Hello tuturor, my name is Oraan (nu e gluma, am si blog, www.oraan.ro, pentru cine vrea mai multe detalii despre mine... si nu, nu incerc sa fac reclama blogului).
Am nevoie de sfaturi din partea posesorilor de Yaris pentru ca urmeaza sa devin un membru al acestei sub-specii de urbana draguta si foarte utila, care se numeste Toyota Yaris. Sincer, e cea mai buna varianta de masina de oras cu motor mic pe care o agreez atat eu, cat mai ales sotia (right, va fi masina sotiei...).
Asadar, dupa ce am parcurs cateva zile mai multe discutii referitoare la Yaris (a doua generatie), in special tinand de motorul mic pe benzina, am facut si un mic research pe site-urile de anunturi cu masini din RO. Si am gasit nu chiar putine variante la maximum 4.000 de euro, fiecare cu semnele de intrebare si neincredere de cuviinta.
Iar aici intervine marinimia voastra in a ma ajuta cu pareri, sfaturi, opinii referitor la aceste propuneri (din nou, sper ca nu e o problema din partea adminilor sau moderatorilor daca pun linkuri spre anunturi...).
Asadar, iata masinutele:
1. http://www.tocmai.ro/toyota-yaris-2006-16747800.html
- omul spune ca masina a fost condusa doar de sotie, ca i-ar fi vopsit bara spate, dar ca nu a avut niciun accident major, e in conditii bune, etc
- din cate se vede, mai are si alte anunturi de masini, deci probabil se ocupa de vandut masini (samsar sau masinile prietenilor, ma rog...)
- sincer, mi se pare prea putin rulata si prea dotata pentru pretul afisat (care se negociaza fara sa fi intrebat eu...)
- am dubii, recunosc, desi se poate si sa fie vreo oferta foarte buna
2. http://olx.ro/oferta/toyota-yaris-ID...tml#d34d4f9e0c
- masina detinuta de o femeie si vanduta de partenerul ei de viata pe motiv ca vine bebe (just, masina are doar doua usi)
- ca istoric, masina ar fi fost implicata intr-un accident de precedenta proprietara din CT (fata si spate, clasicul sandwich la semafor...), deci e reparata, nu stiu cat de bine sau prost ori cat de grav a fost afectata
3. http://www.tocmai.ro/toyota-yaris-2006-18446541.html
- masina sotiei unui doctor veterinar din cluj (care, dupa service-ul oficial Toyota, a intretinut-o la service-ul fratelui), cumparata de noua de la dealerul din CJ
- omul recunoaste ca are zgarieturi (femeie in oras, we know the drill, fara a fi misogin, ca doar si eu sunt insurat) plus ca trebuie sa ii schimbe placutele de frana pe fata
- nu stie ce s-a facut in service (l-am intrebat daca s-a schimbat lantul de distributie, nu stie), dar nu e dispus sa o vanda cu 3.500, de exemplu, pt ca prefera sa o tina decat sa o dea cu bani prea putini - nu are nevoie neaparata de bani, ci vrea sa schimbe masina pe ceva mai mare, o Octavia dupa 2011
- data fiind configuratia Clujului, cu destule urcusuri si coborasuri, nu ma mira discurile de frana, am insa rezerve in privinta ambreiajului si a solicitarii motorasului (totusi, are doar 3 cilindri, e "firav" ca si cuplu maxim...)
4. http://www.autovit.ro/toyota-yaris-C34375084.html
- fiind duminica, nu mi-a raspuns nimeni la telefon, sunt foarte curios de ce a fost vopsita masina (sotiei ii place galbenul asta, dar eu sunt sigur ca nu e nuanta oficiala...)
- daca ma gandesc si la adaosul pe care si-l pune un dealer, mi-e ca a trecut prin vreun accident, dar trebuie sa aflu genul asta de informatii
Cam atat la capitolul oferte la care m-as baga.
In teorie, ma consider capabil sa fac singur o alegere.
In practica, insa, experienta personala a voastra, a posesorilor unui model de acest fel, consider ca e inestimabila (mai ales ca, na, sa o spunem pe sleau, e si gratis - desi sunt dispus sa impart adalmasul dupa cumparare
)
Inca o chestie: am decis ca merita mai mult aceasta generatie a doua decat prima, cu facelift, pe motiv de spatiu mai inteligent folosit, siguranta crescuta si tehnologie mai evoluata (sper ca nu problematica), plus vechime usor mai mica. Ma contraziceti?
Si inca o chestie, importanta: prefer motorul de 1.0 litri in fata celui de 1.3 litri (da, stiu, mai echilibrat si mai performant) pentru ca ma astept la un consum mai redus in regim urban, condus lent spre mediu (ma rog, nu am nevasta piloata, dar nici melc). Ce spune experienta voastra in trafic de Bucuresti, gresesc in aceasta privinta cu micul 1.0?
Ok, cam atat (stiu, cam mult...), apreciez orice informatie si sfat considerati oportun pentru a ma ajuta sa fac o alegere pe care sa nu o regret.
