Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masina cu aer !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina cu aer !!

    Tata Motors va produce masina care merge cu aer!


    http://www.sotto.ro/articol/Stiri/1873/Tat...rge-cu-aer.html
    Honda Accord 2.0 Special Edition MT

  • #2
    Tare stirea!!!!
    Super daca ar face asa ceva ...sincer la utilizare urbana e perfecta poate o sa fie si pentru drumuri lungi ...multam de stire !!!!
    Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

    Comment


    • #3
      Foarte tare frate la prima vedere,dar nu uitati ce se poate intampla in caz de accident cu rezervorul!!!

      Comment


      • #4
        Ce crezi ca se poate intampla?
        Chiar, sincer nu stiu la ce te-ai gandit.
        Honda Accord 2.0 Special Edition MT

        Comment


        • #5
          O butelie de aer comprimat la spargere sufla doar aer, nu are ce sa se intaple. Explozie nu face sigur.
          Toyota Avensis 1.8 VVT-i

          Comment


          • #6
            Eu as fi curios care e autonomia unei astfel de masini. Ca de performante dinamice nu poate fi vorba
            Toyota Auris 1.6 dual VVT-i SOL

            Comment


            • #7
              Aceasta este o "masina de buzunar", dus copil la sc/gradinitza, in nici un caz o masina cu care sa iesi pe o sosea. Smart-ul parca e mai bun??? si costa de te impunge.
              Nu poti avea pretentii dinamice de la asa ceva si in nici un caz mai mult de 1* la securitate. Autonomia? am cautat si eu mai multe informatii, nu am gasit.
              Honda Accord 2.0 Special Edition MT

              Comment


              • #8
                va dati seama ca la o astfel de masina o sa-i faci plinul la vulcanizare!
                si daca ramai in pana de combustibil mai iei putin aer din roata de rezerva, cat sa ajungi la prima vulcanizare .... aberez desigur,

                Comment


                • #9
                  Originally posted by zorro View Post
                  O butelie de aer comprimat la spargere sufla doar aer, nu are ce sa se intaple. Explozie nu face sigur.
                  "Primul si cel mai important este siguranta in caz de accident. Exista riscul ca deteriorarea rezervoarelor, care inmagazineaza o presiune uriasa, sa duca la dezintegrarea masinii"-citat chiar din promovarea masinutei.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by costin View Post
                    va dati seama ca la o astfel de masina o sa-i faci plinul la vulcanizare!
                    si daca ramai in pana de combustibil mai iei putin aer din roata de rezerva, cat sa ajungi la prima vulcanizare .... aberez desigur,
                    e buna!

                    Comment


                    • #11
                      Pentru aer acea "presiune uriasa" cam cat consideri ca ar putea fi?
                      hai sa fim seriosi, aici nu poate fi vb de hiper presiuni. Nu cred ca este locul pentru o discutie asupre a ceea ce se numeste "presiune inalta", aceasta incepe de la 1000 bar !!
                      Honda Accord 2.0 Special Edition MT

                      Comment


                      • #12
                        revenind la partea serioasa a lucrurilor.
                        Nu mai stiu exact la ce presiune se stocheaza aerul in rezervor, dar ceea ce este foarte important, materialul din care este facut rezervorul, in caz de socuri mecanice puternice (accident) este conceput sa se fisureze controlat (nu se dezintegreaza) eliberand controlat aerul aflat sub presiune.
                        Problema pe care o vad eu: in caz de accident se formeaza bucati de piese libere (bucati de spoiler, cioburi din stopuri etc) care, daca intra in raza de actiune a jetului de aer eliberat sub presiune, s-ar putea sa fie imprastiate necontrolat, ducand la ranirea celor din preajma.

                        asta daca jetul de aer nu va face ca masina (care o sa fie destul de usoara, comparativ cu actualele masini) sa se comporte ca un balon, pe care vrei sa-l umfli si cand esti la jumate il scapi din mana si el incepe sa zboare necontrolat prin aer . Sa vezi atunci accidente spectaculoase !

                        Opresti brusc la semafor, te buseste un neatent din spate. ..puffffffffffffff!!! ... si ai zburat la doua stopuri mai in fata

                        Comment


                        • #13
                          Buteliile de aer moderne sunt foarte rezistente. Inainte erau din fonta si la impact puteau sa se fragmenteze (schije), cele moderne sunt dintr-un otel special care la impact sau perforare efectiv infloresc, fara a produce schije.
                          Am vazut butelii de oxigen si aer intacte la avion militar prabusit si intrat vreo 5 m in pamant.
                          Last edited by zorro; 02-18-2008, 10:19 AM.
                          Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                          Comment


                          • #14
                            Opresti brusc la semafor, te buseste un neatent din spate. ..puffffffffffffff!!! ... si ai zburat la doua stopuri mai in fata


                            tare frate
                            pe bune
                            ai o bere de la mine
                            mi-ai facut ziua buna

                            Comment


                            • #15
                              nu ma pot opri din ras

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google