Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme compresor clima yaris 1,3 vvti 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme compresor clima yaris 1,3 vvti 2008

    A avut cineva probleme/defectiuni la compresorul de clima? Am Yaris-ul din aprilie 2008 (fabricata in decembrie 2007) , are 24900 km am mers cu el ocazional (e masina de back-up a familiei), majoritatea drumuri scurte. De ieri a inceput sa faca zgomot in partea dreapta a motorului (ceva de genul metal pe metal, asemanator zgomotului unui ventilator descentrat). Cand a inceput totul am crezut ca a aparut o motocicleta langa masina. Am fost cu ea la service Toyota Cluj si mi-au spus ca e compresorul de clima defect, m-au taxat cu 117 lei pt constatare, nu mi-au dat nici o explicatie si mi-au dat doar doua variante de rezolvare: 1. piesa originala care cu tot cu tva ajunge la 8000 lei fara manopera (!!!) sau piesa reconditionata cu "numai" 3200 lei. Mi se pare enorm in ambele variante si am sa merg si in alta parte pt o a doua parere, dupa care daca se confirma ca e compresorul de clima ma apuc sa caut alte surse pentru piesa. Aveti idee incotro ar trebui sa-mi indrept cercetarile?

    Ar fi interesant de spus ca inainte de Pasti (aprilie) a intrat unul in partea dreapta a masinii (neacordare de prioritate) si s-au schimbat mai multe piese cu ocazia aceea. Cei de la service m-au asigurat ca tot ce e legat de motor nu a avut nici o problema. Curios este ca problemele mecanice au inceput dupa acel incident. Dupa reparatie, inainte sa scot masina din service, au constatat ca planetara de pe dreapta, partea dinspre cutia de viteze e sarita (facuta "muci" - expresia lor nu a mea) asta fara legatura cu accidentul evident, dupa spusele lor, la o masina de 24000 km fara impact pe roata. N-au fost in masura sa dea nici o explicatie, au repozitionat-o si deocamdata e ok. Apoi a aparut o fisura la parbriz (validata cand au inceput caldurile, cam la o saptamana dupa reparatie) in partea dreapta jos, pornita de la o ciobitura care e evident pe partea interioara a muchiei parbrizului. Pe partea aceea au dat jos aripa sa o indrepte si sa o revopseasca, dar evident ei spun ca nu are legatura fisura cu reparatia. Si acum problema cu compresorul de clima care tot asa nu pot sa o lege de accident. Eu nu stiu ce sa mai cred ori e o coincidenta nefericita ori au legatura toate cu accidentul si reparatia.
    Ce parere aveti mai ales din experienta de pana acum?
    Last edited by hgflo; 07-19-2012, 04:13 AM. Reason: erata
    Yaris Hybrid Ist generation

  • #2
    Scuze, masina e din aprilie 2007 (de suparare si memoria-mi da rateuri).
    Intre timp am fost la un specialist in sisteme de climatizare care la o prima vedere mi-a spus ca nu stiu ce electromagnet de la compresor nu mai cupleaza (sper ca bine am retinut). Maine il desface si vede ce si cum dar e posibil sa nu fie nevoie de schimbarea compresorului. Daca va fi asa (si sper sa fie asa) ma duc la "specialistii" de la service-ul Toyota si le spun ca e timpul pentru o reciclare.
    Yaris Hybrid Ist generation

    Comment


    • #3
      Originally posted by hgflo View Post
      A avut cineva probleme/defectiuni la compresorul de clima? Am Yaris-ul din aprilie 2008 (fabricata in decembrie 2007) , are 24900 km am mers cu el ocazional (e masina de back-up a familiei), majoritatea drumuri scurte. De ieri a inceput sa faca zgomot in partea dreapta a motorului (ceva de genul metal pe metal, asemanator zgomotului unui ventilator descentrat). Cand a inceput totul am crezut ca a aparut o motocicleta langa masina. Am fost cu ea la service Toyota Cluj si mi-au spus ca e compresorul de clima defect, m-au taxat cu 117 lei pt constatare, nu mi-au dat nici o explicatie si mi-au dat doar doua variante de rezolvare: 1. piesa originala care cu tot cu tva ajunge la 8000 lei fara manopera (!!!) sau piesa reconditionata cu "numai" 3200 lei. Mi se pare enorm in ambele variante si am sa merg si in alta parte pt o a doua parere, dupa care daca se confirma ca e compresorul de clima ma apuc sa caut alte surse pentru piesa. Aveti idee incotro ar trebui sa-mi indrept cercetarile?

