Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire Toyota Corolla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire Toyota Corolla

    Salut, mi se intampla foarte des ca Toyo a mea sa nu porneasca la prima cheie atunci cand motorul e rece, mai bine zis aproape porneste apoi in 1-2 secunde motorul parca se ineaca si se opreste, si in acelasi timp se aude un zgomot foarte ciudat, asemanator cu cel al "tobelor sparte" de la vechile Dacii .... la a doua incercare nicio problema, numai ca acel zgomot se tot aude pana se incalzeste motorul ...
    Am o Toyota Corolla din 2005 benzina (aprox. 57000 km).

    Are cineva aceeasi problema sau vreo sugestie??

  • #2
    service . poate sa fie ceva slabit pe acolo in cel mai bun caz

    Comment


    • #3
      Mi se intampla si mie sa porneasca mai greu, imi porneste mereu la prima cheie dar cateodatata se chinuie 2-4 sec. pana porneste, in special acum cand e mai frig. Ciudat este ca dimineata la prima cheie erau -4 grade si a pornit normal iar in timpul zilei dupa ce am lasat-o cateva ore nepornita s-a chinuit vreo 4 sec. Nu se aude nici un zgomot ciudat iar bateria este noua. La mine mai e si un tremurat lregulat la relanti, dupa ce motorul se incalzeste, mai ales acum la frig, nu ma scoate afara din masina dar il simt in scaun, in volan iar turometrul ramane nemiscat. Suspectez bujiile, bobina sau poate ma ajutati cu alte idei, sau in cel mai bun caz "asa e normal" la motorul asta . Am 1.4 vvt-i 2005.

      Comment


      • #4
        poate sa fie de la bujii, depinde cati km ai cu ele , de cati ani sunt . benzina la fel conteaza.

        Comment


        • #5
          Bujii din 2005, originale, 55.000 km, le-as schimba dar stiu ca cele cu care vine sunt de calitate si tin destul de mult astfel incat se pot schimba dupa 60.000 Km.

          Comment


          • #6
            ohoooooo trebuia sa le schimbi de 2 ani ..... sunt fix acelashi bujii care ti le pun si la service . io iti recomand in primu rand sa le schimbi urgent si a doua, bineintzeles daca ai bani , sa pui bujii cu Iridium. fff bune. astea tin 5 ani sau 90 000 sau 105 000 km parca ,depinde de fabricant

            Comment


            • #7
              Merci ptr.informatie, sapt.viitoare le schimb. Poate o sa porneasca mai repede si o sa scap si de vibratiile de la relanti.

              Comment


              • #8
                Am schimbat bujiile cu unele NGK, se simte o difererenta in bine la accelerare dar tremuratul la relanti si pornirea mai grea cateodata au ramas"valabile". Ma mai gandesc ca pana la urma e normal sa fie unele vibratii la relanti, fiecare motor are jocul lui si la mine poate e mai jucaus).

                Comment


                • #9
                  io nush ce inzelegi tu prin pornire grea ... tremuricu ala il are si masina mea dar nu mereu ... de obicei cand merge ventilatorul si stau pe loc , dar doar cand porneste pe urma isi revine .

