Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Porniri dificile, eventual oprirea motorului in mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Porniri dificile, eventual oprirea motorului in mers

    Va salut surori si frati de suferinta!!!!!
    Am si eu o problema si vreau sa stiu daca ati experimentat-o si voi....
    La o RAV4 2D4D II pornirile au inceput sa fie dificile (sau chiar imposibile) fara a amorsa circuitul de motorina utilizand pompa manuala de deasupra filtrului...
    Ba, mai mult decat atat, s-a mai oprit si motorul la coborarea unor pante abrupte, cu rezervorul la 1/4 din capacitate...(sa nu-mi spuneti ca-i normal...)
    Filtrul iese din discutie pentru ca motorul trage foarte bine...
    Cunoaste cineva care-i componenta circuitului de motorina de la rezervor pana la pompa de inalta presiune? E pe acolo pe undeva vre-o supapa de sens?
    Stie cineva de unde pot face rost de un manual de reparatii pentru masina asta?
    Va multumesc anticipat si va urez drumuri bune si bucurie la volan!!!!
    P.S. Bineinteles ca o sa ajung si la tester dar e bine sa fii informat daca se poate...

  • #2
    e posibil regulatorul de presiune pompa injectie

    testerul e esential, monitorizarea parametrilor de injectie la pornirea la rece

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru sugestie.

      Comment


      • #4
        Salut,
        Anul trecut am avut si eu un episod cu probleme de pornire la frig (-16 pana la -20 grade Celsius).Rezolvarea de moment a fost la fel cum ai descris, actionand pompa manuala.In rest masina mergea normal .
        In final dupa ce am ajuns in Service au facut o diagnoza si mi s-a spus ca problema era la o piesa numita SCV (suction control valve), care mi-a fost schimbata pe garantie.In plus au spus ca au facut si o resoftare.Deoarece dupa acel episod nu a mai fost foarte frig nu stiu exact daca SCV a fost de vina sau altceva.Acum porneste bine.
        Am postat pe celalalt forum mai multe detalii, inclusiv ceva ce am gasit pe un forum Toyota din UK legat de SCV.
        S-ar parea ca acest SCV este o piesa nu prea reusita de pe motoarele D-4D.Este totusi bine ca cel putin ramane varianta manuala de amorsare in cazul rateurilor la pornire departe de un service.

        Comment


        • #5
          Originally posted by caraciu View Post
          Salut,
          Anul trecut am avut si eu un episod cu probleme de pornire la frig (-16 pana la -20 grade Celsius).Rezolvarea de moment a fost la fel cum ai descris, actionand pompa manuala.In rest masina mergea normal .
          In final dupa ce am ajuns in Service au facut o diagnoza si mi s-a spus ca problema era la o piesa numita SCV (suction control valve), care mi-a fost schimbata pe garantie.In plus au spus ca au facut si o resoftare.Deoarece dupa acel episod nu a mai fost foarte frig nu stiu exact daca SCV a fost de vina sau altceva.Acum porneste bine.
          Am postat pe celalalt forum mai multe detalii, inclusiv ceva ce am gasit pe un forum Toyota din UK legat de SCV.
          S-ar parea ca acest SCV este o piesa nu prea reusita de pe motoarele D-4D.Este totusi bine ca cel putin ramane varianta manuala de amorsare in cazul rateurilor la pornire departe de un service.
          Multumesc f. mult, o asemenea sugestie ma asteptam sa primesc (asa cum am scris si prima data...ceva legat de o supapa de sens...)
          Sunt convins ca asta-i buba.
          Eu sunt mai nou pe forum-uri si nu stiu la ce te referi cand spui ca ai postat pe "celalalt forum" mai multe despre SCV.
          Poti sa ma luminezi te rog ?
          Multumesc! Toate cele bune!

          Comment


          • #6
            Originally posted by RAWRAV View Post
            Multumesc f. mult, o asemenea sugestie ma asteptam sa primesc (asa cum am scris si prima data...ceva legat de o supapa de sens...)
            Sunt convins ca asta-i buba.
            Eu sunt mai nou pe forum-uri si nu stiu la ce te referi cand spui ca ai postat pe "celalalt forum" mai multe despre SCV.
            Poti sa ma luminezi te rog ?
            Multumesc! Toate cele bune!
            Nu are nici o legatura cu supapa de sens...scv-ul este cu totul altceva. supapa de sens se afla in interiorul pompei de pe filtru, pompa de amorsare. scv-ul este o supapa care controleaza debitul pe admisie in pompa de injectie. in rest sunt povesti: cum functioneaza, cu ce curent este actionata, ce se intampla cu ea la initializarea pompei... tu trebuie sa stii doar atat: se poate curata sau inlocui!

