Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rodaj D-4D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rodaj D-4D

    Care-i limita optima de km pt. rodajul motorului 2.0 D-4D (Auris)? In manual spune de prima mie de km... am 1500 si n-am dus-o peste 3000 rpm. Cred k mai astept pana la 3000 km ca sa-i dau pe coaja. Are deja un consum cam mare - media de 10.4 l/100km... e drept, in conditii de iarna, incalzirea pornita tot timpul sau a/c la pornire... dar tot mi se pare mult. Nici n-am dus-o la drumuri lungi, pt. k n-am avut cand si cum... maj km i-am facut intra-urban ... sa fie si din cauza asta?

  • #2
    Originally posted by AndreiZ View Post
    Care-i limita optima de km pt. rodajul motorului 2.0 D-4D (Auris)? In manual spune de prima mie de km... am 1500 si n-am dus-o peste 3000 rpm. Cred k mai astept pana la 3000 km ca sa-i dau pe coaja. Are deja un consum cam mare - media de 10.4 l/100km... e drept, in conditii de iarna, incalzirea pornita tot timpul sau a/c la pornire... dar tot mi se pare mult. Nici n-am dus-o la drumuri lungi, pt. k n-am avut cand si cum... maj km i-am facut intra-urban ... sa fie si din cauza asta?
    Daca ai facut si drumuri scurte nu ma mira media asta. Motorul se incalzeste mai greu si pana atunci consuma ceva.
    Am avut si eu o saptamana cu drumuri de 4-5 km numai treapta 1-2 si consumul mediu era de 9 %.
    Cat priveste rodajul, daca in carte nu-ti mai zice de limitari dupa o mie de km, poti sa-i dai un "impuls". Acuma sa nu mergi cu ea pe rosu zeci de km, ca asta nu face bine indiferent de motor si de kilometraj.

    Comment


    • #3
      Eu cred ca de acuma poti trece in toata plaja de turatie incet-incet:
      Adica de acuma o poti tura mai mult asta bineinteles in cuplu....fara al depasi pentru ca este inutil....dar asta fara sa o faci brusc.... ci progresiv...azi ii dau 3200...... maine 3400 ...etc....turezi schimbi si o obijnuiesti cu toata plaja de turatie....o sa se mai calmeze si consumul odata cu drumurile in exterior si odata cu incalzirea ...iarna din cauza ca nu prea apuca sa ajunga la temperatura optima si consuma mai mult....
      Apropo cand vrei sa o calci OBLIGATORIU SA FIE INCALZITA BINE MASINA 90 GRADE!!!!!!!!!!!! NU FORTA AIUREA MOTORUL!!!!!
      Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

      Comment


      • #4
        OK, multam frumos pt. sfaturi Am avut mereu grija sa nu forjez motorul inainte sa ajunga in temperatura... am citit tot aici, pe forum...

        O sa incep sa o duc si in turatii un pic mai mari de 3k... oricum, puterea maxima e atinsa la 3600 rpm, dupa 4000 incepe sa cada, cf diagramei.

        Aseara am luat si primul radar cu Aurisul, aproape 80 pe sos. panduri... Era aproape de miezul noptii si f. liber...

        Comment


        • #5
          Si eu am tot motorul de 2.0 dar pe noua Corolla si in momentul de fata am aproape 800 de km la bord, deci e inca in rodaj. Nu i-am dat ture si nici nu am fortat-o nici o clipa iar consumul e de 8.0 conform computerului de bord. Mentionez totusi ca din cei 800 de km 150 i-am facut in afara orasului insa restul i-am facut in oras cu motorul rece, nu prea apuca sa se incalzeasca ca si ajungeam la birou.
          Toyota Corolla 2.0 D-4D ianuarie 2008
          Toyota Corolla 1.8 Dx 1987

          Comment


          • #6
            Ar trebui s-o duc la drum lung, dar n-am cand... programul nu-mi prea permite, deocamdata. Rodajul i l-am facut mai mult prin Bucuresti... Ma gandesc k dupa unul-doua drumuri in afara, o mai scadea consumul. E drept, dupa prima mie am condus si mai agresiv, insa in limita celor 3000 de ture...

            Comment


            • #7
              poate sa-mi zica cineva de ce la un motor D-4D relantiul variaza constant intre 900 si 1100 de ture? masina este noua

              Comment


              • #8
                În funcţie de temperatura motorului. Când motorul e mai rece, relantiul e mai mare.
                BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                Comment


                • #9
                  Originally posted by claudiu View Post
                  poate sa-mi zica cineva de ce la un motor D-4D relantiul variaza constant intre 900 si 1100 de ture? masina este noua
                  Cind este rece si dai drumu la caldura (consumatori mari)ajunge la 1100 tur,daca nu dai drumu la caldura 1000 tur, cind este calda indiferent de consumatori parca 850-900 tur.Asa este normal!
                  AVENSIS 2D4D

                  Comment


                  • #10
                    totusi la relantiul de 900 de rotatii am impresia ca vibreaza cam tare masina.La voi cum e?

                    Comment


                    • #11
                      se simt in volan vibratii cand motorul e rece. Cand e cald motorul, totul e normal.

                      Comment


                      • #12
                        nu are absolut nici o problema asa este conceput motorul - eu 2.2 d4d avensis !

                        sta la relanti la turatii foarte joase pentru a reduce consumul in oras in aglomeratii si pentru reducere si de emisii !

                        si intradevar daca dai drumul la caldura cand motorul este rece urca la 1100 rpm dar are si un efect benefic intrun km iti cam da caldut cea ce pt un diesel e remarcabil asa ca no worries...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by claudiu View Post
                          totusi la relantiul de 900 de rotatii am impresia ca vibreaza cam tare masina.La voi cum e?
                          Da, vibreaza ceva, dar nu intr-atat incat sa ma deranjeze... TDI-ul mi se pare mult mai zgomotos decat D-4D-ul, si la ralanti si in sarcina... Am mers destul cu 2.0 TDI-ul prietenei mele... 2.0 D-4D-ul pare mai rafinat, desi nu are aceeasi putere (126 cp D-4D vs. 140 cp 2.0 TDI).

                          Am inceput s-o duc frecvent pana in 3000 rpm si cred ca incepe sa-i placa

                          Comment


                          • #14
                            din ce vad pana acum avand doar 1300 km cu masina, motorul asta de 2.0 e marfa
                            nu e de mers cu el sub 2000 rpm, si in rodaj peste 3000 rpm.ce ma incanta cel mai tare e cuplul ....
                            oricum e mult mai rafinat decat un TDI
                            si da intr-adevar la pornire vibreaza, cand e rece.iarna cand sunt sub -5-6 grade afara si dau drumul la caldura sta si la 1200 rpm.

                            Comment


                            • #15
                              vibreaza la relanti

                              da aceeasi problema cu vibratia o am si eu la motorul 2,2 se simte in volan scaun si schimbator.Nu stiu daca e normal dar ma cam deranjeaza..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google