Va salut surori si frati de suferinta!!!!!
Am si eu o problema si vreau sa stiu daca ati experimentat-o si voi....
La o RAV4 2D4D II pornirile au inceput sa fie dificile (sau chiar imposibile) fara a amorsa circuitul de motorina utilizand pompa manuala de deasupra filtrului...
Ba, mai mult decat atat, s-a mai oprit si motorul la coborarea unor pante abrupte, cu rezervorul la 1/4 din capacitate...(sa nu-mi spuneti ca-i normal...)
Filtrul iese din discutie pentru ca motorul trage foarte bine...
Cunoaste cineva care-i componenta circuitului de motorina de la rezervor pana la pompa de inalta presiune? E pe acolo pe undeva vre-o supapa de sens?
Stie cineva de unde pot face rost de un manual de reparatii pentru masina asta?
Va multumesc anticipat si va urez drumuri bune si bucurie la volan!!!!
P.S. Bineinteles ca o sa ajung si la tester dar e bine sa fii informat daca se poate...
Am si eu o problema si vreau sa stiu daca ati experimentat-o si voi....
La o RAV4 2D4D II pornirile au inceput sa fie dificile (sau chiar imposibile) fara a amorsa circuitul de motorina utilizand pompa manuala de deasupra filtrului...
Ba, mai mult decat atat, s-a mai oprit si motorul la coborarea unor pante abrupte, cu rezervorul la 1/4 din capacitate...(sa nu-mi spuneti ca-i normal...)
Filtrul iese din discutie pentru ca motorul trage foarte bine...
Cunoaste cineva care-i componenta circuitului de motorina de la rezervor pana la pompa de inalta presiune? E pe acolo pe undeva vre-o supapa de sens?
Stie cineva de unde pot face rost de un manual de reparatii pentru masina asta?
Va multumesc anticipat si va urez drumuri bune si bucurie la volan!!!!
P.S. Bineinteles ca o sa ajung si la tester dar e bine sa fii informat daca se poate...
Comment