Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

regula abuziva sau doar moft Toyota ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • regula abuziva sau doar moft Toyota ?

    Am sunat la Toyota Craiova si am cerut programare pentru revizia de 30 mii km . Cand am spus ca vin cu uleiul si filtrele mele m-au informat ca ma accepta dar pierd garantia la motor .... foarte tareeee , nu ? Pai eu ma duc sa pun in motor ulei de palmier ??? Am sa incerc si alta reprezentanta , sa vedem daca aceasta regula este impusa de Toyota Romania , asa cum mi-au spus cei de la Craiova . Ciudat ....

  • #2
    ... astia de le Top Motors

    Ieri am sunat la dealerul din Craiova sa intreb cat costa , estimativ, revizia la 30.000 la Corolla 1.4 D.
    Abia azi am reusit sa dau de cineva care mi-a zis initial ca e 10 milioane si ceva , apoi 11 pt ca la final sa-mi zica sa am totusi la mine vreo 12 milioane.
    Maine o sa sun si la Valcea si Pitesti sa cer tarife aproximative ... am niste amici care au facut la alte modele si au zis ca sunt multumiti.

    Comment


    • #3
      Joi sunt la Focsani , culmea este ca acestia nu au avut nimic de comentat cand le-am spus ca vin cu uleiul si filtrele mele . Au spus ca daca sunt conforme cu Manualul Utilizatorului le accepta si nu-mi pierd garantia . La Craiova , Pitesti si Rm Valcea au spus ca accepta dar imi pierd garantia la motor ... in schimb m-au linistit spunand ca o pastrez la instalatia electrica si la celelante componente ale masinii ! ... i-am intrebat daca volanul isi pastreaza garantia si au spus ca DAAAAA ... ... mama , ce boieri !!!! si se mai mira ca le fug clientii .... . Culmea este ca nu isi dau seama ca noi nu ii rugam sa le dam bani !!!

      Comment


      • #4
        Originally posted by korssadi View Post
        Ieri am sunat la dealerul din Craiova sa intreb cat costa , estimativ, revizia la 30.000 la Corolla 1.4 D.

        Comment


        • #5
          Gata , am fost la Focsani ! Daca ar fi sa-i citez pe cei de la PRO-TV as spune JOS PALARIA !!!!! Multumesc ing. Vrabie Andrei si mecanicului ce au dat dovada de foarte mult profesionalism si m-au tratat asa cum trebuie tratat orice client al marcii Toyota ... am luat hotararea ca toate reviziile viitoare sa le fac la ei chiar daca pentru asta pierd o zi in care sunt nevoit sa parcurg 720de km ! Ii recomand la modul cel mai serios .

          Comment


          • #6
            Originally posted by vali44 View Post
            Ii recomand la modul cel mai serios .
            Subscriu si eu la hotararea ta! Din aceleasi motive m-am decis si eu sa bat 200 km in loc de 200 m! Si nu-mi pare rau! Cand ma gandesc cu cata naturalete au decis sa-mi schimbe mecanismul de culisare scaun faţă stânga ... Nu aexistat nici un moment de “târguială”, ceartă, …

            Comment


            • #7
              Mie imi este cam greu sa merg la Focsani. Dar sper ca partenerii Toyota sa invete cate ceva de la partenerul din Focsani. Sau ar trebui Toyota Romania sa-i invete mai multe. Dar cred ca si Toyota Romania mai are ceva de invatat.

              Comment


              • #8
                Originally posted by vali44 View Post
                Gata , am fost la Focsani ! Daca ar fi sa-i citez pe cei de la PRO-TV as spune JOS PALARIA !!!!! Multumesc ing. Vrabie Andrei si mecanicului ce au dat dovada de foarte mult profesionalism si m-au tratat asa cum trebuie tratat orice client al marcii Toyota ... am luat hotararea ca toate reviziile viitoare sa le fac la ei chiar daca pentru asta pierd o zi in care sunt nevoit sa parcurg 720de km ! Ii recomand la modul cel mai serios .
                Multumesc pentru aprecieri in numele echipei de service TOYOTA FOCSANI. Dupa cum spuneau si alti membrii ai acestui forum diferenta intre unitatile de service, indiferent de marca pe care o reprezinta, o fac oamenii care muncesc acolo. Noi, TOYOTA FOCSANI, o sa incercam sa ridicam stacheta calitatii serviciilor cat de mult se poate.

