Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

>>>REGULAMENT<<<

Reguli privind utilizarea forumului www.forumtoyota.ro

1. Principii generale

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate, site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe proprietate privata, unde gazda are dreptul societati democrate, acela de a administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii

a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b)Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii

a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori fara explicatii.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul Forumtoyota.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris, dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis.
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie 5 minute( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul Forumtoyota.ro sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parasesti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sunt obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE TOYOTA- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.

23.La sectiunea "Toyota-masina mea" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina

Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Toyota.
See more
See less

masina oras maxim 10mii euro +

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • masina oras maxim 10mii euro +

    Salut ,
    Zilele astea m-am interesat de o masina exclusiv de oras.
    Masina trebuie sa nu depaseasca 10000 euro .. hai 10 mii +
    Nota. masina e pentru sotie ..

    Si asa m-am uitat prin promotii am fost pe la dealeri si am vazut :

    toyota aygo (sau c1,107) interior foarte spartan consum oras foarte bun si intretinere ieftina cica 10 mil intretinerea pana la 90 mii km la aygo. !!!
    Totusi masina nu ne place.. iar schimbatorul e foarte nasol.

    Bani de yaris nu sunt .. si nu ne incanta ideea de a avea bordul pe mijloc.

    - ford fiesta - 9990 Euro DDP (toate le pun ddp) cu motor de 1.25 cu 4 cilindri 16 valve si 75 de cai
    pro : - arata foarte bine la interior decent la exterior
    - destul de compacta.
    - pretul este foarte bun incluzand si vopseaua metalizata. Singura chestie care ii mai trebuie o alarma sau sa ii pui inchiderea centralizata pe cheie .. ca nu are.
    - garantie 4 ani la motor .. ceea ce nu e cine stie ce tinand cont la cat costa reviziile.
    contra : - consumul cam mare dat de producator, si din cate vad chestia asta e chiar persistenta pe forumul ford.
    - service-ul foarte foarte scump : adica ei zic ca primul service e in jur de 4-4.5 ... si din cate vad la posesorii lui poate ajunge si la 6 mil. iar la 30 ..(se face din 15 in 15) se ajunge si la 90 ... ceea ce mi se pare extraordinar de scump.(cu mult mai mult decat multe alte masini de 20mii)
    - service-ul foarte prost(nu stiu dar asa vad ca toti se plang).
    - nu se poate configura interiorul
    - 4 stele siguranta
    - model care asteapta un nou look

    - fiat grande punto - 10642 = 10312 Euro (promotie) + culoare metalizata (180) + 75 euro piele volan + schimbator viteze + 75 euro bancheta fractionala 2/3 = total 10642
    motor de 1.2 4 cilindiri 8 valve si 65 cai
    pro : - aspect exterior mult mai placut
    - comenzi pe volan
    - 4 cauciucuri de iarna pirelli ~ 350 euro mai putin de cheltuit iarna viitoare
    - volan reglabil si pe adancime fata de fiesta
    - computer bord
    - oglinzi electrice
    - posibilitatea sa isi alege interiorul intr-o culoare .. nu numai negru ca la fiesta.
    - consum mai scazut (cel putin 0.5 l/100 oras ma refer)
    - revizia se face din 20 in 20 si prima costa 1.5 mil cica si urmatoarele in jur de 3-3.5 mil
    - 5 stele siguranta
    contra : - pretul putin mai piperat .. dar sa zicem ca e ok
    - fiabilitatea indoielnica .. dar nici fiesta nu sta mai roz aici !!!!
    - motorasul cu 10 cai mai putin ... dar nu cred ca asta ar fi o problema
    - pretul de revanzare peste 3-4 ani mai mic decat la fiesta ... cred ..(ford mai bine vazut)

    - opel corsa - 10860 = 10.680 + culoare ~180 euro = total 10860
    motor de 1.2 4 cilindri 16 supape si 80 cai (Cel mai puternic motor)
    pro: - masina are cel mai puternic motor si consumul cel mai mic, cam cu ~0.2 mai mic decat la fiat
    - look-ul exterior foarte bun (intre fiesta si grande punto )
    - arata bine si in interior.
    - fiabilitatea cica ceva mai buna .. dar eu cred ca e doar cica
    - foloseste aceeasi platforma ca si grande punto .. cica. si tot 5 stele siguranta
    contra: - pretul cam ar sarii bugetul ... + ca la fiat mai dau si 4 cauciuce ..
    - cam saracacios in dotari.
    - nu se poate configura interiorul

    Ar mai fii si Skoda fabia . cu motor de 1.2 3 cilindri si 65 cai .... dar cica foarte puturos si cu un consum mare. Si costa cam mult ~ 11 euro.

    Mai ramane sa vad zilele astea mazda 2 ... cu un pret ~ 11 mii cu motor 1.3 de 75 cai cu consum foarte bun 6.8 si pe langa asta cu fiabilitate foarte buna si garantie integrala 3 ani.

    Ar mai fi hyundai getz (nu au avut pe stoc si cica plastice foarte proaste) ,

    c3 - oferta bunisoara dar fiabilitate foarte proasta .. si nu au reprezentata in iasi
    peugeot 206 cam invechit modelul si fara abs .. in 10 mii +
    Suzuki Swift 1.3 GS 92CP ~ 11300 foarte bine dotat ... dar nu exista in iasi reprezentanta
    Chevrolet Aveo 5 - fiabilitate proasta, consum mare, 1,5 stele
    Nu mai stiu ce imi putea scapa .. oricum cam astea ar fi toate.


