Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

EGR cu depuneri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EGR cu depuneri

    Salut,
    Vehicolul este un Avensis 2009 cu motor de 2L.
    Eram in concediu prin tara in iulie.
    La intarea intr-un oras se aprind TRC, VSC si motor. Masina functiona ca de obicei, nici o alta schimbare.
    Trag imediat pe dreapta, avand grija, usor jenat, sa nu ma opresc chiar langa o Dacie straveche cu capota ridicata, in suferinta si ea.
    Restartez de vreo 2 ori, beculetele raman aprinse.
    Sun la reprezentanta de unde am cumparat vehicolul, primesc un nr de telefon de la o reprezentanta mai apropiata si reconfigurez putin traseul de concediu ca sa ajung la respectivii pentru a elucida problema.Mi se mai comunica telefonic ca este in regula sa merg cu masina in starea respectiva dar nu voi putea tura motorul peste 2000 rpm. Mai verific eu totusi si nivelul lichidelor, care era in regula.Plec la service.Pe drum masina merge ca de obicei, se tureaza si pana la 3000 rpm, totul era ok in afara de beculete.
    Ajung la Service, se constata EGR cu depuneri, problema se rezolva cam in 1 ora si 170 ron. Am facut si poze.
    Mai interesant este contextul problemei.
    Se zice ca problema asta o patesc toate D-4D care merg preponderent in oras mai ales drumuri scurte. Intrebarea este cand, nu daca.
    Solutiile sunt, in mare, 2:
    - Saptamanal un drum extraurban cu ceva talpa grea
    - Curatarea preventiva a EGR in Service, preferabil inaintea plecarii la drum lung. Poate cu ocazia reviziilor periodice.
    La curatare se foloseste un spray nu foarte ieftin, am vazut asta pe factura.
    Ca sfat pentru cei ce doresc sa o faca singuri, la curatarea componentei fixe (de pe motor sau galeria de admisie) se foloseste si un aspirator ca sa nu cada bucati de zgura inauntru.
    In cazul meu cred ca se exclude calitatea proasta a motorinei.
    Am alimentat peste 80-90 % MOL EVO.Restul doar de la OMV sau Petrom.
    Eu consider ca o pateam mai repede si mai grav daca alimentam cu altceva.
    La urma urmei au fost doar niste becuri aprinse si ceva zgura depusa.
    Alta concluzie, iti cumperi diesel daca ai mult de mers. Nu este facut pentru drumuri scurte in oras.De cand am patit-o merg per pedes la servici (1 km). Ca timp fac tot atat ca si cu masina.
    Parca acum am o si conditie fizica mai buna.
    Ma gandesc totusi la Fordul Mondeo 1.8 TD prod. 97 din familie, pe care l-am condus si eu vreo 5 ani.Se apropie de 300 kKM. Nu o sa i se infunde niciodata EGR.Cred ca nici nu are. Dar nici nu este EURO4.