      Ar fi interesant de spus ca inainte de Pasti (aprilie) a intrat unul in partea dreapta a masinii (neacordare de prioritate) si s-au schimbat mai multe piese cu ocazia aceea. Cei de la service m-au asigurat ca tot ce e legat de motor nu a avut nici o problema. Curios este ca problemele mecanice au inceput dupa acel incident. Dupa reparatie, inainte sa scot masina din service, au constatat ca planetara de pe dreapta, partea dinspre cutia de viteze e sarita (facuta "muci" - expresia lor nu a mea) asta fara legatura cu accidentul evident, dupa spusele lor, la o masina de 24000 km fara impact pe roata. N-au fost in masura sa dea nici o explicatie, au repozitionat-o si deocamdata e ok. Apoi a aparut o fisura la parbriz (validata cand au inceput caldurile, cam la o saptamana dupa reparatie) in partea dreapta jos, pornita de la o ciobitura care e evident pe partea interioara a muchiei parbrizului. Pe partea aceea au dat jos aripa sa o indrepte si sa o revopseasca, dar evident ei spun ca nu are legatura fisura cu reparatia. Si acum problema cu compresorul de clima care tot asa nu pot sa o lege de accident. Eu nu stiu ce sa mai cred ori e o coincidenta nefericita ori au legatura toate cu accidentul si reparatia.
      Ce parere aveti mai ales din experienta de pana acum?
      Pacat de masina ca a avut asemenea soarta ... nu ma refer la accident , MA REFER LA OAMENII DIN REPREZENTANTA CLUJ !!! Daca sunt probleme va sfatuiesc sa intrati pe * goagal * si sa cautati firma de dezmembrari specializata in Toyota . Se numeste DANCOR Ploiesti . Oamenii ofera garantie la piesele pe care le comercializeaza si trimit prin curier cu plata ramburs . Este bine sa gasiti un atelier auto unde oamenii sa fie interesati sa faca treaba buna si la costuri rezonabile , rezlovati si planetara deoarece riscati sa va lase in mers si nu e bine . Succes !

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru sfaturi! O sa le am in vedere. Intre timp m-am interesat si am gasit si o varianta mai ieftina de piesa noua, adusa din afara, la 2800 lei, insa astept verdictul de maine al specialistului. Dar am ramas cu increderea zdruncinata in cei de la reprezentanta, mai ales ca la nici una din probleme nu mi-au dau cateva posibile cauze ca sa pot si eu trage niste concluzii legate de modul de exploatare al masinii. Eu cred ca nici nu au demontat compresorul ca sa vada ce anume e defect ci au dat direct verdictul cu schimbatul piesei, desi eu am insistat sa cerceteze daca nu cumva poate fi de vina doar o componenta. Cu planetara este foarte ciudat pentru ca eu inainte de accidentul cu pricina n-am avut nici un simptom si ei au observat defectiunea abia la ultima verificare inainte de predarea masinii dupa reparatie. Mi-au aratat-o (burduful acela era torsionat) am inteles ca e greu de demontat si montat dar tot nu inteleg cum a putut sari partea dinspre cutia de viteze (si nici ei). A ramas caz neclasificat in "dosarele X" ale yaris-ului meu. Pierderea mare o au tot ei pentru ca tocmai vroiam sa ne schimbam cealalta masina si faceam lobby intens pentru noul Avensis. Dar acum m-am lecuit, il las pe al meu sot sa aleaga ce vrea el. Si el vrea o Honda Accord. Vom vedea in final daca si buzunarul ne lasa.
        Oricum ma bucur ca ne-am reintalnit pe forum.
        Yaris Hybrid Ist generation

        Comment


        • #5
          Originally posted by hgflo View Post
          Multumesc pentru sfaturi! O sa le am in vedere. Intre timp m-am interesat si am gasit si o varianta mai ieftina de piesa noua, adusa din afara, la 2800 lei, insa astept verdictul de maine al specialistului. Dar am ramas cu increderea zdruncinata in cei de la reprezentanta, mai ales ca la nici una din probleme nu mi-au dau cateva posibile cauze ca sa pot si eu trage niste concluzii legate de modul de exploatare al masinii. Eu cred ca nici nu au demontat compresorul ca sa vada ce anume e defect ci au dat direct verdictul cu schimbatul piesei, desi eu am insistat sa cerceteze daca nu cumva poate fi de vina doar o componenta. Cu planetara este foarte ciudat pentru ca eu inainte de accidentul cu pricina n-am avut nici un simptom si ei au observat defectiunea abia la ultima verificare inainte de predarea masinii dupa reparatie. Mi-au aratat-o (burduful acela era torsionat) am inteles ca e greu de demontat si montat dar tot nu inteleg cum a putut sari partea dinspre cutia de viteze (si nici ei). A ramas caz neclasificat in "dosarele X" ale yaris-ului meu. Pierderea mare o au tot ei pentru ca tocmai vroiam sa ne schimbam cealalta masina si faceam lobby intens pentru noul Avensis. Dar acum m-am lecuit, il las pe al meu sot sa aleaga ce vrea el. Si el vrea o Honda Accord. Vom vedea in final daca si buzunarul ne lasa.
          Oricum ma bucur ca ne-am reintalnit pe forum.
          Personal suspectez ca oamenii de la reprezentanta au inlocuit , adica au FURAT , planetara masinii dvs in timpul reparatiei . Nu se poate ca la kilometrii acestia sa se distruga iar daca a fost avariata in urma accidentului si nu a fost descoperita de ei inseamna ca sunt * adevarati specialisti *
          Cunosc un caz asemanator cand un Yaris diesel care a stat la Craiova pentru cutia de viteze a avut * probleme * cu turbina imediat ce a iesit din service , chiar pe drumul spre Caracal . Masina avea 28000 km si , fiind de firma , cineva a * lucrat * ...
          Cat priveste noua masina pentru familie , optiunea este a sotului ... dupa ce se consulta cu sotia ! Am mers cu Avensis modelul nou si este superioara la capitolul robustete , motorul 2.0 d 4-d este la fel de sprinten si economic chiar daca masina are ceva kg in plus . Este bine de discutat cu posesori de Honda despre calitatea oamenilor de la reprezentanta deoarece nu masinile sunt problema ci oamenii care le intretin in service .
          Aceeasi placere pentru ca am discutat cu dvs , va doresc mult bine !

