Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Service Toyota Pipera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    service

    Din punct de vedere a reviziilor este foarte bine la Pipera sau la Toyo dar daca ai o problema la masina se schimba treaba si daca mai dai de un nesimtit care nici macar nu vrea sa constate problema aparuta chiar ca este o problema.
    Din punct de vedere tehnic si a dotarilor sunt superi dar pacat ca sunt conduse de niste oameni care nu au ce cauta acolo......

    Comment


    • #32
      Da, aceeasi boala ca aproape peste tot in Romania...Una peste alta, trebuie sa ma gandesc la partea buna a lucrurilor, si anume ca o duc pe printesa mea la "control" pentru prima data, unde sper sa mi se confirme ca e "in grafic" ! Multumesc tuturor pentru sfaturi !!!
      Yarisuca 1,3

      Comment


      • #33
        service

        Tocmai am fost cu asta mica la prima revizie (la 1600 km ) la Toyota in Pipera. Cam in 20 minute mi-au dat masinuta inapoi. Nici n-am terminat "joaca" cu masinile din showroom...

        Am vazut ca ati spus tot felul de pareri despre acest service...

        Eu am lucrat cu oamenii de aici de prin 2002 cand taica-meu si-a luat un Avensis. Niciodata nu au fost probleme cu ei.
        Singura buba este faptul ca sunt cam ocupati si daca suni pt o programnare se intampla sa iti gasesti loc peste vreo saptamana.

        In comparatie cu alte service-uri cu pretentii din Bucuresti asta e de departe unul dintre cele mai bune.

        Mai au niste chestii care ar putea fi imbunatatite dar trebuie sa-i intelegem si pe ei ca sunt doar niste oameni.

        Comment


        • #34
          Originally posted by ursu View Post
          Draga Ovidiu,
          NU intentionez sa supar pe nimeni, dar tabelul acela cu reviziile este departe de realitate. In nov 2007 mi-am facut revizia de 30000 km la TOYO. M-a costat 1600 Ron(inclusiv TVA) in timp ce in acel tabel este pt Corolla doar 900 Ron inclusiv TVA.
          Deci???
          Salut,
          vezi ca in tabelul cu costul reviziilor, costul placutelor frana este separat de costul reviziei.Daca adaugi si placutele care probabil au pretul fara tva, ajungi la suma pe care ai platit-o tu.
          Ave 1.8 Luna '08

          Comment


          • #35
            am fost vineri la revizia de 1000 la service in Pipera

            m-au tratat super ok, am fost chiar cu tipul de la garantii in probe cu masina inainte . Evident cand am ajuns cu masina la doctor greierul era mucles si franele la fel.
            tot incercam sa ii explic tipului ca am un greiere on board si scartaie franele si el imi spunea ca ma crede. in fine, am reclamat si zgomotul ciudat la plecarea de pe loc, care nu cred ca este de la VSC este si faptul ca nu se ridica capota cand trag de maneta.
            am stat vre-o 2 ore si am aspteptat, mi-au rezolvat capota, acum sare
            M-au programat pe 17.03 pentru :schimbat piesa ce cloncane la plecare ( nu mi-au spus ce e, cica nu e nimic important, dar e ceva neinregula ) ptr schimbarea etrierilor culisanti de pe spate si a placutelor.
            chiar daca nu au auzit greierele din bord au spus ca vor demonta bordul, ca stiu unde sunt sursele de zgomot si le vor rezolva.
            ideea e ca acum a aparut alt greiere in partea stanga a bordului deasupra aeratorului . deasupra aerotorului stanga si a torpedoului daca dau un bobarnac se aude ceva ce zbarnaie inauntru.... asta e ....
            nu mai scartie franele de atunci, in schimb haraie cand pun frana dupa ce merg cu spatele. scartaitul franelor intr-adevar dispare dupa ce se aseaza placutele, dar la mine se pare ca e o problema cu haraitul din spate.

            ce sa spun, sper sa nu ma insel dar la prima vedere e altceva fata de ce servicii mai au altii
            una peste alta sper sa se tina de cuvant sa nu imi stric impresia despre service.
            a si inca un lucru : cand au vazut ca, conduc ca mosu, mi-au spus sa nu am mila de motor sa il turez, ca am deja 1000 km si sa incep sa ii dau ture.

