If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
Concluzia? Asteptam sa ajunga civilizatia si la noi?
Daca te gindesti la noi sint inca service-uri in care cu manualul nu sint in stare sa-ti repare masina.
Daca nu esti multumit, poti oricand copia de acolo manualele si sa iti faci chiar tu reparatia sau montarea accesoriilor. Sunt multe care sunt contra cost, insa pentru montarea accesoriilor accesul este gratuit. Am gasit manual pt montarea farurilor de ceata sau pt montarea de lowering springs. Explicatiile sunt destul de clare si fac sa para totul destul de simplu...
Insa, concluzia mea este ca noi nu avem asteptari ridicate de la dealeri (comparativ cu nemtii). In sprijinul afirmatiei, puteti vizita pagina cu specificatiile tehnice si dotarile Yarisului de pe toyota.de. Sunt mult mai multe informatii decat la noi, partial si datorita culturii nemtilor legata de masini (si nu numai). In ceea ce ma priveste, nu de putine ori am fost in situatia de a veni eu cu informatii legate de masina catre dealer.
se apropie un an de cand am luat un toyota yaris 1.3 sol multimode (in iulie 2008), am aproape 22.000 de kilometri, si daca e sa vorbim de probleme iata-le pe ale mele:
> masina noua livrata fara freon de toyota sud (splai), dar cu toate testele de calitate toyota trecute! problema rezolvata ulterior in cateva minute - acum, dupa un an, nu merge din nou (adica nu baga rece). urmeaza drumul la service pentru a vedea care e problema.
> parbrizul sensibil. s-a spart la o pietricica, crapatura s-a dus instantaneu aproape o buna parte de parbriz. la asta se adauga preturile nesimtite de la toyota romania - la ei schimbatul costa peste 20 mil. ceea ce la reprezentanta pilkington face mai putin de 13 mil.
> modul easy (simplu) de la cutia multi-mode -- inutilizabil. modul standard de lucru de la cutia multimode este practic inutilizabil pentru ca subtureaza motorul - schimba mult sub 2.000 de turatii. nu poti conduce pentru ca nu ai putere in pedala - ce sa mai zici de depasiri. modul easy sport este singura modalitate de a conduce rezonabil
> cutia multimode nu e 100% confortabila -- cine vrea multimode trebuie sa inteleaga ca asta presupune si chestii precum. la stopuri e bine sa puna masina in modul neutru pentru ca altfel e ca si cum ar sta in viteza cu o cutie manuala. nu prea te poti baza in depasiri pe cum schimba cutia - uneori lucrurile se intampla complet haotic.
> alarma toyota -- nu isi merita banii. singurul lucru bun la ea este ca se integreaza cu sistemul de acces fara cheie si ca o cheama toyota. cand duc masina in service pentru aerul conditionat care nu merge, trebuie sa cer din nou sa verifice de ce alarma porneste imediat ce plec de langa masina, degeaba. ideea este ca pentru a o dezactiva trebuie sa deschid/inchid portiera de 7 ori - iar dupa trei porniri ale motorului alarma se reactiveaza singura automat. probabil ca o sa-mi cada usa.
> climatronic - nu cred ca la alte marci e altfel dar poate ca toyota ar fi trebuit sa procedeze altfel in cazul climatronicului. adica: daca in masina sunt 25 de grade si eu vreau 16 as vrea sa am o metoda de a controla nivelul maxim al ventilatoarelor. oi vrea eu sa fie mai rece, dar asta nu inseamna ca intentionez sa stau la stop de exemplu tinandu-ma de scaun sa nu ma arunce climatronicul afara din masina. repet, nu am habar cum este climatronicul la alte masini, mie mi-ar fi placut sa pot seta totusi puterea maxima a aerului.
> calitatea de doi bani a manualului tradus in romana - unde il deschizi, acolo se rupe
> calitatea de doi bani a brelocului cadou toyota - se cocleste in cateva zile
subliniez, am scris doar despre cele rele, pentru ca se pot scrie si multe lucruri bune despre cei 22.000 de kilometri facuti la bordul ei.
am vrut ieri sa deschid portiera spate si se deschidea pana la un punct dupa care ramanea agatata de ceva ,probabil mevanismul ala de inchidere avea ceva;oricum puteai sa bagi un deget intre portiera si aripa ca sa zic asa;inca sunt fascinat de problemele care apar la toyota!!!! surprize..surprize!!!!!!!!!
Acum ma gandeam ca trebuie sa fi fost de la utilizarea masinii in regim de maxi-taxi intre Intorsura Buzaului si Buzau, in weekend. Pasagerii pot fi uneori neglijenti si provoaca daune..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment