fac un nou topic, desi poate s-a mai discutat despre anumite probleme.
la revizie si atunci cand am cumparat ulei pentru 2.0 d4-d la service mi-au vandut 15w40
in carte scrie clar 15w30. stiu, s-a mai discutat.
nu mi-as fi facut probleme daca nu as fi ridicat joja azi , la 6000 km dupa revizie. uleiul era la jumatate. este vorba de celebrul ulei toyota (mobil cred in spatele etichetei ) 15w40. cu uleiul original, cu care am primit masina, cred 15w30 acest consum de jumatate de joja a fost echivalent cu de 2.5 ori mai multi km, exact acelasi stil de condus. nu cumva din cauza uleiului care nu este cel specificat. am o vaga banuiala ca in serivice s-a ales un ulei cat de cat echivalent cu majoritatea motorizarilor, ca sa se simplifice lucrurile.
sa zicem ca nu asta ar fi problema, dar m-au uitat pe bidonul de ulei, din care am completat azi. are indicativ ACEA B2/C2, cu totul altul decat ACEA B1. nu conteaza numai cat e in spatele si in fata W-ului (15w30), ci si acest indicator ACEA.
ar mai fi un lucru, m-am tot uitat in carte si vad ca la motorul 2.0 d4-d exista 3 modele, cu 2 tipuri de ulei:
ADE150L-AEFNYW - ulei ACEA B1
ADE150R-AEFNYW* - ulei ACEA B1
ADE150L-AEFNXW* - ulei ACEA C2
in talon si in cartea de identitate la model apare ADE 150 E, care nu prea exista, pe factura apare 150L, care o fi dintre ele ??? cum pot afla ? stie cineva.
In viitor cred voi renunta la "uleiul Toyota", voi pune Mobil 1 ESP 15w30 full-sint, dar treb sa stiu ce indicator ACEA imi trebuie
off topic. am mers cu un dizal inainte de schimb de ulei si dupa ce am pus Mobil 1 ESP, sunt inca mirat de cat de mult s-a atenuat zgomotul cloncanit specific dizal, dupa.
poate ma ajuta cineva, voi posta si paginile din manual in care apar aceste modele de d4d
la revizie si atunci cand am cumparat ulei pentru 2.0 d4-d la service mi-au vandut 15w40
in carte scrie clar 15w30. stiu, s-a mai discutat.
nu mi-as fi facut probleme daca nu as fi ridicat joja azi , la 6000 km dupa revizie. uleiul era la jumatate. este vorba de celebrul ulei toyota (mobil cred in spatele etichetei ) 15w40. cu uleiul original, cu care am primit masina, cred 15w30 acest consum de jumatate de joja a fost echivalent cu de 2.5 ori mai multi km, exact acelasi stil de condus. nu cumva din cauza uleiului care nu este cel specificat. am o vaga banuiala ca in serivice s-a ales un ulei cat de cat echivalent cu majoritatea motorizarilor, ca sa se simplifice lucrurile.
sa zicem ca nu asta ar fi problema, dar m-au uitat pe bidonul de ulei, din care am completat azi. are indicativ ACEA B2/C2, cu totul altul decat ACEA B1. nu conteaza numai cat e in spatele si in fata W-ului (15w30), ci si acest indicator ACEA.
ar mai fi un lucru, m-am tot uitat in carte si vad ca la motorul 2.0 d4-d exista 3 modele, cu 2 tipuri de ulei:
ADE150L-AEFNYW - ulei ACEA B1
ADE150R-AEFNYW* - ulei ACEA B1
ADE150L-AEFNXW* - ulei ACEA C2
in talon si in cartea de identitate la model apare ADE 150 E, care nu prea exista, pe factura apare 150L, care o fi dintre ele ??? cum pot afla ? stie cineva.
In viitor cred voi renunta la "uleiul Toyota", voi pune Mobil 1 ESP 15w30 full-sint, dar treb sa stiu ce indicator ACEA imi trebuie
off topic. am mers cu un dizal inainte de schimb de ulei si dupa ce am pus Mobil 1 ESP, sunt inca mirat de cat de mult s-a atenuat zgomotul cloncanit specific dizal, dupa.
poate ma ajuta cineva, voi posta si paginile din manual in care apar aceste modele de d4d
Comment