                  Comment


                  • #10
                    Inteleg o pornire mai grea, atunci cand nu porneste "la sfert", cum se zice, si se chinuie 2-4 secunde pana o ia...Ca sa iti dau un exemplu, am avut un logan, 1.6 mpi care pornea instantaneu chiar si la -15 grade. E posibil ca asa sa porneasca toate motoarele de 1.4 vvti, nu sunt sigur, de aia am vrut si alte pareri. In legatura cu tremuratul el se produce cand motorul se incalzeste, turatia scade la valoarea normala si se stabilizeaza pe la 800 si nu are legatura cu nici un consumator, pur si simplu tremura volanul si simt in scaun masaj usor. Am mers cu alte masini si nici nu iti dadeai seama ca motorul este pornit la relanti, nu simteai nimic.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by FanDinamo View Post
                      Inteleg o pornire mai grea, atunci cand nu porneste "la sfert", cum se zice, si se chinuie 2-4 secunde pana o ia...Ca sa iti dau un exemplu, am avut un logan, 1.6 mpi care pornea instantaneu chiar si la -15 grade. E posibil ca asa sa porneasca toate motoarele de 1.4 vvti, nu sunt sigur, de aia am vrut si alte pareri. In legatura cu tremuratul el se produce cand motorul se incalzeste, turatia scade la valoarea normala si se stabilizeaza pe la 800 si nu are legatura cu nici un consumator, pur si simplu tremura volanul si simt in scaun masaj usor. Am mers cu alte masini si nici nu iti dadeai seama ca motorul este pornit la relanti, nu simteai nimic.
                      Sa o luam in ordine - pornirea este putin mai lunga deoarece nu ai rabdare sa astepti 3-4 secunde cu contactul pus . Spun asta deoarece masina ta are pompa electrica de combustibil iar faptul ca dai la automat imediat inseamna ca pompa nu are timp sa creasca presiunea de combustibil in rampa de alimentare .
                      - Tremuratul este caracteristic masinilor Toyota care au motorizare benzina deoarece acumulatorul lor este subdimensionat . Constructorul se pare ca nu a luat in seama faptul ca masinile se vor vinde si la latitudini unde temperatura mediului este destul de scazuta iarna ... o scapare a japonezului sau o economie a fabricii din Europa ! Daca vei pune un acumulator cu capacitate mai mare nu vei mai avea problema aceasta . Ca o alternativa iti recomand sa decuplezi clima pana cand motorul va ajunge la temperatura de functionare dar vei avea geamurile aburite . Ca sfat ramane valabil sa-ti cumperi o baterie mai mare cand aceasta se va uza , pana atunci nu e nici un pericol .

                      Comment


                      • #12
                        @ vali44
                        Stiu regula cu cele 3-4 secunde si oricum nu pornesc pana nu se sting martorii de pe bord, asta insemnand oricum cateva secunde, dar o sa fiu mai atent si o sa o las mai multe secunde sa vad daca functioneaza ce ai spus tu. Am acumulator de 60 Ah, de doua sapt, fata de cel de 55 Ah cu care a venit masina echipata, nici o diferenta. Probabil asta e motoul meu de 1.4 vvt-i. M-am mai gandit si la faptul ca distributia e pe lant si poate asa ar trebui sa se simta...Tremuratul are legatura mai putin cu frigul de afara, chiar daca in perioada asta imi tremura mai tare, si asta vara se simtea binisor...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by FanDinamo View Post
                          @ vali44
                          Stiu regula cu cele 3-4 secunde si oricum nu pornesc pana nu se sting martorii de pe bord, asta insemnand oricum cateva secunde, dar o sa fiu mai atent si o sa o las mai multe secunde sa vad daca functioneaza ce ai spus tu. Am acumulator de 60 Ah, de doua sapt, fata de cel de 55 Ah cu care a venit masina echipata, nici o diferenta. Probabil asta e motoul meu de 1.4 vvt-i. M-am mai gandit si la faptul ca distributia e pe lant si poate asa ar trebui sa se simta...Tremuratul are legatura mai putin cu frigul de afara, chiar daca in perioada asta imi tremura mai tare, si asta vara se simtea binisor...
                          Atunci nu este alta varianta decat o excursie la Focsani ! Inginerul Andrei Vrabie e doctorul acestor masini ...
                          Chiar nu glumesc !

                          Comment


                          • #14
                            asa pornesc. la sfert poate asa cand ramane cu pistonu unu pe pozitie in rest se invarte 1-2 sec .

                            si relantiul tre sa stea undeva la 600-650 ture maxim , nu la 800. cel putin la a mea asa sta mai exact undeva la 620 dupa niste masuratori la stand .

                            Comment


                            • #15
                              Pai chiar aici e buba, relantiul e cum zici tu, probabil mai jos de 800, dar cand accelerez o idee, adica fff putin si il aduc pe la 900, nu se mai simte nici cel mai mic tremurat...e totul perfect...Ca sa intelegi mai bine, cand motorul este neincalzit, turometrul sta pe la 900-1100, asta in primele minute dupa pornire, in minutele alea in masina e perfect, ca sa zic asa, nu tremura nimic, cum se incalzeste si se stabilizeaza turatia, cum gata, incepe masajul. Ma mai gandeam daca este o solutie viabila sa maresc turatia la relanti, banuiesc ca se regleaza cumva. In concluzie, cu cat turatia e mai joasa, cu atat vibratiile sunt mai mari.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google