            Comment


            • #7
              Multam fain pt. informatie.
              Draga "comentator" sti cumva daca filtrul de motorina este incalzit (sau motorina incalzita inaintea filtrului ?) si daca senzorul de apa de la baza filtrului da semnal doar de avertizare sau intervine si in gestionarea motorului - eventual oprire?

              Comment


              • #8
                Originally posted by RAWRAV View Post
                Multam fain pt. informatie.
                Draga "comentator" sti cumva daca filtrul de motorina este incalzit (sau motorina incalzita inaintea filtrului ?) si daca senzorul de apa de la baza filtrului da semnal doar de avertizare sau intervine si in gestionarea motorului - eventual oprire?
                -senzorul de apa are rol strist de avertizare insa daca ti se aprinde probabil ai apa in filtru si poate afecta pornirea motorului prin formarea de gheata. Astfel motorina nu mai trece prin filtru...
                -daca ai 4 furtune care intra in filtru, motorina se incalzeste cu ajutorul returului insa nu ajuta in nici un fel la pornirea la rece. Daca ai doua mufe electrice pe filtru ai preincalzitor dar de azemenea ineficient la frifurile noastre...
                Trebuie sa mergi la un tester sa monitorizezi cel putin presiunea din rampa loa pornire pentru a-ti da seama daca ai o problema pe partea de alimentare cu combustibil.
                Sunt mai multe motive pentru care o masina nu ar porni f usor: distributie nepusa la punct, compresie mica, bujii incandescente "imbatranite" sau arse, presiune mica sau prea mare in rampa, injectoare ce scapa presiune pe retur, rampa ce scapa presiunea pe retur, demaror "obosit", baterie slaba... Colegii de forum ti-au dat cea mai probabila cauza si ar fi bine sa incerci cu acea curatare a SCV-ului si apoi mergi mai departe. Daca ai venit de pe alta marca de masina unde bujiile erau monitorizate trebuie sa stii ca la toyota nu esti anuntat in nici un fel daca ai bujii defecte.

                Comment


                • #9
                  OK, multumesc f. mult, mi-am facut o imagine a problemei cu ajutorul vostru!
                  Toate cele bune!

                  Comment


                  • #10
                    Buna. Am si eu o problema. Am un Auris 1.4 d4d. Mi s-a oprit motorul in mers la 160 km/ora. Am adus masina pe platforma in service. Se pare ca e crapat un piston. Incerc sa aflu cauza acestei probleme. E posibil ca vechiul proprietar sa fi "inecat" masina? Sa fi aspirat apa motorul? Mecanicul spune ca turbosuflanta a fost schimbata. Pls, help

                    Comment


                    • #11
                      Daca ti-a crapat un piston inseamna ca injectorul aferent a ramas blocat pe deschis. Schimba injectorul respectiv (si verifica-le si pe celelalte) si fa o curatare completa a circuitului de alimentare cu motorina de la rezervor inclusiv pana la motor incluzand inlocuirea filtrului de motorina. Succes!

                      Comment


                      • #12
                        Ajutor! Am o Toyota Corolla 1.4 Diesel..probleme grave..in acceleratie mi se opreste motorul..am fost sfatuit sa reconditionez injectoarele..ceea ce am si facut..si akm am dat de alta belea: in reducere brusca si nu mereu..dar cand ai nevoie se "gatuie" motorul ..ramane ca si cum nu ar avea aer..si scoate fum negru pe esapament. La pornire, la rece nu am problema asta, dar dupa ce se incalzeste..cand si cand patesc aceeasi belea. Astept pareri si sfaturi.
                        Last edited by Borfi; 08-18-2013, 10:48 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Schimba filtrul de motorina si vezi dupa aceea daca mai face!

                          Comment


                          • #14
                            Am si eu o problema. la pornirea la rece (mai exact azi dimineata) am dat la cheie, masina a pornit si imediat s-a oprit. la a doua si a treia cheie am patit la fel. Abia la a patra a ramas pornita, dar dupa ce am tinut acceleratia putin apasata. Am lasat beculetele sa se stinga. Ma gandesc sa fie de la bujiile incandescente ??? sau alta buba???

                            Motorul este 2000 d4d, revizia am facut-o de 2000 km, si am schimbat toate filtrele, inclusiv cel de motorina.

                            Comment


                            • #15
                              sa revin cu rezolvarea: am desfacut EGR si am ramas socat sa vad ce poate fi inauntru. Acea clapeta care trebuie sa inchida, ramanea deschisa din cauza depunerilor, si de aici mai departe.... Dupa o curatare temeinica, impreuna cu un baiat de la Toyota am verificat si restul parametrilor, injectoare, si alte nebuneli prin motor. In final totul s-a rezolvat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google