Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

avensis mort la -12grd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • avensis mort la -12grd

    Salutare,

    Inca nu-mi vine sa cred, dar e adeverat. La -12grd, Toyota avensis din 2007 (D4D 2L) nu porneste. Am incerc de cateva ori, incearca sa porneasca dar se opreste ca si cum nu ar ajunge motorina.

    Sun la o reprezentanta Toyota si imi spune ca, probabil, motorina e inghetata. Motorina pe care o folosesc e Efix Diesel - Rompetrol.

    Stie cineva ce e de facut, sau sa astept sa vina primavara? M-am gandit initial sa o bag intr-un garaj, dar cum nu porneste - volanul blocat..tre sa abordez un alt plan.

    A mai fost cineva in situatia asta? Cum ati rezolvat prb? (sper sa nu ajung sa bag resoul sa o incalzesc...ca am sa rad o luna si va trimit si poze ) )

  • #2
    Originally posted by mihailg View Post
    Salutare,

    Inca nu-mi vine sa cred, dar e adeverat. La -12grd, Toyota avensis din 2007 (D4D 2L) nu porneste. Am incerc de cateva ori, incearca sa porneasca dar se opreste ca si cum nu ar ajunge motorina.

    Sun la o reprezentanta Toyota si imi spune ca, probabil, motorina e inghetata. Motorina pe care o folosesc e Efix Diesel - Rompetrol.

    Stie cineva ce e de facut, sau sa astept sa vina primavara? M-am gandit initial sa o bag intr-un garaj, dar cum nu porneste - volanul blocat..tre sa abordez un alt plan.

    A mai fost cineva in situatia asta? Cum ati rezolvat prb? (sper sa nu ajung sa bag resoul sa o incalzesc...ca am sa rad o luna si va trimit si poze ) )
    Dimineata la ora 07.30 , la Deveselu , temperatura era de -16 grade . Am pornit masina la prima cheie dar am asteptat ca martorul bujiilor sa se stinga aprox 30 de secunde ... Din ceea ce spui tu eu inteleg ca nu ai avut rabdare sa se stinga martorul de incalzire bujii , nu-ti lucreaza cel putin doua dintre ele sau cei de la Rompetrol au *botezat* motorina ... eu folosesc doar de la Petrom si nu am avut nici o problema . Ca un sfat , nu turati motorul peste 2000 rpm pana nu se incalzeste motorul macar doua linii .... va merge ca un diesel de Fiat al anilor 80 ... este jenant pentru un D-4D sa-l auzi cum *rontaie* ...

    Comment


    • #3
      Am pornit pana la urma desi temperatura a mai scazut pana la -14grd.

      Intotdeauna am rabdare sa se inchisa martorii din bord inainte sa o pornesc, nu asta a fost problema.

      Cum am rezolvat prb. Am folosit o suflanta de aer cald si am incalzit zona de la motor (la o distanta apreciabila totusi de fire, tubulaturi..aerul fiind destul de cald) vreo 10 minute si am incercat sa o pornesc...am reusit la a 3-a incercare. (si la primele a fost aproape de a porni).

      M-am dus si am bagat un aditiv, am umplut, pana la refuz, rezervorul cu motorina OMV Alpin, am facut vreo 10km (in speranta ca, continutul din rezervor sa se "omogenizeze" si am bagat-o intr-un garaj. Sper ca maine sa porneasca

      Ce as fi vrut sa stiu inainte de patania asta.

      1. Indiferent de ce masina aveti e posibil sa nu porneasca. .
      Motorina se ingroasa la temperatura joase (am inteles ca se 'aschiaza') si trece greu sau nu mai trece prin filtru(depinde de temperatura, continut de...apa). Se foloseste un aditiv, dar normal ar fi fost ca acesta sa fie deja in motorina. De ce nu este totusi?
      Daca a mai patit cineva ar trebui facute publice benzinariile (nume) si locatia (nu intotdeauna se poate generaliza...dar daca trecem prin localitatile alea indicat ar fi sa nu alimentam de la respectiva benzinarie!!!)
      Solutia Toyota: "Se inlocuieste filtrul de motorina" ...ca intre timp se incalzeste masina si o sa porneasca(spun eu) Doar nu ar spune sa aducem o sursa de aer cald in zona ca sa-si dea drumul filtrul, pompa..etc...nu ar fi nici 'pro-marketing..toyota' si nici nu ar aduce ceva $ dealerilor.

      2. Unde se afla filtrul de motorina la Avensis ca nu l-am zarit?! Nu scrie nimic in cartea utilizatorului... ce sa zic..eu inca sunt interesat ce e sub capota (sofer de dacie la origini) si mi-ar fi fost util acu sa incalzesc doar respectiva zona....

