Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

yaris sau aygo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • yaris sau aygo?

    uitandu-ma bine peste listele cu preturi de la toyota am vazut ca pentru un yaris cu acekasi nivel de echipare ca un aygo,platesti cu 2000 euro mai mult.adica vreo 30 de centimrtri in plus.merita?

  • #2
    Diferenta mare de spatiu e la interior. Nu degeaba-i zice "Big small"

    Comment


    • #3
      Yaris. Mai multe motoare, interiorul arata mai bine in opinia mea, spatiu mai mare. Asta la prima vedere.
      Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

      Comment


      • #4
        In familie, am si Yaris si Aygo.
        Sint mai multe aspecte de luat in calcul.
        Aygo: spatiu interior mai mic si aspect mai primitiv. Masina facuta la economie maxima (ex. la usi vezi tabla, n-ai capitonaj ca la Yaris; capota parca e nevopsita dedesubt, simti tabla pura cind inchizi usa)
        Motor foarte elastic si economic. In oras n-ai nevoie de viteza a treia (nu-ti dai seama cind ajungi la 70 km/h) .
        Yaris: nu merita motorul de 1l. In general, trebuie evitata motorizarea minima la un model (politica de marketing de-a atrage clientii catre modelul superior). Dezavantaje: masa mare a masinii/motor mic, consum mai mare datorita mersului mai turat, capacitati dinamice reduse.
        Spatiu interior mare, foarte bine optimizat, atentie mai mare la detalii. In schimb daca o compari cu Auris-ul devine primitiva si Yaris-ul.
        In cazul in care te decizi pentru Yaris, mai bine astepti noul model sau poate prinzi o oferta buna in cazul lichidarilor de stoc la vechiul model.
        La modelul 2009, se creioneaza un pret descurajant .

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dion View Post
          In familie, am si Yaris si Aygo.
          Sint mai multe aspecte de luat in calcul.
          Aygo: spatiu interior mai mic si aspect mai primitiv. Masina facuta la economie maxima (ex. la usi vezi tabla, n-ai capitonaj ca la Yaris; capota parca e nevopsita dedesubt, simti tabla pura cind inchizi usa)
          Motor foarte elastic si economic. In oras n-ai nevoie de viteza a treia (nu-ti dai seama cind ajungi la 70 km/h) .
          Yaris: nu merita motorul de 1l. In general, trebuie evitata motorizarea minima la un model (politica de marketing de-a atrage clientii catre modelul superior). Dezavantaje: masa mare a masinii/motor mic, consum mai mare datorita mersului mai turat, capacitati dinamice reduse.
          Spatiu interior mare, foarte bine optimizat, atentie mai mare la detalii. In schimb daca o compari cu Auris-ul devine primitiva si Yaris-ul.
          In cazul in care te decizi pentru Yaris, mai bine astepti noul model sau poate prinzi o oferta buna in cazul lichidarilor de stoc la vechiul model.
          La modelul 2009, se creioneaza un pret descurajant .
          multumesc pentru sfaturi.cand ar trebui sa apara noul model de yaris?prin toamna?

          Comment


          • #6
            Cind am intrebat acum vreo doua saptamini nu stiau. Oricum nu cred ca in toamna. Mai repede. Deja exista in oferte in Europa. Pentru preturi, orientativ, te poti uita pe www.toyota.de. Ramine de vazut cum vor adapta versiunile si preturile pentru Romania, cu toate ca nu cred ca vor fi mari diferente.

            Comment


            • #7
              o varianta buna ar fi si toyota iq care dupa parerea mea va fi viitorul masinilor de oras si va avea un mare succes;
              ma uitam si noile teste de siguranta ale euroncap la care a fost supusa si nu pot sa zic decat ca e super tare masinuta avand 5stele; va fi un succes

