Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Taxa Prima Imatriculare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Taxa Prima Imatriculare

    Daca cineva cunoaste o adresa unde se pot depune cereri in vederea recuperarii, anularii si a restul de demersuri la acest subicet.
    Am auzit ca Piedone a deschis o asemenea actiune.
    Honda Accord 2.0 Special Edition MT

  • #2
    Ma voi informa si te anuntz. Cunosc pe cineva care se ocupa de chestii d-astea dar are prostul obicei de a se da ''lovit'' exact cand ai mai mare nevoie de el.......

    Comment


    • #3
      Apropos de taxa, ati vazut ce gluma proasta ne-au facut conducatorii nostri alesi de noi cu modificarile propuse? Sa maresti taxa pentru masinile noi si sa o scazi pe cea pentru rablele vechi?
      Last edited by Mushu; 02-01-2008, 17:51 PM. Reason: Stergere limbaj trivial
      "Singurul lucru necesar pentru triumful raului este ca oamenii buni sa nu faca nimic" (Edmund Burke)

      Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna + VSC

      Comment


      • #4
        am vazut si eu aceasta stire.
        Practic prin modificarile efectuate au lovit in masinile noi, la cele second Euro 3 si 4 situatia a ramas cam la fel, in schimb au ieftinit taxa pentru rable, adica tot ce < euro 2.

        Stai sa vedem cum va arata legea in varianta ei finala. Daca ar ramane doar cu aceste prevederi ar fi un non-sens.

        Comment


        • #5
          Originally posted by costin View Post
          Stai sa vedem cum va arata legea in varianta ei finala. Daca ar ramane doar cu aceste prevederi ar fi un non-sens.
          Am tot citit diverse stiri cum ca RAR nu ar mai omologa si nu ar mai elibera carti de identitate pentru masini sub Euro4.

          Daca asta inseamna ceea ce cred eu, pana la urma e o logica in aceasta modificare -> Nu mai poti inmatricula definitiv o masina cu Euro <4.

          Comment


          • #6
            Originally posted by costin View Post
            Am tot citit diverse stiri cum ca RAR nu ar mai omologa si nu ar mai elibera carti de identitate pentru masini sub Euro4.

            Daca asta inseamna ceea ce cred eu, pana la urma e o logica in aceasta modificare -> Nu mai poti inmatricula definitiv o masina cu Euro <4.
            ....da, dar cu o mica precizare, masini noi, nu second, nu se imatriculeaza masini vandute de noi cu EURO 3
            YARIS 1,4 D4D
            COROLLA VERSO 1,8 vvt-i
            HIACE 2,5 D4D

            Comment


            • #7
              lasati nu va mai plangeti de taxe de inmatriculare... trecem toti pe hibrid, acolo nu sunt taxe... asteptam noua avensis sau ne luam un lexus

              apropo, am inteles ca nu exista taxe de prima inmatriculare nici pentru masini cu EURO 5... care sunt alea , ca eu nu stiu nici una ?
              TOYOTA COROLLA 1.4 D-4D LUNA, 2007, E15

              Comment


              • #8
                Originally posted by Bizutz View Post
                lasati nu va mai plangeti de taxe de inmatriculare... trecem toti pe hibrid, acolo nu sunt taxe... asteptam noua avensis sau ne luam un lexus

                apropo, am inteles ca nu exista taxe de prima inmatriculare nici pentru masini cu EURO 5... care sunt alea , ca eu nu stiu nici una ?
                cu actuala taxa intradevar, nu platesti nimic pentru un hibrid. Dar pretul masinii hibride, fata de echivalentul pe benzina/motorina, nu aduce nici un castig financiar. La noua propunere scoti bani si pentru hibride.

                In schimb la EURO 5 e o mica "smecherie" a statului. RAR-ul in acest moment iti inmatriculeaza orice masina EURO 5 ca fiind EURO 4.
                Motivul ? Inca nu l-am aflat, dar probabil are multe zerouri in coada

                Asta se intampla in 2008, la 3 ani de la definitivarea standardului EURO5.