                Ing. Andrei Vrabie

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vali44 View Post
                  Am sunat la Toyota Craiova si am cerut programare pentru revizia de 30 mii km . Cand am spus ca vin cu uleiul si filtrele mele m-au informat ca ma accepta dar pierd garantia la motor .... foarte tareeee , nu ? Pai eu ma duc sa pun in motor ulei de palmier ??? Am sa incerc si alta reprezentanta , sa vedem daca aceasta regula este impusa de Toyota Romania , asa cum mi-au spus cei de la Craiova . Ciudat ....
                  eu am avut alt gen de experienta la toyota craiova.

                  am stat circa 1 ora ca sa imi spuna cat ma costa "piesele" pentru schimbul de 120 000. dupa o ora mi-au spus ca ei au inventar si trebuie sa intre in sistem si ca mai dureaza.

                  drept urmare, nu voi mai calca in acea infectie de companie.

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua ,
                    Sunt Irina, Responsabil Relatii Clienti la Toyota Craiova . Pentru a evita astfel de probleme legate de informatii nu ezitati sa ma contactati la 0724.247.543 sau irina.abagiu@toyotacraiova.ro .
                    O sa primiti raspunsuri la intrebarile Dvs. in cel mai scurt timp pentru ca viitoarea experienta la centrul nostru de retail Toyota sa fie pe masura asteptarilor .
                    Multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Irina A. View Post
                      Buna ziua ,
                      Sunt Irina, Responsabil Relatii Clienti la Toyota Craiova . Pentru a evita astfel de probleme legate de informatii nu ezitati sa ma contactati la 0724.247.543 sau irina.abagiu@toyotacraiova.ro .
                      O sa primiti raspunsuri la intrebarile Dvs. in cel mai scurt timp pentru ca viitoarea experienta la centrul nostru de retail Toyota sa fie pe masura asteptarilor .
                      Multumesc
                      E greu sa va mai schimbati voi mentalitatea!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Irina A. View Post
                        Buna ziua ,
                        Sunt Irina, Responsabil Relatii Clienti la Toyota Craiova . Pentru a evita astfel de probleme legate de informatii nu ezitati sa ma contactati la 0724.247.543 sau irina.abagiu@toyotacraiova.ro .
                        O sa primiti raspunsuri la intrebarile Dvs. in cel mai scurt timp pentru ca viitoarea experienta la centrul nostru de retail Toyota sa fie pe masura asteptarilor .
                        Multumesc
                        Irina draga , daca prin aparitia ta pe acest forum crezi ca vei reusi sa contracarezi spusele colegei tale Gina Vanea , iti spun ca te inseli . De ce crezi ca am ajuns la Focsani ? De ce crezi ca le fac reclama pe acest forum ? De ce acesti oameni sunt laudati de multa lume ? Cand o sa reusiti sa va raspundeti la aceste intrebari inseamna ca intelegeti ce presupune numele de Toyota ! Pana atunci probabil ca nu sunteti altceva decat un banal service care tine cu dintii de un nemeritat profit financiar incercand sa inselati prin vorbe pe cei nestiutori ...din partea mea , mult succes ! Personal nu voi mai calca pe la voi , si poate ca mine altii ...

                        Comment


                        • #13
                          Maine ma duc sa iau un set de clipsuri pentru plasticele de la motor.Sa vedem cat dureaza.
                          http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Legionaru' View Post
                            Maine ma duc sa iau un set de clipsuri pentru plasticele de la motor.Sa vedem cat dureaza.
                            Florin , vezi sa nu-ti pierzi garantia la motor !!!
                            E fraza stereotip la Craiova ...

                            Comment


                            • #15
                              Chiar daca este tardiv, cred ca este de apreciat initiativa Toyota Craiova (nu stiu daca asa se numeste dealerul, dar asa s-a prezentat) de a intra pe forum. De ce tardiv?? pentru ca au asteptat prea mult pana a raspunde. Si chiar daca doamna/domnisoara este responsabil de relatii cu clientii, comunicarea trebuia initiata de o persoana care cunoaste problemele si le poate rezolva - directorul de service (nu de o persoana care ldoar le constata si le transmite mai departe).
                              Sper ca acesta sa fie inceputulul iar actiunile dealerului Toyota Focsani (foarte timid Toyota Craiova) si fie un exemplu de urmat si pentru ceilalti dealeri.
                              Sunt sigur ca acestia citesc acest forum si sunt constienti de puterea acestui mijloc de informare pentru potentialii clienti. Le mai trebuie curajul de a raspunde onest cerintelor/problemelor formulate de clienti.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google