      Cam atat pentru astazi...drum bun..si bucurati-va de toyota..

      Comment


      • #4
        Motorina e problema.
        Mai ales la diesel alimentati pe timp de iarna cu cea mai buna motorina.
        http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

        Comment


        • #5
          motorina e de vina

          E o practica obisnuita ca unii soferi de tir sa fure combustibil si sa adauge cateva galeti cu apa in cisterna.Eu pun omv alpin diesel la rav 4 si porneste imediat cu maximum 10 sec mai tarziu ca vara.In asemenea situatii aditivul poate ajuta daca e apa in cantitate mica,inlocuirea filtrului de motorina e o idee foarte buna deoarece retine apa,iar in cel mai rau caz golirea rezervorului.

          Comment


          • #6
            Daca treceti sau sunteti din Braila: la Auris am bagat motorina numai de la Petrom statia de la Gradina Publica si nu am avut probleme deloc cu pornirea. E adevarat ca in iernile din 2007 si 2008 nu s-au inregistrat temperaturile de acum, dar la revizia de anul asta, cand mi-au inlocuit filtrul de motorina si au demontat "paharul decantor" (nu cunosc denumirea corecta - se insurubeaza la filtrul de motorina si retine eventuala apa), am vazut in el f putina apa. Mecanicul mi-a spus ca asta inseamna ca motorina a fost buna/"netratata". Nu am folosit niciodata vreun aditiv, ci doar motorina din aia mai scumpa (nu-i mai stiu denumirea).
            Acum voi continua cu benzina tot de acolo - sper sa sa fie de aceeasi calitate.

            Comment


            • #7
              ai o pompa manuala la filtru foloseste aia pana vine motorina sus , asta e si scopu acelei pompe, si schimba benzinaria... LUKOIL ... nu am avut prb nici nu motorina si nici cu benzina de la ei chiar la -22 , de doar este patent rusesc )

              Comment


              • #8
                2. Unde se afla filtrul de motorina la Avensis ca nu l-am zarit?! Nu scrie nimic in cartea utilizatorului... ce sa zic..eu inca sunt interesat ce e sub capota (sofer de dacie la origini) si mi-ar fi fost util acu sa incalzesc doar respectiva zona....

                Cam atat pentru astazi...drum bun..si bucurati-va de toyota..[/QUOTE]


                In spatele filtrului de aer , pentru a schimba filtrul de motorina se demonteaza cutia filtrului de aer. Vezi ca pe capacul filtrului de motorina este si *cama* care trebuie apasata pentru a amorsa instalatia ... personal nu am facut niciodata acest lucru . Cat priveste apa din filtrul de motorina iti spun ca exista un martor pe bord care te atentioneaza cand nivelul ei este mare ...
                Despre calitatea motorinei , am mai spus pe forum - alimentati numai de la statii care au analizor de calitate si nu permit deschiderea supapelor de alimentare in cazul motorinei cu apa . Acestea sunt Petrom-urile modernizate si OMV-urile .

                Comment


                • #9
                  Originally posted by doracapi View Post
                  E o practica obisnuita ca unii soferi de tir sa fure combustibil si sa adauge cateva galeti cu apa in cisterna.Eu pun omv alpin diesel la rav 4 si porneste imediat cu maximum 10 sec mai tarziu ca vara.In asemenea situatii aditivul poate ajuta daca e apa in cantitate mica,inlocuirea filtrului de motorina e o idee foarte buna deoarece retine apa,iar in cel mai rau caz golirea rezervorului.
                  Si unde pun soferii de tir cele cateva galeti de apa ? Oricum apa sta la fund fiind mai grea decat motorina sau benzina.Pompele de distributie au filtre pentru apa.In fiecare din rezervoarele noastre se formeaza condens, cand intra motorina din retur,care este calda,cateva grame, care in timp se aduna, daca filtrul nu este schimbat la timp.

                  Comment


                  • #10
                    Revin cu ceva nouati, nu foarte placute...gluma e gluma..dar de acu treburile devin serioase.

                    Asa cum spuneam, am lasat-o intr-un garaj dupa surpiza la pornire. Dimineata a pornit usor (temp din garaj -5grd), am mers mai bine de 100km, si cand m-am intors am lasat-o... in parcare. Astazi, dimineata...surpriza...la -16grd aceleasi avensis, acu si cu aditiv in rezervor + motorina Alpin de la OMV + >100km (pt omogenizare) - la fel de mort.

