Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

sfat achizitie masina pentru naveta zilnica 150 km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    [QUOTE=closchkutza;40347]Grozav! Singura problema este ca ceea ce zici tu este fals. Comparatiile pe care le faci sunt valabile cel mult intre masini din aceeasi clasa (adica poti comparata yaris cu fiesta, cu polo, corsa, etc). Cand schimbi clasa intra in ecuatia masa masinii si masina cea mai grea castiga intotdeauna.

    Masina cea mai grea nu castiga intotdeauna! E vorba de un echilibru intre energia cinetica (direct proportionala cu masa) si capacitatea de deformare controlata in urma unui impact frontal.
    Masinile din generatie mai veche si mai grele nu confera o siguranta superioara celor moderne si mai usoare.
    Testarea EURO NCAP nu vad sa faca referire la masa masinii. Pentru impactul frontal masina este trimisa cu 64 km/h asupra unei bariere deformabile (gasesti detalii pe site). Important e ca energia de impact sa fie distribuita inafara compartimentului pasagerilor!
    Daca stii altceva poti sa ma lamuresti si pe mine.
    1.3 VVTi SOL

    Comment


    • #17
      Pleci de la ideea ca eu ma refer la masini mai vechi si mai grele, ceea ce nu este cazul. Ca sa intelegi ce am vrut sa-ti spun ia urmatorul exemplu: Avensis (1400/1500kg) vs Yaris 1.0 (1000kg). Ambele au aceelasi rating Ncap. Din Yaris te duci la spital, din Avensis te dai jos, te scuturi si-ti aprinzi o tigara. Structura Yaris-ului va avea de absorbit o energie mai mare decat cea Avensis-ului iar fortele G resimtite de pasagerii Yaris-ului vor fi mai mari decat cele resimitite de pasagerii din Avensis.
      Uite si niste exemple aplicate: https://www.youtube.com/watch?v=uHiYSAenanM

      La un moment dat pe site-ul EuroNcap scria faptul ca este corecta compararea rating-ului doar in cazul unor auto care fac parte din aceeasi clasa si nu intre auto din clase diferite. Nu are cum o masina de 1 tona sa ofere aceeasi protectie la un impact cu un alt auto de 1.5 tone ca o masina de 1.5 tone, ambele avand acelasi rating Ncap. Insasi testul simuleaza un impact frontal offset cu o masina avand caracteristici identice cu cea din test.

      Comment


      • #18
        Asta se numeste crash incompatibility si e evident in cazul impactului intre un SUV (in special daca e inalt si rigid in partea frontala) si o masina normala (chiar Corolla care e mai grea cu 200 kg ca un Yaris). Desigur ca nimeni nu isi doreste sa se intalneasca cu un TIR sau chiar un LC150 intr-o astfel de situatie. Incercam doar sa sugerez ca nu masa e factorul principal in protectie! Daca partea frontala e mai lunga si deformabila pe o lungime cat mai mare (eventual motorul e situat in spate) atunci esti protejat si in cazul impactului cu o masina cu 500 kg mai grea. Inca odata: situatia se schimba daca impactul are loc cu o masina inalta, grea si rigida!
        In rest de acord cu tine.
        1.3 VVTi SOL

        Comment


        • #19
          Dar eu nu vorbeam de suv-uri / alte masini inalte ci de masini de clasa mica vs masini de clasa medie (destule pe drumurile patriei). La o masina mica de obicei nu ai nici partea frontala lunga, nici motorul in spate. Structura de rezistenta este facuta sa aboarba forte proportionale cu masa masinii (ca daca e prea rigida iar nu e bine, buba pt pasageri si depunctare la Euro-Ncap) si in cazul impactului cu o masina mai grea (nu mai inalta) structura de rezistenta este depasita de situatie si cedeaza (a se vedea in filmulete cum cedeaza stalpul A -> volanul + bordul patrund suplimentar in habitaclu = > buba).

          Comment


          • #20
            Daca recitesti atent primul meu post o sa vezi ca se refera la un accident cu o "duduie" care i-a taiat calea deci un accident cu lateralul unei masini care nu a cedat trecerea (situatie comuna in oras). Situatia asta nu mai tine seama de masa masinii care ti-a taiat calea! Deci aveam dreptate afirmand ca se iesea cam in aceeasi stare fizica din ambele masini (am nuantat cam)! Bineinteles ca te-ai grabit sa afirmi ca e falsa afirmatia mea si eu am amendat observatia ta ca masina mai GREA castiga INTOTDEAUNA. Apoi ai nuantat acest aspect ceea ce e corect. Cred ca multe masini ale patriei din clasa medie sunt Logan-uni care nu au chiar performante bune la impact frontal.
            1.3 VVTi SOL

            Comment


            • #21
              Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.


              sau

              Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.


              a doua e luata la licitatie de pe carsontheweb
              mi-a trimis el o fisa tehnica, insa a sters cam multe din ea
              Nu stiu ce sa zic
              printcar.pdf