  • #2
    Originally posted by caraciu View Post
    Salut,
    Vehicolul este un Avensis 2009 cu motor de 2L.
    Eram in concediu prin tara in iulie.
    La intarea intr-un oras se aprind TRC, VSC si motor. Masina functiona ca de obicei, nici o alta schimbare.
    Trag imediat pe dreapta, avand grija, usor jenat, sa nu ma opresc chiar langa o Dacie straveche cu capota ridicata, in suferinta si ea.
    Restartez de vreo 2 ori, beculetele raman aprinse.
    Sun la reprezentanta de unde am cumparat vehicolul, primesc un nr de telefon de la o reprezentanta mai apropiata si reconfigurez putin traseul de concediu ca sa ajung la respectivii pentru a elucida problema.Mi se mai comunica telefonic ca este in regula sa merg cu masina in starea respectiva dar nu voi putea tura motorul peste 2000 rpm. Mai verific eu totusi si nivelul lichidelor, care era in regula.Plec la service.Pe drum masina merge ca de obicei, se tureaza si pana la 3000 rpm, totul era ok in afara de beculete.
    Ajung la Service, se constata EGR cu depuneri, problema se rezolva cam in 1 ora si 170 ron. Am facut si poze.
    Mai interesant este contextul problemei.
    Se zice ca problema asta o patesc toate D-4D care merg preponderent in oras mai ales drumuri scurte. Intrebarea este cand, nu daca.
    Solutiile sunt, in mare, 2:
    - Saptamanal un drum extraurban cu ceva talpa grea
    - Curatarea preventiva a EGR in Service, preferabil inaintea plecarii la drum lung. Poate cu ocazia reviziilor periodice.
    La curatare se foloseste un spray nu foarte ieftin, am vazut asta pe factura.
    Ca sfat pentru cei ce doresc sa o faca singuri, la curatarea componentei fixe (de pe motor sau galeria de admisie) se foloseste si un aspirator ca sa nu cada bucati de zgura inauntru.
    In cazul meu cred ca se exclude calitatea proasta a motorinei.
    Am alimentat peste 80-90 % MOL EVO.Restul doar de la OMV sau Petrom.
    Eu consider ca o pateam mai repede si mai grav daca alimentam cu altceva.
    La urma urmei au fost doar niste becuri aprinse si ceva zgura depusa.
    Alta concluzie, iti cumperi diesel daca ai mult de mers. Nu este facut pentru drumuri scurte in oras.De cand am patit-o merg per pedes la servici (1 km). Ca timp fac tot atat ca si cu masina.
    Parca acum am o si conditie fizica mai buna.
    Ma gandesc totusi la Fordul Mondeo 1.8 TD prod. 97 din familie, pe care l-am condus si eu vreo 5 ani.Se apropie de 300 kKM. Nu o sa i se infunde niciodata EGR.Cred ca nici nu are. Dar nici nu este EURO4.

    Undeva am postat cum trebuie exploatat acest motor si doar cativa m-au ascultat . Motorul diesel trebuie dus la 4000 rpm pentru 30-40 secunde, cand este in temperatura optima de functionare , macar o data la 300-350 km parcursi in regim urban . Atunci se curata injectoarele , EGR si catalizatorul . Cine nu vrea sa faca asta va ajunge la reprezentanta si va da bani !
    Acest aspect nu il veti gasi scris in Manualul Utilizatorului ... chestie de bun simt din partea reprezentantelor ...
    Si inca ceva - daca aceste becuri se aprind , scoate bornele de pe acumulator pentru 10-15 minute si se vor reseta . Daca ai probleme cu sistemele se vor aprinde din nou si atunci vizita la service este inevitabila ... oricum , cand prinzi o bucata de drum liber nu ezita sa o duci in 4000 rpm chiar si in treapta a 3-a . Vorbim dupa aceaa !

    Comment


    • #3
      nu ai semnalat o lipsa de putere a masinii? se tura peste 3000 rpm?

      Comment


      • #4
        Originally posted by radduu View Post
        nu ai semnalat o lipsa de putere a masinii? se tura peste 3000 rpm?
        Masina mergea ca de obicei, nu am sesizat scadere de putere sau limitare de turatie.

        Comment


        • #5
          Eu am problema asta, masina intra in safe mode, si nu se mai tureaza peste 3000 rpm. La mine este de la filtrul de particule.

          Comment


          • #6
            Originally posted by radduu View Post
            Eu am problema asta, masina intra in safe mode, si nu se mai tureaza peste 3000 rpm. La mine este de la filtrul de particule.
            Din fericire nu am DPF. Apropo de DPF, nivelul de ulei poate sa creasca nepermis la motoarele dotate cu acest minunat sistem. Se zice ca ajunge motorina in baia de ulei si peste o anumita limita (X pe joja) trebuie schimbat uleiul.Am vazut asta pe forumul Mazda.
            Sper ca, totusi, sistemul de la Toyota este mai reusit.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
            Politica de Securitate Google