            Comment


            • #36
              Originally posted by ovidiudinutm View Post
              aici gasiti la nivel de informatie costurle reviziilor pt toyota

              informatie este din trin III 2007 !!!
              Cu parere de rau va informez ca informatia din tabel este incorecta!
              Are ea caracter informativ dar abaterea este de...100%.
              Revizie de 15.000 la Corolla, facuta in noiembrie 2007, aprox 720 RON.
              In afara de operatiile clasice (ulei, filtre, verificari...) au schimbat si filtrul de polen care este destul de scump (cam 250 RON).
              Dar si asa, daca nu ar fi schimbat filtrul, tot aveam de plata cca 500 RON si nu 350 cat este trecut in tabel.

              Comment


              • #37
                Originally posted by costi View Post
                Sunt de acord ca sunt service pentru toyota dar ce folos!!!!!!!!!
                Anul trecut am avut masina lovita in parcare. Dupa multa alergatura ( asigurare, politie....) am ajuns la service Pipera , am fost intimpinat de un tip in costum cu fes pe cap si ,fara sa se uite la masina , fara nici o constatare mi-a spus sec sa vin pe 20 februarie........daca nu cumparam aceasta masina si nu aveam aceasta problema mai exista acest service sau acest tip ????????

                Asa e, ai perfecta dreptate. M-a scos din minti baietasul ala. Sunt un tip pacifist dar mai aveam putin si-l calcam in picioare...
                Cred ca sufera cu capul, d-aia poarta fes.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Alexandru Olteanu View Post
                  eu nu am aceasi parere de toyota pipera eu recomand odata pipera sau toyo moto
                  Nu te supara ca-ti spun (oricum o spun mai mult in gluma) dar te suspectez ca lucrezi la ei....Prea le ei apararea.

                  Comment


                  • #39
                    Tipul cu fesu' nu are nici o problema.
                    Pur si simplu sunt prea putine service-uri Toyota in Bucuresti fata de cate masini au fost vandute.
                    Probabil el ti-a spus sa vi in prima zi libera din calendar, care bineinteles a fost destul de indepartata.
                    Tot cu el am avut de aface si eu si a fost super ok.
                    Eu am fost la programare/vizionare la inceputul lui septembrie si m-a programat la reparatie pentru inceputul lui noiembrie. In noimebrie cand am dus masina, mi-a spus ca va dura 7 -8 zile lucratoare reparatia si asa a si fost. In a 8 zi lucratoare am luat masina si n-am avut nimic de reprosat.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by costin View Post
                      Tipul cu fesu' nu are nici o problema.
                      Pur si simplu sunt prea putine service-uri Toyota in Bucuresti fata de cate masini au fost vandute.
                      Probabil el ti-a spus sa vi in prima zi libera din calendar, care bineinteles a fost destul de indepartata.
                      Tot cu el am avut de aface si eu si a fost super ok.
                      Eu am fost la programare/vizionare la inceputul lui septembrie si m-a programat la reparatie pentru inceputul lui noiembrie. In noimebrie cand am dus masina, mi-a spus ca va dura 7 -8 zile lucratoare reparatia si asa a si fost. In a 8 zi lucratoare am luat masina si n-am avut nimic de reprosat.
                      Tu nu, dar eu da!
                      Lui nu am ce sa-i reprosez decat ca este arogant si nu stie sa poarte cu clientii. Dupa ce mi-a spus ca tot dosarul este in regula (reparatia se facea pe casco), cand a trebuit sa ridic masina mi-a spus ca lipseste o hartie de la firma de leasing. Nu-ti spun ce reactie a avut cand i-am spus ca trebuia sa-mi spuna asta cand am predat masina si nu cand trebuia sa o ridic. In fine, s-a rezolvat cu un simplu telefon la firma de asigurari si l-au convins aia ca intr-adevar hartia nu era necesara insa tipul ar trebui sa faca un curs de relatii cu clientii.
                      In fine, poate cer eu prea mult...
                      Nu-ti mai spun ca dupa toate astea, vopseaua de pe bara este alta decat cea de pe restul masinii si sigla de pe masca lipsea cand am ridicat masina.
                      Aici nu-l invinuiesc pe el dar...
                      Asta este service-ul Pipera.

