Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisia Multi mode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transmisia Multi mode

    Va rog sa ma lamuriti care sunt avantajele si dezavantajele unei transmisii multi mode pentru un Yaris 1,3 luna.

  • #2
    Dezavantaje > pretul, banii dati
    Avantaje > un sistem paralel de schimbare a vitezei, care este ca la masinile de curse, adica mai ergonomic, mai inteligent
    トヨタ アベンシス セダン 2.2 D-4D --- 2005 --- 145.000 km

    Comment


    • #3
      a mea are MultiMode

      adica e cutie automata si are pe deasupra functie de tiptronic

      Comment


      • #4
        este prea tare MM! e o jucarie de masina
        vand moto: http://www.bikeshop.ro/motociclete/a...94-143143.html

        Comment


        • #5
          Originally posted by Misu View Post
          Va rog sa ma lamuriti care sunt avantajele si dezavantajele unei transmisii multi mode pentru un Yaris 1,3 luna.
          Citeste si aici: http://www.forumtoyota.ro/forum/showthread.php?t=465

          Comment


          • #6
            si eu am MM , e o bijuterie, recunoaste stilul de condus si se simte nevoia unei cotiere pt ca nu prea ai ce sa faci mai cu mana dreapta ! si era sa uit, un suport pt piciorul stang care de asemenea nu mai este utilizat la condus!

            Comment


            • #7
              si eu tot MM am si sunt destul de multumit de ce e in stare
              Yaris 1.4 D4D 2008 - Polar White

              Comment


              • #8
                Buna ziua,

                Am un Yaris MMT din 2007 32500 km si am reinitializat cutia MMT de vreo 3 ori ultima data cu utimul soft, am mers o luna de zile cu softul cel nou dar aceleasi simptome, nu mai pleca singura de pe loc(nu la fel ca in ziua reinitializarii), pe 16 dec 2011 a trebuit sa plec la tara cu sotia (la Craiova), toate buna am plecat seara si dupa ce am trecut de Albota aveam de urcat o panta (nu era prima pe acest traseu) aveam ca 60-70 km/h si cand sa dau sa accelerez sa urc mai usor(eram in a 5a cred) masina nu a mai vrut sa retrogradeze treptele de viteza si nu avea nici un fel de forta, am avut noroc ca la 50 m de aceasta panta era un popas unde am oprit de urgenta(in bord nu se aprinsese nimic pe percursul calatoriei si nici in acel moment).
                Am scos masina pe liber si ne-am dat jos, in acel moment am simtit un miros puternic de ambreiaj, am introdus schimbatorul din N in E dat acesta nu raspundea la comenzi si N din bord licarea si se auzea un semnal sonor.

                Am asteptat niste prieteni de la Craiova sa vina sa ne remorcheze (era cam 22.30) am asteptat cam 1 ora jumatate si cand au venit cred eu ca se mai racise ambreiajul si am putut sa plecam cu ea dat tot asa ambreiajul patina si prindeam cu greu viteza iar in modul automat nu retrograda treptele asa ca am fost nevoit sa merg pe manual.
                In cele din urma am ajuns cu ea in Bucuresti unde a doua zi am fost la service Toyota si am lasat-o acolo dupa ce am explicat cele intamplate unui mecanic pe care il cunosteam, el mi-a spus ca este kitul de ambreiaj dus.
                A doua zi am sunat la el si mai zis ca problema a pornit de la calculatorul cutiei MMT care s-a stricat si a dus la stricarea kitului de ambreiaj si un rulment si ca toate trebuiesc inlocuite( masina fiind iesita din garantie).
                Am asteptat cam 3 sapt sa vina piesele (calculatorul MMT si kitul de ambreiaj toate modele mai noi decat ce aveam eu din fabrica), acum masina mege bine dar mi-e tare frica sa nu se mai repete treaba.

                Mecanicul mi-a spus ca yarisurile din 2007 au ambreiajele cam proaste si ca cele dupa 2009 ar fi mai bune( adica sa inteleg ca masinile dupa 2009 inclusiv cele cu MMT nu mai au astfel de probleme??) , acum ramane de vazut si mi-a mai sugerat cam la 1 luna -2 sa ies cu ea pe autostrada si sa fac un fel de initializare a cutiei (daca ai pot spune asa) adica sa plec cu masina in manual si sa schimb vitezele pana la a 5-a ( in a5a sa am 110-120km/h) dupa care sa retrogradez treptele pana la 1-a ,sa opresc pe marginea drumului si sa stau cam 1-2 min cu ea pornita (pe liber) dupa care sa plec cu ea in modul automat.

                Sincer REGRET ca mi-am luat cutia MMT daca era manuala nu aveam treaba in rest masina este foarte buna!!!

                Mai este cineva pe forum cu o problema similara cu a mea?