              Comment


              • #8
                Cred ca "noul" Yaris va aparea la noi in maxim o luna. Dealerul spunea ca deja mai sunt foarte putine culori disponibile (2-3) la comanda pentru Yarisuri noi, cu motorizarile actuale.
                La varianta cu toyota.de, preturile sunt foarte mari, deoarece multe din accesoriile de la noi sunt incluse in pachetul standard la ei. In Romania, cred ca masinile vor fi mult mai slab echipate, pentru a obtine preturi mai bune. Un Yaris de 17.000 de euro nu va avea sanse pe piata noastra. Puteti incerca si www.toyota.co.uk, unde este disponibil noul Yaris, pentru o comparatie cu toyota.de.
                Toyota iQ va fi lansat luna aceasta, conform afirmatiilor directorului Toyota Romania din ianuarie 2009. Preturile pentru masina asta le puteti gasi tot pe toyota.de si toyota.co.uk. Motoarele sunt acestea: benzinarul de 1,0 si dieselul de 1,4.
                Auris 1.6 Valvematic Unique Plus

                Comment


                • #9
                  Pretul unei Toyota iQ e o gluma proasta. Asa cum am mai scris pe aici, in aceeasi bani iti iei, de exemplu, Citroen C4 si nu numai (lasind la o parte criteriul masina de oras). Pret exagerat pentru un carucior de Carrefour!

                  Comment


                  • #10
                    preturile in romania vor fi mult mai mici de cta in germania; nu cred ca-si permit astioa sa aplice aceleasi preturi ca in germania ca altfel nu si-ar mai lua nimeni masini

                    Comment


                    • #11
                      Pe un alt forum, cineva care a avut Yaris 1.0 a fost foarte foarte multumit! Intre Yaris si Aygo, eu zic sa mergi spre Yaris...spatiu, confort si multe altele.
                      2008 Yaris 1.4 D-4D Luna - Black
                      2006 Corolla 1.6 VVT-i SOL - Silver

                      Comment


                      • #12
                        Nu cred ca pretul unui iQ va fi "mult" mai mic. La astfel de masini n-ai ce super dotari sa pui ca sa fie asa diferenta mare de pret. Ca doar nu fac model pentru Romania fara volan, roti si usi.

                        Legat de Yaris cu motor de 1l - depinde de ce iti doresti de la masina. Nu contest ca nu sint si posesori multumiti ai modelului. Dar e evident ca motorul e mic raportat la masa masinii. Daca vrei demaraj, mers sportiv e clar ca trebuie turat; astfel, consumul va creste. E turat cel de 1.3...
                        E aceeasi situatie ca si in cazul Auris-ului de 1.4. Chiar am intrebat un reprezentat oficial care imi spunea ca e puturoasa comparativ cu cea de 1.6.
                        Acelasi lucru e valabil si la alti producatori. Solutia buget e intr-adevar modelul cu motor cu cilindree mica, dar nu si cea eficienta. In general, obtii cuplu maxim si putere la turatii ridicate. In rest, dormi pe drum - regim de taxi.

                        Comment


                        • #13
                          Cei care vin la Danes, vor vedea ce poate o Corolla HB de 1.4, cu un filtru sport si inca ceva, modificari minore! Ati fi surprinsi sa vedeti un Avensis de 1.8 care cu greu se departeaza sau nu se departeaza in linie dreapta
                          2008 Yaris 1.4 D-4D Luna - Black
                          2006 Corolla 1.6 VVT-i SOL - Silver

                          Comment


                          • #14
                            corect in ceea ce priveste motorul de 1l de la yaris; masina fiind dupa parera mea destul de grea motorul asta se va tura destul de mult, chiar si asta de 1.3 mi se pare ca trebuie turat f tare sa poti sa faci o depasire sau chiar si la o viteza constanta de 120 km/h are undeva la 3200 rot/min ceea ce este destul de mult; deci ala de 1l cred ca s epreteaza mai bine ptr mersul in oras

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by StefanVVTi View Post
                              Cei care vin la Danes, vor vedea ce poate o Corolla HB de 1.4, cu un filtru sport si inca ceva, modificari minore! Ati fi surprinsi sa vedeti un Avensis de 1.8 care cu greu se departeaza sau nu se departeaza in linie dreapta
                              Nu compara mere cu pere! E irelevant.
                              Costake asta am vrut sa evidentiez si eu. Chiar si de motorul de 1.3l trebuie tras daca vrei mers sportiv. Sub 3000 rpm, nu prea te poti baza pe masina. Poate doar la depasit carute si tractoare.
                              Last edited by Dion; 03-04-2009, 19:55 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google