              Comment


              • #22
                Ar suna bine Honda Jazz numai sa fie si adevarat! Consumul de 5% GPL mi se pare fantastic (eu la 1.3 rar am obtinut 5% benzina extraurban, numai 2 persoane la bord, fara bagaje si fara a depasi 90 km/h, si bineinteles fara AC). Daca conduci mai sportiv (atat cat se poate la un motor de aproape 90 HP) o sa ai nevoie de turatii de peste 3000 rpm ceea ce va penaliza consumul. Motorul de 1.0 e mai economic (nu ma refer in teorie ci din experienta utilizatorilor acestui forum) insa nici acesta nu cred ca scoate 5% pe GPL. Oricum are numai 69 CP deci daca vrei sa scoti ceva din el sa fii pregatic sa-l turezi deci nu ai cum sa faci si economie. Jazz-ul s-a bucurat de o buna reputatie, ani consecutivi fiind una din cele mai fiabile masini. Si Yaris-ul nu o duce deloc rau, cel putin motorul de 1.0 si motorul de 1.3 nu stiu sa aiba probleme speciale. Totusi daca vrei economie si oarecare sportivitate 1.4 D4D pare o alegere buna si sincer nu vad pe nimeni de pe acest forum sa se planga.
                Nu in ultimul rand diferenta de pret intre cele doua masini e cam mare (Yaris-ul trebuie inmatriculat si pus GPL pe el) asa ca nu prea se pot face comparatii intre cele doua daca pretul e criteriul principal.
                Si, desigur, conteaza si cat de serioasa/reala e prezentarea masinilor (rulaj, service...).
                1.3 VVTi SOL

                Comment


                • #23
                  Dupa ce am vazut multe masini prin Bucuresti(printre care si jazzul), toate vai de ele, am strans toti banutii si am dat 4500 pe un yaris din luna noiembrie 2011, motor de 1.0., kilometri 120.000. Sper sa fi facut alegerea buna. Multumesc pentru ajutorul acordat! Va doresc tuturor cat mai multi kilometri fara evenimente rutiere si fara interventii la masini !

                  Comment


                  • #24
                    Sa o stapanesti sanatos! Eventual poti impartasi impresii si consum dupa ce montezi GPL (banuiesc ca rezervorul se monteaza in locul rotii de rezerva, sau?).
                    1.3 VVTi SOL

                    Comment


                    • #25
                      Sa o stapanesti sanatos si sa nu o duci in service decat pentru revizie si ITP.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by 19ASE View Post
                        Daca recitesti atent primul meu post o sa vezi ca se refera la un accident cu o "duduie" care i-a taiat calea deci un accident cu lateralul unei masini care nu a cedat trecerea (situatie comuna in oras). Situatia asta nu mai tine seama de masa masinii care ti-a taiat calea! Deci aveam dreptate afirmand ca se iesea cam in aceeasi stare fizica din ambele masini (am nuantat cam)! Bineinteles ca te-ai grabit sa afirmi ca e falsa afirmatia mea si eu am amendat observatia ta ca masina mai GREA castiga INTOTDEAUNA. Apoi ai nuantat acest aspect ceea ce e corect. Cred ca multe masini ale patriei din clasa medie sunt Logan-uni care nu au chiar performante bune la impact frontal.
                        Nu m-am grabit sa fac nimic. Am amendat afirmatia ta cum ca yaris-ul are acelasi punctaj ca si Corolla, deci s-ar fi intamplat acelasi lucru si ti-am zis & iti repet ca nu se compara punctajele / rating-urile masinilor din clase diferite. Si daca nu ma crezi pe mine, uite ce zic cei de la Euroncap: "Star ratings cannot be compared directly between different categories of vehicles, so a ‘Best in Class’ is published showing which vehicles have performed better than their competitors."
                        In alta ordine de idei, ar vrea loganul sa fie in clasa medie, din pacate este doar in clasa subcompactelor.

                        Comment


                        • #27
                          salut tuturor

                          La moment am un Auris din 2007 1,4 D4d.
                          Dar sunt in cautarea unui Avensis deoarece am nevoie de mai mult spatiu in masina.
                          Evident, am posibilitatea sa procur un auto doar la mina a doua, tot diesel, automat, euro 5.
                          Astept careva sfaturi de la detinatori de astfel de modele si la cum sa dau peste un auto bun. Poate cunoasteti din ce tara ar fi mai bine de importat.
                          Multumesc anticipat, o sa urmaresc comentariile cu interes.

                          Comment


                          • #28
                            buna ziua. as dori sa umpar o masina. credeti ca e prea ieftina?
                            Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.


                            masina a fost vopsita integral, nu stiu cat de avariata a fost in fata, dar a fost, cert e ca nu prea se vede.

                            Comment


                            • #29
                              Toyota GPL

                              Sal,
                              eu am o Corolla HB 1.4, 97CP la care i-am montat o instalatie GPL. Masina a primit instalatia GPL la 148000 Km si acum am 181400 Km. La o instalatie GPL secventiala pierderea de putere e insesizabila. Asa ca, cauta o Corolla HB 1.4-1.6 si mergi 1-5KKm sa iti faci o idee privind consumul, dupa care monteaza o instalatie GPL secventiala cu autocopiere/autoinvatare a parametrilor de injectie plus o instalatie suplimentara de lubrifiere/racire si nu te mai dai jos din masina!!!!
                              Last edited by MC_Maurice; 05-26-2016, 11:51 AM. Reason: editare

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by MC_Maurice View Post
                                o instalatie suplimentara de lubrifiere/racire
                                salut,

                                te rog daca se poate ceva detalii, eventual niste link-uri; de o vreme incoace ma cam bate gandul sa-i pun gpl.

                                multumesc, o seara buna
                                corolla 2008 1.6 dual vvt-i

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google