake Country, pentru cosmetizarea zgarieturilor severe am folosit Meguiar’s Ultimate Compound si padul portocaliu Lake Country, iar la final pentru un plus de luciu am optat pentru Autoglym Radiant Wax aplicat cu padul galben de finish de la Menzerna.





                      Cateva imagini inainte si dupa...





                      Niste pete patrunse in lac...











                      Cateva zgarieturi ceva mai adanci...









                      Niste urme pe portiera...











                      Si starea vopselei la final...









                      Remarcand niste urme de unghii in zona manerelor de la usi, am incercat o usoara cosmetizare folosit Ultimate Compound si un aplicator de spuma Meguiar’s.

                      Inainte...





                      Si dupa...





                      Anvelopele au primit doua straturi de Optimum Opti-Bond Tyre Gel...

                      Inainte...



                      50/50...





                      Dupa...



                      Inainte sa aplic 1000P pe jante, am remarcat niste urme de adeziv de la vechii plumbi, asa ca am folosit putin Acrysol pentru a le indeparta...





                      Pentru zonele vopsite protectia a constat in 2 straturi de Meguiar’s #26 Hi-Tech Yellow Wax. Ceara a fost aplicata cu orbitala si un pad negru Meguiar’s.


                      Doua cadre cu starea vopselei inainte de decontaminare si dupa aplicarea protectiei...





                      Si ajutorul de nadejede, responsabilul CTC, care mi-a supravegheat munca...






                      Si teava de esapament a avut nevoie de putina atentie...



                      Dupa Autosol Metal Polish impreuna cu putin wire wool si finisat cu o laveta de microfibra...



                      Plasticele din zona oglinzilor pareau destul de decolorate, asa ca au primit un strat de Finish Kare 108AS...





                      Iar celelalte plastice au primit doua straturi de Einszett Tiefenpfleger.



                      BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                      Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                      Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                      Comment


                      • #56
                        A urmat zona pragurilor care dupa curatarea cu Valet Pro APC si niste Quick Detailer pe baza de ONR a primit un strat de 1000P.



                        Pentru interior am folosit urmatoarele produse:

                        Valet Pro APC pentru tapiterie
                        Sonax Profiline Plastic Cleaner pentru plastice, vinil si suprafetele neporoase
                        Prima Nero pe post de dressing
                        Meguiar’s Glass Cleaner pentru geamuri
                        Gliptone Leather Cleaner / Conditioner pentru suprafetele de piele
                        Perii, periute, pensule si lavete de microfibra

                        Pedalierul a fost curatat cu Valet Pro APC...





                        Tapiteria interioara mixta, piele si stofa, a fost curatata cu Valet Pro APC pe zonele de stofa si setul Gliptone Cleaner / Conditioner pentru zonele de piele.







                        Ma declar foarte multumit de setul Gliptone si puterea de curatare a acestuia. Iata cum arata laveta dupa curatarea a jumatate din volan...



                        Un 50/50 pe cotiera (zona superioara este cea tratata)...





                        Si interiorul la final...















                        Iar dupa aproximativ 15 ore de munca impartite in 2 zile, masina arata dupa cum urmeaza...





















                        Si o reflexie de final.

                        BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                        Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                        Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                        Comment


                        • #57
                          Inca o data felicitari, cred ca ai o rabdare cu care pe multi ii ingropi
                          15 ore de munca e ceva..
                          vad ca folosesti o serie foarte larga de materiale si scule, care costa. la cat estimezi ca duce un asemenea tratment pe o masina ( sa zicem mazda) , ti-ai calculat ?
                          177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

                          Comment


                          • #58
                            Mersi.
                            Depinde de starea masinii si dorintele proprietarului... E mai simplu de estimat dupa o evaluare vizuala.
                            Last edited by OvidiuH; 08-23-2012, 21:23 PM.
                            BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                            Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                            Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                            Comment


                            • #59
                              Viopsea matuita

                              Salut,

                              Am cateva pete mate pe capota motor. A fost luat lacul prin frecare cu smirghel si apa in incercarea de a micsora mici protuberante de vopsea de la puncte cauzate de pietricele. Se poate corecta sau trebuie vopsita?



                              Originally posted by OvidiuH View Post
                              Mersi.
                              Depinde de starea masinii si dorintele proprietarului... E mai simplu de estimat dupa o evaluare vizuala.

                              Comment


                              • #60
                                In principiu se poate rezolva. Ar trebui sa vad si niste poze.
                                BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                                Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                                Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google