                      Comment


                      • #41
                        Service de c...at Toyo Motor
                        Corolla lovita fata.Daune constatate de asigurator:schimbat spoiler fata,grila radiator,proiector,radiator AC.Constatare la Toyo Motor pe 05.02.2008 cu programare la 29.02.08.De acum incepe calvarul: programarea nu s-a respectat,motivul nu au ajuns piesele.Bineinteles ca nu am fost in prealabil anuntat ,asa ca s-a facut o noua programare la o saptamana mai tarziu.Peste o saptamana aceeasi problema ,nu puteam afla de existenta pieselor,motivul:inventar la magazie.Urmatoarea sapt aveau piesele dar nu mai puteau primi masini in service,motivul:se turna beton in curtea interioara,si chipurile masinile trebuiau parcate la exterior unde ei nu aveau asigurata paza.Am revenit peste 4 zile,culmea iarasi nu ma puteau primi,motivul:sunt full,asadar s-a facut o reprogramare pe 25.03.In fine mi-au primit masina cu asigurarea ferma ca reparatia dureaza max3 zile, confirmarea platii de catre asigurator max2 zile.Am fost peste 10 zile la ei si nu terminasera de reparat,motivul mai aveau de montat radiatorul.Revin peste 3 zile:mai aveau de introdus freon in rad.Peste alte 3 zile masina este reparata ,le cer fact,nr dosar,nume ag asigurator,pt a rezolva eu problema,desi au decont direct cu firma de asigurari,dar spre surpriza mea timp de 2 ore nu sunt in stare sa scoata o factura.In schimb primesc o factura pt becul de la proiector ,ei uitind sa il treca in constatarea suplimentara catre asig.Ma enervez si plec primiind asigurari ca voi fi sunat imediat ce apare factura.A trecut doua zile si nu am fost sunat.Concluzie:
                        1.Daca duceti masina la Toyo trebuie sa aveti nervii tari si multa,multa rabdare
                        2.Baietii de la service sunt ff ocupati,sau ff lenti,sau incompetenti
                        3.Functioneaza f bine regula pilelor:dai un ban si stai in fata{evident spaga}
                        4.Interfata cu clientul:baietii zambitori de la tejghea mint de rup(mai ales cand vorbesc la tel)
                        5.Este o dezorganizare pe toata linia de la sef de service la ultimul mecanic
                        6.Sunt curios cum arata masina,in conditiile de mai sus.
                        Revin cu detalii.

                        Comment


                        • #42
                          service la toyomotor =sinucidere curata

                          daca cineva doreste sa lucreze cu cei de la toyomotor, le sugerez sa se mai gandeasca!!!!! alaturat va prezint experienta mea in lucrul cu ei. avand in vedere ca sunt foarte multe lucruri de zis, o sa va arat sesizarea pe care le-am transmis-o! dupa ce o cititi poate va mai ganditi daca vreti sa mai lucrati cu ei:
                          • Am asteptat 3 ore pentru o constatare de 5 minute, desi in fata mea se aflau doar 2 persoane iar daunele pentru care s-au prezentat la service pentru constatare nu erau de natura sa justifice 3 ore de lucru din partea unicului angajat care se ocupa de constatare(incluzand si o pauza de aprox 30 de minute.Probabil era obosit)
                          Tototdata as dori sa mentionez ca acealsi angajat a refuzat, in prima faza, sa imi faca constatarea si respectiv programarea masinii la reparat pe motiv ca, la dosarul de daune, imi lipseste o asa numita “CERERE de DESPAGUBIRE” . Doresc sa se aiba in vedere un aspect absolut logic: nici unul din anagajatii de la service nu au de unde sa cunoasca continutul dosarului de asigurare care a fost incheiat la DR. Tr. Severin, astfel incat nu pot sa pretinda ca imi lipseste ceva de la dosar. Mai mult decat atat, nu vad legatura care ar putea sa existe intre continutul dosarului de asigurare si constatarea, respectiv programarea unei masini la reparatie (credeam ca dovada de la politie e suficienta pentru a imi repara masina).

