Haideti sa pastram discutia cu un ton mai placut.
Rugamintea mea ar fi urmatoarea ...si eu sunt patit in legatura cu piese aduse de mine..... care erau mai mult de ok ...si cei de la service desi aveam ok-ul lor..... au refuzat (dupa achizitionarea pieselor) sa le monteze ....seful de service mi-a spus initial ca nu il intereseaza ca eu mi-am cumparat piesele el nu le schimba ...mai apoi dupa o discutie aprinsa intre noi doi i-am explicat ca exact omul lor de la service mi-a dat ok-ul si ca nu ma intereseaza ...in final dupa o discutie intre seful de service si omul de la programari si piese s-a razgandit si le-a montat cu mentiunea ca alta data nu mai accepta...eu nu inteleg logica service-ului e a nu accepta piese desi sunt foarte ok ..mai ales ca nu afecteaza masina....
Vreau si eu o explicatie logica...de ce? care este problema acestor piese?
Oricum o sa incerc si eu la Focsani (ca vad ca in Constanta nu se poate) ...bineinteles sub consultanta lor ..ce piese sunt ok si ce marca....asta bineinteles daca sunt acceptate..
Normal sa existe reticenta din partea clientului in momentul in care esti servit de 2 lei ...am schimbat pe garantie ax-ul volan 2 (asa zic ei)...dar ca sa il schimb a trebuit sa pierd 2 ore pentru o constatare de 10 minute....cu programare de la ora 8.30 si abia la 10.00 au introdus masina ...si au "constatat" la ea exact 10 minute. As fi depus o reclamatie ....dar am observat ca nu intereseaza pe nimeni ...omul de la piese se facea ca nu aude ca vorbeam cu el....imi venea sa ii dau in cap cu masina cu tot...nu mai zic ca am cerut o explicatie si nu a stiu sa mi-o ofere ...mai ales ca am stat 2 ore degeaba!!!!!nu se poate asta
Rugamintea mea ar fi urmatoarea ...si eu sunt patit in legatura cu piese aduse de mine..... care erau mai mult de ok ...si cei de la service desi aveam ok-ul lor..... au refuzat (dupa achizitionarea pieselor) sa le monteze ....seful de service mi-a spus initial ca nu il intereseaza ca eu mi-am cumparat piesele el nu le schimba ...mai apoi dupa o discutie aprinsa intre noi doi i-am explicat ca exact omul lor de la service mi-a dat ok-ul si ca nu ma intereseaza ...in final dupa o discutie intre seful de service si omul de la programari si piese s-a razgandit si le-a montat cu mentiunea ca alta data nu mai accepta...eu nu inteleg logica service-ului e a nu accepta piese desi sunt foarte ok ..mai ales ca nu afecteaza masina....

Vreau si eu o explicatie logica...de ce? care este problema acestor piese?
Oricum o sa incerc si eu la Focsani (ca vad ca in Constanta nu se poate) ...bineinteles sub consultanta lor ..ce piese sunt ok si ce marca....asta bineinteles daca sunt acceptate..
Normal sa existe reticenta din partea clientului in momentul in care esti servit de 2 lei ...am schimbat pe garantie ax-ul volan 2 (asa zic ei)...dar ca sa il schimb a trebuit sa pierd 2 ore pentru o constatare de 10 minute....cu programare de la ora 8.30 si abia la 10.00 au introdus masina ...si au "constatat" la ea exact 10 minute. As fi depus o reclamatie ....dar am observat ca nu intereseaza pe nimeni ...omul de la piese se facea ca nu aude ca vorbeam cu el....imi venea sa ii dau in cap cu masina cu tot...nu mai zic ca am cerut o explicatie si nu a stiu sa mi-o ofere ...mai ales ca am stat 2 ore degeaba!!!!!nu se poate asta
Comment