                    Am aplicat acelasi 'tratament' cu incalzirea de la o suflanta de aer cald, si am pornit, relativ usor. Acu, pana cand am sa scap de motorina din rezervor + schimbat filtrul nu stiu ce solutie sa aplic. Dar, astazi, ca masura de precautie (pt ca a trebuit sa o las mai mult timp fara sa o misc) am luat si suflanta cu mine si in seara asta in garaj o bag.

                    Deja e o prb...credeti ca dupa ce voi schimba filtrul si voi termina motorina scap de situatia asta?

                    Mihai

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mihailg View Post
                      Revin cu ceva nouati, nu foarte placute...gluma e gluma..dar de acu treburile devin serioase.

                      Asa cum spuneam, am lasat-o intr-un garaj dupa surpiza la pornire. Dimineata a pornit usor (temp din garaj -5grd), am mers mai bine de 100km, si cand m-am intors am lasat-o... in parcare. Astazi, dimineata...surpriza...la -16grd aceleasi avensis, acu si cu aditiv in rezervor + motorina Alpin de la OMV + >100km (pt omogenizare) - la fel de mort.

                      Am aplicat acelasi 'tratament' cu incalzirea de la o suflanta de aer cald, si am pornit, relativ usor. Acu, pana cand am sa scap de motorina din rezervor + schimbat filtrul nu stiu ce solutie sa aplic. Dar, astazi, ca masura de precautie (pt ca a trebuit sa o las mai mult timp fara sa o misc) am luat si suflanta cu mine si in seara asta in garaj o bag.

                      Deja e o prb...credeti ca dupa ce voi schimba filtrul si voi termina motorina scap de situatia asta?

                      Mihai

                      Verifica-ti bujiile ... acolo este problema ... cum de porneste a mea la -16-18 grade , si a ta *da rateu* ...
                      Ti-am mai spus ca filtrul de motorina are un semnalizator de umplere cu apa ...
                      Mergi la un electrician auto pe care il cunosti sau care are recomandare si iti va spune cate , din cele 4 bujii functioneaza ... este imposibil ca un motor de Toyota sa nu pornesca !!!
                      Ne rad cei de pe forumul Logan ...

                      Comment


                      • #12
                        Salutare din nou....de date asta nu am noutati ,...toyota mea..merge

                        NU mi-e rusine de masina si nu ma deranjeaza daca un posesor de logan rade de un avensis. Stiu ce am cumparat, ce conduc, si evident ma bucur de fiecare clipa cand stau la volan. Nu are sens sa comentez diferentele (pt. ca le stiu), respect orice masina, dar fiecare conducator trebuie sa stie pe ce se bazeaza cand calca pedala....dar e alta poveste..

                        Sa revin la ideea topicului...e clar ca am o problema si tre sa o rezolv. Nu vad nici un motiv de ce as tine-o secreta...si de asta am si deschis acest topic. N-am avut timp sa ajung pana la o reprezentanta Toyota (in "meseriasi" nu am incredere pt. ca pe cei care ii cunosc se pricep la toate...dar nu stiu nimic..asta e Romania..genii peste tot..dar putini cunoscatori...sau din ce in ce mai putini)..dar cum gradele tin cu mine (de Craciun temp o sa fie acceptabila) ma mai pot bucura de ea pana dupa Craciun cand am sa merg la Dr. Toyota.

                        Acu, ipotezele (daca nu am inteles ceva corect, va rog sa ma corectati):
                        A. - motorina contine parafina care in concentratie mai mare la temp. joase duce la ingrosarea acesteia, sau/si lipsa aditivilor sau/si continut de apa. Adica motorina proasta, filtru/pompa blocata(inghetata) - schimb furnizorul de combustibil. Acu, cu apa in rezervor, am inteles ca poate ajunge si datorita condensului , dar parca nu as fi de acord cu asta pt. ca o situatie de genul asta s-ar generaliza si la alti posesori..si deocamdata din ce vad pe forum..is singur?!)
                        B. probleme cu bujiile (cate sunt la motorul D4D - 2L si cam la ce pret ajung?) La ce perioada(km) se schimba?

                        Am sa revin cu noutati si cu solutia. Pana atunci sunt atent si la alte opinii si poate cineva imi poate impartasi din cunostintele lui pt. a-mi rasp. la intrebari. Multumiri anticipate.

                        Tinem aproape.
                        Mihai

                        Comment


                        • #13
                          B. probleme cu bujiile (cate sunt la motorul D4D - 2L si cam la ce pret ajung?) La ce perioada(km) se schimba?

