Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Despre METABOND

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Despre METABOND

    Am un 1.4 vvt-i (deci 4ZZ-FE) pus pe o Corolla HB din octombrie 2006. Mai multi prieteni ma piseaza la cap sa ii "dau" solutia miraculoasa METABOND. Ca e pacat de motorasul ala, de cutia de viteze, ai si tu grija de ea mai bine .... si alte chestii de acest gen.

    Masina are momentan in jur de 56000 Km, reviziile toate facute la timp in service-ul Toyota Craiova (by the way, imi vine uneori sa-i ....), i-am dat benzina buna tot timpul, drumuri aprox.40% in oras-60% in afara, cam 10K facuti in afara Romaniei, condus 30% sotia-70% eu, deci eu zic ca am avut grija de masina cum ne-am priceput noi mai bine.

    Acum va intreb, CE ZICETI, MERITA SA PUN "TRATAMENTUL MINUNE " IN MOTOR SI/SAU CUTIE DE VITEZE DUPA REVIZIA DE 60K si iesirea din garantie?

    Astept cu interes parerile voastre! PRO SI CONTRA, dar, daca nu cer prea mult, as vrea si ceva argumente la ce postati!

    Multumesc!

  • #2
    Nimeni???

    nu a incercat nimeni "solutia minune - METABOND"???

    Comment


    • #3
      Originally posted by MC_Maurice View Post
      Am un 1.4 vvt-i (deci 4ZZ-FE) pus pe o Corolla HB din octombrie 2006. Mai multi prieteni ma piseaza la cap sa ii "dau" solutia miraculoasa METABOND. Ca e pacat de motorasul ala, de cutia de viteze, ai si tu grija de ea mai bine .... si alte chestii de acest gen.

      Masina are momentan in jur de 56000 Km, reviziile toate facute la timp in service-ul Toyota Craiova (by the way, imi vine uneori sa-i ....), i-am dat benzina buna tot timpul, drumuri aprox.40% in oras-60% in afara, cam 10K facuti in afara Romaniei, condus 30% sotia-70% eu, deci eu zic ca am avut grija de masina cum ne-am priceput noi mai bine.

      Acum va intreb, CE ZICETI, MERITA SA PUN "TRATAMENTUL MINUNE " IN MOTOR SI/SAU CUTIE DE VITEZE DUPA REVIZIA DE 60K si iesirea din garantie?

      Astept cu interes parerile voastre! PRO SI CONTRA, dar, daca nu cer prea mult, as vrea si ceva argumente la ce postati!

      Multumesc!
      Este interesant de stiut care dintre *prieteni* este distribuitor Metabond ... te rog sa le spui CA TU AI TOYOTA si ca motoarele acestea duc cel putin 450000 km fara sa le dai prostii ... cat priveste produsul Metabond , acum cativa ani am avut un coleg ce avea un Ford destul de vechi ... i-a dat minunea si dupa cateva luni i-a crapat motorul ... personal cred ca este multa reclama si putine rezultate ... totusi , am pus intr-un motor de Oltcit , Duralube si i-am prelungit viata ... *adevarul este dincolo de noi* ... oricum pentru numarul de km pe care masina ta ii are nu cred ca are nevoie decat de *talpa* si benzina buna ....

      Comment


      • #4
        Originally posted by vali44 View Post
        Este interesant de stiut care dintre *prieteni* este distribuitor Metabond ... te rog sa le spui CA TU AI TOYOTA si ca motoarele acestea duc cel putin 450000 km fara sa le dai prostii ... cat priveste produsul Metabond , acum cativa ani am avut un coleg ce avea un Ford destul de vechi ... i-a dat minunea si dupa cateva luni i-a crapat motorul ... personal cred ca este multa reclama si putine rezultate ... totusi , am pus intr-un motor de Oltcit , Duralube si i-am prelungit viata ... *adevarul este dincolo de noi* ... oricum pentru numarul de km pe care masina ta ii are nu cred ca are nevoie decat de *talpa* si benzina buna ....
        merci!
        cam asa ziceam si eu; dar, pana nu intreb si ascult 5-10 persoane nu sunt 100% convis!

        Comment


        • #5
          Originally posted by MC_Maurice View Post
          merci!
          cam asa ziceam si eu; dar, pana nu intreb si ascult 5-10 persoane nu sunt 100% convis!
          Vin si io cu o chestie, chiar daca mai tarziu: acu ceva ani un prieten a cedat la insistentele unui "prieten" si a pus duralube intr-un motor nou de dacie (pein 99 era asta). ideea e ca a mers ce a mers in ziua aia, (apropo, "prietenul" era mecanic in service) iar a doua zi cand a dat sa o porneasca, surpriza: motorul se blocase cu si a fost nevoie sa-l demonteze ca sa-l faca sa mai mearga.
          Parerea mea este ca materialele folosite la motoarele noi nu mai permit o uzura asa pronuntata, incat chiar si la 60.000 functioneaza si se comporta mai bine ca nou. Am avut un daewoo espero pe care l-am purtat vreo 60.000 (de la 40k la 100k si in afara de ulei, benzina si talpa nu i-am dat nimic. la 100k functiona impecabil, se auzea foarte bine (adica la 130 km/h se auzeau mai tare cauciucurile pe asfalt decat motorul inauntru) si nu am simtit nevoia sa-i fac ceva sa mearga mai bine.

          In concluzie, produsele astea or fi foarte bune pentru motoare mari, turatii joase, uzura pronuntata - model american. la noi cred ca e mai rentabil sa mergi cu masina 500k si s-o schimbi dup'aia.

          Comment


          • #6
            multi stiu , putini cunosc .... cam asa e si cu asta ..

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
            Politica de Securitate Google