                          Pentru a se “dezamorsa” conflictul cu angajatul dvs (de la constatari) am solicitat sa fie chemat un superior care a sugerat, si am fost de acord, ca, sa se scrie pe programare (sub semnatura) ca, in cazul in care asiguratorul cere acea hartie.....sa nu imi fie eliberata masina.Cu acest lucru am fost de acord, lucru care se poate observa si din programarea care se gaseste la sediul service-ului.

                          Desi era prematur, i-am rugat pe colegii dvs sa aiba in vedere faptul ca as dori ca factura proforma ce urmeaza sa-mi fie emisa la momentul executarii reparatiei sa fie transmisa direct la asiguratorul unde mi-am deschis dosarul (in acest caz Dr. Tr. Severin) iar replica lor a fost ceva de genul: nu se poate. Noi o trimitem unde vrem noi, nu unde vreti dvs. Alt exemplu de lipsa de logica si de cunostinte referitoare la modul cum trebuie tratat un client.



                          Comment


                          • #43
                            service totyomotor = sinucidere curata (continuare)

                            • La data programata (07.04.2008) am adus masina la service pentru a se face reparatia. Am revenit cu solicitarea ca, in cursul aceleiasi zile sa fie transmisa, pe fax, la Dr.Tr.Severin factura proforma, astfel incat service-ul sa primeasca intr-un timp cat mai scurt acceptul de plata. Totodata, i-am rugat pe colegii dvs sa-mi telefoneze in momentul in care este transmisa factura proforma pe fax.
                            Trebuie sa recunosc ca au fost amabili si au transmis factura pe fax....dar au uitat sa ma sune si pe mine.Asta e mai putin important, desi este suparator. Ideea este ca la scurt timp service-ul a primit din partea asiguratorului acceptul de plata (deci, tot in data de 07.04.2008).
                            • A ramas stabilit ca in dimineatza zilei de 8 aprilie sa fiu contactatata de colegii dvs pentru a imi comunica la ce ora sa trec sa ridic masina. Lucru care, bineinteles nu s-a intamplat! In jurul orei 12 am sunat si mi s-a spus ca nu stiu dc masina o sa fie gata in cursul zilei de 8 aprilie (desi cu o zi inainte asa mi se comunicase) si ca sa sun eu mai incolo ca oricum urmeaza o pauza de o ora....
                            Am revenit cu un telefon si mi s-a comunicat ca masina este gata dar ca nu o pot ridica pentru ca imi lipseste aceeasi hartie de la dosar J si ca, atata vreme cat lipseste, nu imi pot ridica masina.
                            Acest lucru constituie de 3 ori un abuz:
                            ØService-ul avea acceptul de plata din partea asiguratorului deci nu avea motiv sa retina masina;
                            ØNu aveti nici un drept sa imi retineti masina pentru ca imi “lipseste” un document care nu are legatura cu plata serviciilor prestate de TOYOMOTOR.
                            ØMai mult decat atat, asiguratorul nu a cerut niciodata (in cazul meu) de la service acea hartie, astfel incat service-ul sa aiba dreptul sa imi retina masina (asa cum am mentionat la punctul 1 para 3).
                            A fost necesar ca asiguratorul sa o sune pe dna. Duicu (cred!) ca sa o convinga ca nu e necesara acea hartie si ca plata o sa fie facuta, avand in vedere ca acceptul de plata a fost transmis imediat dupa emiterea facturii proforme. Ulterior am aflat ca respectiva doamna nici nu lucreaza la contabilitate, ea activand in cadrul departamentului de asigurari de la service. Inca nu inteleg in ce calitate si in baza carui drept dna. Duicu hotaraste sa imi fie retinuta masina desi are acceptul de plata. Poate ma lamuriti pentru ca acesta este un abuz si o tentativa de retinere a unui bun fara nici un drept.
                            • Revenind la momentul apoteotic la care trebuia sa-mi ridic masina.... dupa cum mi s-a comunicat, la ora 17.05 m-am prezentat la service. M-am prezentat la receptie unde colegul dvs. Nicu..., fara macar sa se ridice in picioare sau sa se intrerupa din ce scria, nu mai vorbim de buna ziua, mi-a spus ca mai dureaza 10 minute si sa iau loc. L-am rugat sa ma cheme de afara in 10 minute. Bineinteles ca acest lucru nu s-a intamplat. Ar fi fost mult prea frumos sa am parte de un tratament civilizat.
                            Revenind la receptie dupa mai mult de 10 minute, l-am intrebat ce se intampla cu masina mea si mi-a comunicat ca a plecat colegul sa o aduca.Si de aici incepe partea cea mai frumoasa:

                            ØDupa alte 5-10 minute colegul nu ajunsese cu masina si, la insistentele mele, colegul dvs mi-a comunicat ca nu se gasesc cheile de la masina!!!!!!!!! Foarte interesant! L-am rugat sa faca in asa fel in cat sa se gaseasca aceste chei pentru ca nu mi se pare normal sa se piarda cheile de la o masina care a ramas acolo. Mi-a zis ca le cauta colegul. Dupa alte 10 minute de asteptat, l-am rugat sa vada ce s-a intamplat cu cheile si masina mea iar replica afost ceva de genul: Dar ce, vreti sa plece tot service-ul sa o caute? I-am replicat ca DA, mi se pare normal sa o caute tot service-ul daca este nevoie, intrucat mi se pare absolut revoltator sa se piarda cheile de la o masina care a ramas in grija service-ului.
                            ØTotodata, am solicitat sa fie chemat dl Ivancea (manager de relatii cu clientii) care, in mod convenabil, era in sedintza. Trebuie sa precizez ca am insistat sa fie chemat intrucat baietii de la receptie au evitat sa il cheme de la prima solicitare.
                            ØDupa aproximativ 45 de minute de la momentul in care fusesem chemata sa imi ridic masina unul din angajatii dvs. de la receptie, la intrebarile mele repetate, mi-a comunicat ca acum mi se aduce masina si i-am replicat ca ma indoiesc, avand in vedere ca atunci intra masina in service pentru a fi spalata.
                            ØSa mentionez faptul ca masina a fost tinuta “la spalat” aproximativ 30 de minute, timp in care a fost stropita un pic (de ochii mei, probabil) pe exterior si au fosat udate covorasele din fata??? Cred ca veti considera ca am pretentii prea mari daca doresc ca masina sa fie spalata atunci cand o iau din service. A fost simpatic faptul ca l-am intrebat pe angajatul dvs daca a fost spalat si interiorul si mi-a spus raspicat: DA! Normal! L-am rugat sa se uite prin parbriz si poate sa vada praful de pe bord!!! Iar la omentul deschiderii portierei s-a putu constata ca nici aspiratorul nu fusese bagat iar usile din spate nici macar nu afost deschise...ce sa mai zic de spalat in interior?
                            • Ca un final la aceasta experienta si sintetizand, aproximativ la ora 18.30 am iesit cu masina pe poarta service-ului (la 1.30 de minute dupa momentul la care eram programata sa imi ridic masina) si, la nici 5 minute de la acest moment, m-a sunat si dl.Ivancea care si-a cerut scuze ca era in sedintza.


                            Cam asa se prezinta lucrurile in service-ul TOYOMOTOR! Lisa de profesionalism, lipsa de respect fata de clienti, abuzuri si, cel mai important, lipsa de seriozitate.

                            Comment


                            • #44
                              Nu mi se pare asa mare problema, insa tratamentul aplicat clientului e de doi lei.
                              BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                              Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                              Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                              Comment


                              • #45
                                Service de c...at Toyo Motor
                                Revin.Bineinteles ca nu am fost sunat,asa ca m-am dus la ei cu scandal.Am cerut sa-mi arate masina.Reparatia nu era OK:masca fata era montata prost,cu lufturi inegale stanga-dreapta,lipsea o parte din scutul motor stanga care chipurile nu il aveau in magazie.(probabil la montaj au constatat asta si l-au comandat)Am revenit peste 3 zile si am discutat cu seful de service,care bineinteles a fost in concediu si nu era in tema.Mi-a dat dreptate in privinta montajului dar in schimb nu poate da o data certa pentru finalizare.Omu' a recunoscut ca sunt foarte,foarte aglomerati,ca s-au vindut anul trecut f.f. multe masini Toyota si numai fac fata,ca piesele de schimb vin f.f. greu din Japonia,ca este model nou,etc.Mentionez ca acceptul de plata il au de o saptamina.Nu stiu cum sunt cei din Pipera dar astia sunt varza rau de tot.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google