                          Am sa revin cu noutati si cu solutia. Pana atunci sunt atent si la alte opinii si poate cineva imi poate impartasi din cunostintele lui pt. a-mi rasp. la intrebari. Multumiri anticipate.

                          Tinem aproape.
                          Mihai[/QUOTE]


                          Te sfatuiesc sa-ti faci o programare la Toyota Bacau . Nu este departe si garanteaz ca sunt buni ...
                          Pretul unei bujii pe AUTOKARMA este de aprox 85 lei dar sa nu cumperi pana nu mergi la reprezentanta . Daca ei spun ca trebuie atunci faci comanda si poti merge la orice service mai rasarit sa le monteze .
                          ... cat priveste numarul lor , te las pe tine sa ghicesti !!!!

                          Comment


                          • #14
                            e intelept sa verifici bujiile, la actualele motoare diesel sunt considerate consumabile.
                            Filtrul de motorina la cat l-ai schimbat ?

                            Originally posted by mihailg View Post
                            Salutare din nou....de date asta nu am noutati ,...toyota mea..merge

                            NU mi-e rusine de masina si nu ma deranjeaza daca un posesor de logan rade de un avensis. Stiu ce am cumparat, ce conduc, si evident ma bucur de fiecare clipa cand stau la volan. Nu are sens sa comentez diferentele (pt. ca le stiu), respect orice masina, dar fiecare conducator trebuie sa stie pe ce se bazeaza cand calca pedala....dar e alta poveste..

                            Sa revin la ideea topicului...e clar ca am o problema si tre sa o rezolv. Nu vad nici un motiv de ce as tine-o secreta...si de asta am si deschis acest topic. N-am avut timp sa ajung pana la o reprezentanta Toyota (in "meseriasi" nu am incredere pt. ca pe cei care ii cunosc se pricep la toate...dar nu stiu nimic..asta e Romania..genii peste tot..dar putini cunoscatori...sau din ce in ce mai putini)..dar cum gradele tin cu mine (de Craciun temp o sa fie acceptabila) ma mai pot bucura de ea pana dupa Craciun cand am sa merg la Dr. Toyota.

                            Acu, ipotezele (daca nu am inteles ceva corect, va rog sa ma corectati):
                            A. - motorina contine parafina care in concentratie mai mare la temp. joase duce la ingrosarea acesteia, sau/si lipsa aditivilor sau/si continut de apa. Adica motorina proasta, filtru/pompa blocata(inghetata) - schimb furnizorul de combustibil. Acu, cu apa in rezervor, am inteles ca poate ajunge si datorita condensului , dar parca nu as fi de acord cu asta pt. ca o situatie de genul asta s-ar generaliza si la alti posesori..si deocamdata din ce vad pe forum..is singur?!)
                            B. probleme cu bujiile (cate sunt la motorul D4D - 2L si cam la ce pret ajung?) La ce perioada(km) se schimba?

                            Am sa revin cu noutati si cu solutia. Pana atunci sunt atent si la alte opinii si poate cineva imi poate impartasi din cunostintele lui pt. a-mi rasp. la intrebari. Multumiri anticipate.

                            Tinem aproape.
                            Mihai
                            177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

                            Comment


                            • #15
                              Noutati,

                              Am intarziat cu raspunsul, in speranta ca temperatura sa mai scada pentru a fi sigur ca problema e "rezolvata". Dar, pana acu nu am vazut o temperatura sub -8grd, dar sunt optimist, acu dupa aceasta experienta

                              Ce am facut(nimic spectaculos):
                              - alimentatat doar cu motorina OMV Alpin;
                              - vizita la o reprentanta Toyota pt. verificari. Aici s-a verificat filtrul de motorina (fusese schimbat cu max 2 luni in urma) si dupa verificare mi s-a adus la cunostinta faptul ca nu exista nici o problema a masinii, singura care poate sa-min genereze necazurile la pornire este doar motorina de prosta calitate. S-a explus din start problema bujiilor pe motiv ca acestea cand nu mai lucreaza corespunzator ramane martorul de bord aprins.

                              Ca si concluzie:
                              1. alimentati doar cu motorina de calitate, cel putin cand temperaturile sunt scazute (OMV Alpin, daca ati mai incercat si altceva si sunteti multumiti nu pastrati informatiile valoare doar pt. voi)
                              2. In caz ca totusi motorina chiar nu mai poate trece prin filtru, pompa exista o scapare fortand pompa cu ajutorul unei 'ciupercute'(cama) situata undeva in partea din dreapta - spate.

                              Drum bun!
                              Mihai

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google