Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

avensis mort la -12grd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    folosesc motorina de la petrom, doar de la ei, pe un rav 4. Nu am avut niciodata probleme cu pornirea, sau in general. Chiar si pe vremurile astea porneste doar un pic mai greu decat vara, atat. Concluzie: foarte multumit de petrom.

    Comment


    • #17
      Originally posted by dario View Post
      folosesc motorina de la petrom, doar de la ei, pe un rav 4. Nu am avut niciodata probleme cu pornirea, sau in general. Chiar si pe vremurile astea porneste doar un pic mai greu decat vara, atat. Concluzie: foarte multumit de petrom.
      Eu spun de mult timp ca motorina de la Petrom este foarte buna daca este luata de la statii dotate cu analizor de calitate ... primii 3000 de km i-am mers cu Efix , este un mare fassssss ... motorul era foarte zgomotos , mergea ca un diesel din anii 80 !!! Am trecut pe motorina Petrom E 5 si motorul merge silentios , consumul este cel din carte , trage FB .... sunt foarte multumit de masina ! Nu dau sfaturi , spun doar ce fac eu ...

      Comment


      • #18
        teoretic, orice motorina adevarata, neaditivata nu trebuie sa faca probleme chiar si la -25 grd. dar, cum la noi nu sunt putine cazurile in care doar prin aditivare o scot cat de cat in parametrii, nu mai punem la socoteala ce mai fac cei din benzinarii.
        Am vazut saptamana trecuta motorina de la un Mol din centrul Bucurestiului, intr-o sticla, in service. era ochestie gri, care statea in suspensie peste o chestie galbena, ambele in aceeasi proportie. deci..

        Comment


        • #19
          Originally posted by David View Post
          teoretic, orice motorina adevarata, neaditivata nu trebuie sa faca probleme chiar si la -25 grd. dar, cum la noi nu sunt putine cazurile in care doar prin aditivare o scot cat de cat in parametrii, nu mai punem la socoteala ce mai fac cei din benzinarii.
          Am vazut saptamana trecuta motorina de la un Mol din centrul Bucurestiului, intr-o sticla, in service. era ochestie gri, care statea in suspensie peste o chestie galbena, ambele in aceeasi proportie. deci..
          ....... deci atunci cand mergem in *teren necunoscut* ne umplem rezervorul acolo unde stim ca e bine .. .. Va dau cuvantul meu ca nu am avut in rezervor altceva decat diesel Petrom de cel mai iefitn si masina a pornit si a mers fara probleme ... , conditia o repet - statia sa aiba analizor !!!

          Comment


          • #20
            Prob ,mai mult ca sigur din bujii sau din releu,motorina numai petrom,omv,luk oil.
            Terminati cu aditivii de motorina,oricum motorina este deja aditivata.Am vazut destule injectoare terminate de la aditivi,cele mai supuse acestor probleme sunt cele delphi-renault

            Comment


            • #21
              Eu personal pun numai MOL EVO diesel de la o statie din zona Dristor si nu am avut probleme. Sau de la statia din Barbu Vacarescu. Folosesc motorina EVO de vreo 4 ani, mai intai la Polo TDI si dupa la Avensis.

              Comment


              • #22
                si la voi, cei cu d4-d tot asa grohaie urat in primele 2-3 secunde de la pornire cand afara sunt de la -8-9 grade in jos ? adica porneste din prima, merge ca un tractor u650 putin si apoi se tureaza la 1100 rpm si merge rotund.
                nu ca ar vre-o probema, dar e ok ca porneste 2-3 secunde subturat, ca uleiul sa ajunga sus pe rampa.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by David View Post
                  si la voi, cei cu d4-d tot asa grohaie urat in primele 2-3 secunde de la pornire cand afara sunt de la -8-9 grade in jos ? adica porneste din prima, merge ca un tractor u650 putin si apoi se tureaza la 1100 rpm si merge rotund.
                  nu ca ar vre-o probema, dar e ok ca porneste 2-3 secunde subturat, ca uleiul sa ajunga sus pe rampa.
                  Daaaaa ... si mie imi *rontzaie* la -17 Grade dar stau cu motorul pornit cam 10 minute . Dupa aceea plec la drum dar nu depasesc 2000 rpm pana cand motorul nu este la temperatura optima si nu il mai aud. Imi e asa de frig in masina in primele momente incat imi vine sa-mi dau palme ca nu am luat Avensis 2.0 VVTI care era cu 700 de euro mai ieftin si avea dotari maxime . Cand se incalzeste nu mai am nici un regret , vezi tu - orice arma are si contraarma !!! Cat priveste turatia de 1100 rpm te rog sa nu-ti faci probleme deoarece computerul de bord stie ce are de facut . Daca vrei sa nu iti mai creasca turatia decupleaza *climatronic-ul* . Atunci BC-ul va fi preocupat doar de functionarea motorului ... in rest , drum bun si sa ne auzim cu bine !

                  Comment


                  • #24
                    [QUOTE=David;15004]si la voi, cei cu d4-d tot asa grohaie urat in primele 2-3 secunde de la pornire cand afara sunt de la -8-9 grade in jos ?


                    la YARIS 1.4 D4D , la -13 grade a troncanit 2-3 sec, a urcat la 900 rotatii, circa 2 minute si la 1100 vreo 10 minute

                    Comment


                    • #25
                      [QUOTE=flor;15007]
                      Originally posted by David View Post
                      si la voi, cei cu d4-d tot asa grohaie urat in primele 2-3 secunde de la pornire cand afara sunt de la -8-9 grade in jos ?


                      la YARIS 1.4 D4D , la -13 grade a troncanit 2-3 sec, a urcat la 900 rotatii, circa 2 minute si la 1100 vreo 10 minute
                      Vai mama noastra ,afara sunt - 17 grade....multumim toyota ca mergi si nu ne lasi la greu...
                      Toyota Auris.D4D-2.0.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by vali44 View Post
                        Cat priveste turatia de 1100 rpm te rog sa nu-ti faci probleme deoarece computerul de bord stie ce are de facut .
                        stiu asta, e normal sa fie putin turata, nu e lucru nou.
                        intrabam daca si la voi merge 2-3 secunde neregulat la 900 rpm, adica .. grohaie si apoi urca.

                        dimineata a pornit super ok, cu cea mai ieftina motorina de la petrom

                        Comment


                        • #27
                          dimineata au fost -23 grade, motorina rompetrol, pornit super OK

                          Comment


                          • #28
                            in slatina au fost si - 20 de grade,am bagat motorina alpine de la omv si totul a fost super ok.nici o problema la pornire(motorul a fost putin supra turat dar si-a revenit ulterior)motor d4d 150cp avensis

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google