    Pana nu vad mazda 2 nu ma pot pronunta .. dar dintre toate pana acum
    Eu tin sa aleg intre Ford si Fiat.
    Si cum zice nevasta .. fiat-ul trage parca mai mult in jos.
    Voi ce ziceti ?
    Toyota Avensis 1.8 vvvt-i

  • #2
    &#206;ncearcă un test drive cu Mazda 2. Pare o maşină reuşită.
    Ca maşină de oraş, personal aş lua oric&#226;nd un Aygo. Consum mic, foarte manevrabilă, fiabilitate Toyota, numai bună pentru o doamnă.
    BMW 3 GT / 2.0d / AT Sport / Luxury Line / 2016
    Mazda CX5 / 2.0i AWD / MT / Attraction / 2012
    Toyota Aygo / 1.0 VVTI / AT / Luna / 2008

    Comment


    • #3
      De acord cu tine OvidiuH, cu o mica observatie, la aceste masini siguranta este 0(zero), sa nu patesti ce am patit eu cu ave ca ai pus-o. Ar fi de preferat totusi o masina mai maricica.
      Honda Accord 2.0 Special Edition MT

      Comment


      • #4
        Am fost azi la mazda .. si se pare ca pe stoc au doar varianta a 3-a care costa 11900 .. deja mult prea mult .. adica la bani astia ma gandesc deja la diesel.
        Iar cealalta varianta e nu mai putin de 11200 (500 de euro culoare metalizata wow .. ce o fi avut .. ) si trebuie sa fac comanda si dureaza min 3-4 luni .. deci ..
        Toyota Avensis 1.8 vvvt-i

        Comment


        • #5
          gata ..
          am ales si am gasit un vw golf 4 din 2002 (1.6 benzina 105 cai) sh din belgia.
          In acelasi timp am fost si intr-o excursie tot in belgia/olanda/franta.
          Masina a costat 5500 si ca dotari are tot ce am dorit ac, oglinzi electrice/incalzite, geamuri electrice etc.

          Comparativ cu avensis-ul (stiu ca e o comparatie putin deplasata) sunt si + dar si - uri.

          Incept sa inteleg ca nu regret ca mi-am luat avensis 1.8 benzina.
          Daca comparam motoarele ... cam relativ la greutate/putere sunt cam la fel.
          Motorul de la golf trage nu am ce zice .. am mers constan cu 150 km/h in germania cateva sute de km ... Dar adevarata diferenta am vazut-o in tara: la deal se stinge .. unde avensis-ul creste in ture. Aici ma refer la turatii de la 2000 pana la 3000.

          Cutia putin mai imprecisa dar poate si mai uzata.
          Volanul ceva mai greu de manevrat .. dar pe autostrada sau la viteze mari acesta este un +.

          Pozitia la volan mult mai joasa .. placuta de mine .. dar pentru uni este considerata de parca se sta intr-o covata (bine ca exista si scaun reglabil de innaltime.)

          La stabilitate .. chiar daca avensis-ul e mai mare .. dar parca e mai stabil, si mai elegant in curbe .. Golf-ul nu mi-a dat senzatia de imprecizie sau emotie dar a dat celorlati pasageri o tenta de discomfort.
          Toyota Avensis 1.8 vvvt-i

          Comment


          • #6
            reprezentanta suzuki e vis-a-vis de spitalul de recuperare,inainte de policlinica sportiva

            Comment


            • #7
              IQ

              va aparea la toyota un model numit IQ...asteapta-l pe ala...in vara am inteles!

              Comment


              • #8
                Si costa.....http://www.toyota.de/cars/new_cars/iq/pricelist.aspx
                Iti iei masina cu banii aia... nu carucior pentru Carrefour !
                De exemplu: http://www.citroen.ro/c4-berlina/lista-preturi/

                Comment


                • #9
                  Exact in suituatia ta am fost si eu anul trecut. Avind deja Corolla, am cautat o masina pt sotie de oras, max 10 000 E. Dupa citeva luni de cautari, comparatii, drive-teste etc am optat pt Fiat. Dar nu Grande Punto, ci Punto Classic 1,2/65CP. 8500 Euro. Supermanevrabila, fisneata, dotari suficiente, intretinere relativ ieftina, 4 stele Ncap, consum superok (7,5 - 8l/100km strict in oras). Are 6 luni si nicio problema. Plus ca arata a masina si nu a jucarie precum tripletii C1/107/Aygo). Ar mai fi fost Suzuki Splash, dar era mai scumpa si la dotarile pe care le voiam nu aveau pe stoc.

                  Comment


                  • #10
                    Luati in calcul si chinezoiaca GEELY ... ca pret este ok comparativ cu dotarile pe care le ofera ... oricum , este mult peste *celebrul si laudatul LOGAN*....am un prieten care a sarit bine de 100000 km cu o asemenea masina si nu are decat cuvinte bune la adresa ei ... ar mai fi un mic detaliu ... sa va feriti de un impact violent ...oricum , cine are zile scapa , sau nu , si din marci celebre ...

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google