          Comment


          • #6
            Am rezolvat ! Si cu efort financiar rezonabil avand in vedere prognozele anterioare. Pana la urma piesa defecta a fost flansa de la cupla compresorului (sper ca bine am spus) care e foarte probabil sa fie o consecinta a accidentului. A fost schimbata cu una de la Audi care e identica. Toata afacerea m-a costat 550 lei. Concluzia e ca mi-am pierdut increderea in service-ul reprezentantei Toyota si am sa merg cu masina la un altul.
            Yaris Hybrid Ist generation

            Comment


            • #7
              urgent

              Buna ziua, am o problema asemanatoare si vreau sa va cer un sfat. Va rog mult sa ma sunati urgent la tel, 0741154499, multumesc

              Comment


              • #8
                Originally posted by sailerfilm View Post
                Buna ziua, am o problema asemanatoare si vreau sa va cer un sfat. Va rog mult sa ma sunati urgent la tel, 0741154499, multumesc
                Sfaturile se dau pe forum nu prin telefon ,,,ai impresia ca o sa te sune cineva URGENT .... daca este foarte urgent poate te suna astea de la 112

                Comment


                • #9
                  Referitor la problema avută de „hgflo” în legătură cu „zgomot in partea dreapta a motorului (ceva de genul metal pe metal, asemanator zgomotului unui ventilator descentrat)” vă pot spune ca același lucru se intâmplă și la yaris-ul meu din 2008 - 1.3 vvti. Mai pot completa despre simptomele problemei ca se manifestă doar la pornirea AC (fie prima dată, fie când la treapta 1 se oprește și repornește singur), nu afectează în niciun mod calitatea aerului (debit, temperatură etc), pare ca o vibratie de fier pe fier, tablă pe tablă.
                  Nu cunosc cauza, nu am întrebat la service, însă până a citi acest post am crezut, fără a avea și timpul necesar de a verifica, că este vorba de ceva slăbit (mașina având scut de tablă, iar problema a apărut după schimbul de ulei în service unde a fost dat jos complet scutul).
                  Cât timp AC funcționează nu este decât o problemă supărătoare la urechi , pentru cei (și pentru mine) care stau tot timpul și ascultă „greierași”, scârțâit etc. Vom vedea ...
                  De fapt căutam despre alte simptome ale AC - „aburi prin fantele AC-ului” sau spuneți-i cum doriți. Citind pe diverse forum-uri (BMW, AUDI etc. inclusiv despre AC de apartament) am descoperit unele păreri referitoare la faptul că dacă AC a funcționat ceva timp și este închis brusc, fără ca el să se răcească (vorbindu-se despre un condensator), iar la scurt timp este repornit, se face condens în conducte rezultând astfel acest abur.
                  Personal am crezut că s-a spart ceva și am pierdut freonul (identic am pățit-o în urmă cu ceva ani cu un frigider arctic vechi care după ce a scos un abur similar, însă care ieșea cu presiune, nu a mai funcționat, vizibil aburul era identic).
                  Aburul nu are miros (nu provine de la ceva ars) și este împins doar dacă ventilația funcționează. După 10 - 15 minute l-am repornit și totul funcționează OK. Pe forum la Dacia Logan se plângeau de această problemă spunând că este generată de înfundarea (frunze, mizerie etc) furtunelor de scurgere de la AC (bănuiesc că cele referitoare la condens).
                  Toate cele bune și drum bun pe oriunde vă aflați!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google