                Comment


                • #9
                  Euro 5 e &#238;ncă la stadiul de propunere şi va intra &#238;n vigoare abia &#238;n septembrie 2009 (cel mai devreme).
                  • Euro 1 (1993):
                    • For passenger cars - 91/441/EEC.
                    • Also for passenger cars and light trucks - 93/59/EEC.
                  • Euro 2 (1996) for passenger cars - 94/12/EC (& 96/69/EC)
                  • Euro 3 (2000) for any vehicle - 98/69/EC
                  • Euro 4 (2005) for any vehicle - 98/69/EC (& 2002/80/EC)
                  • Euro 5 (2008/9) for any vehicle - (COM(2005) 683 - proposed)
                  Din ce-am citit &#238;n alte locuri, deşi ar trebui să nu se plătească taxă de primă &#238;nmatriculare la hibride, se plăteşte (caz de la noi), maşina fiind &#238;ncadrată &#238;n categoria EUR4.
                  BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                  Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                  Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                  Comment


                  • #10
                    asta e culmea... pai de aia e hibrida, ca nu e euro 4. asta insemana ca la rar nu exista diferenta intre euro4 si hibride.
                    TOYOTA COROLLA 1.4 D-4D LUNA, 2007, E15

                    Comment


                    • #11
                      BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                      Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                      Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                      Comment


                      • #12
                        foarte tare... deci gata cu visul lu tata sa-si i-a lexus ca nu plateste taxe. o sa fie dezamagit... eee asta e.
                        TOYOTA COROLLA 1.4 D-4D LUNA, 2007, E15

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by OvidiuH View Post
                          Euro 5 e încă la stadiul de propunere şi va intra în vigoare abia în septembrie 2009 (cel mai devreme).
                          Eu stiu ca standardul este dej definitivat. Din 2008/2009 intra in vigoare in UE in sensul ca nu se vor mai putea inmatricula masini noi care nu respecta aceste norme. Dar specificatiile sunt finale pentru a permite producatorilor sa se alinieze la ele. Deja sunt producatori care la lansarea unui nou model anunta ca respectiva masina respecta normele de poluare EURO5. Ex.: motoarele TDI de pe audi a5

                          Comment


                          • #14
                            Diesel

                            Euro V (proposed) Sept. 2009 0.50 - 0.23 0.18 0.005
                            Euro VI (proposed) Sept. 2014 0.50 - 0.17 0.08 0.005

                            Benzina

                            Euro V (proposed) Sept. 2009 1.0 0.10 - 0.06 0.005
                            Euro VI (proposed) Sept. 2014 1.0 0.10 - 0.06 0.005

                            Astea sunt datele impuse de CE. Că spun producătorii că anumite maşini respectă deja normele EUR5 e o treabă de marketing.
                            Oficial nu au intrat &#238;n vigoare respectivele norme.
                            Last edited by OvidiuH; 02-02-2008, 09:04 AM.
                            BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
                            Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
                            Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

                            Comment


                            • #15
                              Nici n-am spus ca sunt in vigoare normele EURO 5.

                              Am spus ca specificatiile pentru EURO5 sunt deja definitivate si RAR-ul nu are decat sa faca masuratorile la masina si sa compare cu ceea ce prevede standardul EURO 5, determinand astfel daca respectiva masina respecta sau nu normele de poluare EURO 5.
                              In ceea ce priveste Audi, chiar e reala treaba, motoarele respective respecta normativele (care inca nu sunt in vigoare) pentru EURO 5. Si sunt multe alte masini care fac acest lucru, in general cele din clasa mica.
                              EURO 5 nu este foarte restrictiv in comparatie cu EURO 4.

                              --- offtopic:
                              Distractia va incepe o data cu EURO 6 (la care specificatiile inca nu sunt definitive) cand masinile diesel vor trebui sa emite noxe (NOx)mai mici decat ale benzinarelor actuale iar masinile pe benzina vor trebui sa emita mai putin CO2 decat dieselele actuale.
                              Cu EURO 6 se va ajunge probabil aproape la uniformizarea emisiilor pentru diesel si benzina. Nu vor mai fi diferente atat de mari ca in prezent.
                              --- end of offtopic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google