Multumesc pentru atentie
Am nevoie de sfaturi din partea posesorilor de Yaris pentru ca urmeaza sa devin un membru al acestei sub-specii de urbana draguta si foarte utila, care se numeste Toyota Yaris. Sincer, e cea mai buna varianta de masina de oras cu motor mic pe care o agreez atat eu, cat mai ales sotia (right, va fi masina sotiei...).
Asadar, dupa ce am parcurs cateva zile mai multe discutii referitoare la Yaris (a doua generatie), in special tinand de motorul mic pe benzina, am facut si un mic research pe site-urile de anunturi cu masini din RO. Si am gasit nu chiar putine variante la maximum 4.000 de euro, fiecare cu semnele de intrebare si neincredere de cuviinta.
Iar aici intervine marinimia voastra in a ma ajuta cu pareri, sfaturi, opinii referitor la aceste propuneri (din nou, sper ca nu e o problema din partea adminilor sau moderatorilor daca pun linkuri spre anunturi...).
Asadar, iata masinutele:
1. http://www.tocmai.ro/toyota-yaris-2006-16747800.html
- omul spune ca masina a fost condusa doar de sotie, ca i-ar fi vopsit bara spate, dar ca nu a avut niciun accident major, e in conditii bune, etc
- din cate se vede, mai are si alte anunturi de masini, deci probabil se ocupa de vandut masini (samsar sau masinile prietenilor, ma rog...)
- sincer, mi se pare prea putin rulata si prea dotata pentru pretul afisat (care se negociaza fara sa fi intrebat eu...)
- am dubii, recunosc, desi se poate si sa fie vreo oferta foarte buna
2. http://olx.ro/oferta/toyota-yaris-ID...tml#d34d4f9e0c
- masina detinuta de o femeie si vanduta de partenerul ei de viata pe motiv ca vine bebe (just, masina are doar doua usi)
- ca istoric, masina ar fi fost implicata intr-un accident de precedenta proprietara din CT (fata si spate, clasicul sandwich la semafor...), deci e reparata, nu stiu cat de bine sau prost ori cat de grav a fost afectata
3. http://www.tocmai.ro/toyota-yaris-2006-18446541.html
- masina sotiei unui doctor veterinar din cluj (care, dupa service-ul oficial Toyota, a intretinut-o la service-ul fratelui), cumparata de noua de la dealerul din CJ
- omul recunoaste ca are zgarieturi (femeie in oras, we know the drill, fara a fi misogin, ca doar si eu sunt insurat) plus ca trebuie sa ii schimbe placutele de frana pe fata
- nu stie ce s-a facut in service (l-am intrebat daca s-a schimbat lantul de distributie, nu stie), dar nu e dispus sa o vanda cu 3.500, de exemplu, pt ca prefera sa o tina decat sa o dea cu bani prea putini - nu are nevoie neaparata de bani, ci vrea sa schimbe masina pe ceva mai mare, o Octavia dupa 2011
- data fiind configuratia Clujului, cu destule urcusuri si coborasuri, nu ma mira discurile de frana, am insa rezerve in privinta ambreiajului si a solicitarii motorasului (totusi, are doar 3 cilindri, e "firav" ca si cuplu maxim...)
4. http://www.autovit.ro/toyota-yaris-C34375084.html
- fiind duminica, nu mi-a raspuns nimeni la telefon, sunt foarte curios de ce a fost vopsita masina (sotiei ii place galbenul asta, dar eu sunt sigur ca nu e nuanta oficiala...)
- daca ma gandesc si la adaosul pe care si-l pune un dealer, mi-e ca a trecut prin vreun accident, dar trebuie sa aflu genul asta de informatii
Cam atat la capitolul oferte la care m-as baga.
In teorie, ma consider capabil sa fac singur o alegere.
In practica, insa, experienta personala a voastra, a posesorilor unui model de acest fel, consider ca e inestimabila (mai ales ca, na, sa o spunem pe sleau, e si gratis - desi sunt dispus sa impart adalmasul dupa cumparare

Inca o chestie: am decis ca merita mai mult aceasta generatie a doua decat prima, cu facelift, pe motiv de spatiu mai inteligent folosit, siguranta crescuta si tehnologie mai evoluata (sper ca nu problematica), plus vechime usor mai mica. Ma contraziceti?

Si inca o chestie, importanta: prefer motorul de 1.0 litri in fata celui de 1.3 litri (da, stiu, mai echilibrat si mai performant) pentru ca ma astept la un consum mai redus in regim urban, condus lent spre mediu (ma rog, nu am nevasta piloata, dar nici melc). Ce spune experienta voastra in trafic de Bucuresti, gresesc in aceasta privinta cu micul 1.0?
Ok, cam atat (stiu, cam mult...), apreciez orice informatie si sfat considerati oportun pentru a ma ajuta sa fac o alegere pe care sa nu o regret.
Multumesc pentru atentie
Comment