                Sper ca m-am exprimat corect, Multumesc

                Comment


                • #9
                  Originally posted by toyotayaris86 View Post
                  Buna ziua,

                  Am un Yaris MMT din 2007 32500 km si am reinitializat cutia MMT de vreo 3 ori ultima data cu utimul soft, am mers o luna de zile cu softul cel nou dar aceleasi simptome, nu mai pleca singura de pe loc(nu la fel ca in ziua reinitializarii), pe 16 dec 2011 a trebuit sa plec la tara cu sotia (la Craiova), toate buna am plecat seara si dupa ce am trecut de Albota aveam de urcat o panta (nu era prima pe acest traseu) aveam ca 60-70 km/h si cand sa dau sa accelerez sa urc mai usor(eram in a 5a cred) masina nu a mai vrut sa retrogradeze treptele de viteza si nu avea nici un fel de forta, am avut noroc ca la 50 m de aceasta panta era un popas unde am oprit de urgenta(in bord nu se aprinsese nimic pe percursul calatoriei si nici in acel moment).
                  Am scos masina pe liber si ne-am dat jos, in acel moment am simtit un miros puternic de ambreiaj, am introdus schimbatorul din N in E dat acesta nu raspundea la comenzi si N din bord licarea si se auzea un semnal sonor.

                  Am asteptat niste prieteni de la Craiova sa vina sa ne remorcheze (era cam 22.30) am asteptat cam 1 ora jumatate si cand au venit cred eu ca se mai racise ambreiajul si am putut sa plecam cu ea dat tot asa ambreiajul patina si prindeam cu greu viteza iar in modul automat nu retrograda treptele asa ca am fost nevoit sa merg pe manual.
                  In cele din urma am ajuns cu ea in Bucuresti unde a doua zi am fost la service Toyota si am lasat-o acolo dupa ce am explicat cele intamplate unui mecanic pe care il cunosteam, el mi-a spus ca este kitul de ambreiaj dus.
                  A doua zi am sunat la el si mai zis ca problema a pornit de la calculatorul cutiei MMT care s-a stricat si a dus la stricarea kitului de ambreiaj si un rulment si ca toate trebuiesc inlocuite( masina fiind iesita din garantie).
                  Am asteptat cam 3 sapt sa vina piesele (calculatorul MMT si kitul de ambreiaj toate modele mai noi decat ce aveam eu din fabrica), acum masina mege bine dar mi-e tare frica sa nu se mai repete treaba.

                  Mecanicul mi-a spus ca yarisurile din 2007 au ambreiajele cam proaste si ca cele dupa 2009 ar fi mai bune( adica sa inteleg ca masinile dupa 2009 inclusiv cele cu MMT nu mai au astfel de probleme??) , acum ramane de vazut si mi-a mai sugerat cam la 1 luna -2 sa ies cu ea pe autostrada si sa fac un fel de initializare a cutiei (daca ai pot spune asa) adica sa plec cu masina in manual si sa schimb vitezele pana la a 5-a ( in a5a sa am 110-120km/h) dupa care sa retrogradez treptele pana la 1-a ,sa opresc pe marginea drumului si sa stau cam 1-2 min cu ea pornita (pe liber) dupa care sa plec cu ea in modul automat.

                  Sincer REGRET ca mi-am luat cutia MMT daca era manuala nu aveam treaba in rest masina este foarte buna!!!

                  Mai este cineva pe forum cu o problema similara cu a mea?

                  Sper ca m-am exprimat corect, Multumesc
                  Salutare , acelasi lucru l-am patit si eu la o corolla din 2008 pe benzina, din fericire masina a fost in garantie si piesele au fost inlocuite de Toyota
                  La fel ca si tine sper sa nu mai am aceeasi problema pentru ca masina nu mai e in garantie dar eu nu prea merg pe modul E si am facut cam 20.000 km de la schimbul kitului de ambreiaj
                  Acelasi motiv a fost si la mine , calculatorul cutiei de viteze ...

                  Comment


                  • #10
                    Salut charmante, acum dupa 20.000 km masina mai pleca singura? cand schimbi din automat in manual sau in marche-arriere face vreo figura gen nu intra repede si se aude un semnal sonor(bep,bep) dupa care intra in viteza normal?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by toyotayaris86 View Post
                      Salut charmante, acum dupa 20.000 km masina mai pleca singura? cand schimbi din automat in manual sau in marche-arriere face vreo figura gen nu intra repede si se aude un semnal sonor(bep
                      ,bep) dupa care intra in viteza normal?
                      pleaca singura si nici nu am mai auzit semnalul ala sonor ca nu se cupleaza manual- automat sau marche-arriere. ...sper sa nu il mai aud vreo 50.00 km

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by charmante View Post
                        pleaca singura si nici nu am mai auzit semnalul ala sonor ca nu se cupleaza manual- automat sau marche-arriere. ...sper sa nu il mai aud vreo 50.00 km
                        50.000 ))

                        Comment


                        • #13
                          salut tuturor,
                          Si eu am in Yaris cutie mutimide din 2008,
                          am o problema, scurgeri de ulei pe la simeringul planetarei din dreapta.
                          A mai avut cineva aceasta problema? ...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google