Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum ridicat Yaris d4d

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum ridicat Yaris d4d

    Buna ziua! Am si eu o mica nelamurire si chiar poate o problema. Am un Yaris 1.4 D4D din 2007 si 58.000 km. Consumul mediu afisat este enorm acum iarna. Adica intre 10-12 % Adevarul e ca am dat reset la calculele computerului de bord si de atunci nu am mai facut nici un drum in afara orasului. deci Acest consum este total urban si nici nu am mers sportiv, dincontra chiar economic fara a depasi de multe ori 2.000 de ture. Dar totusi pt o asa masinuta mica si usoara cu motor relativ mic si economic un consum de peste 8% chiar si in oras nu e justificat. Deci? Ce parere aveti?
    Totyota Yaris D-4D 2007

  • #2
    Originally posted by ovidiudif View Post
    Buna ziua! Am si eu o mica nelamurire si chiar poate o problema. Am un Yaris 1.4 D4D din 2007 si 58.000 km. Consumul mediu afisat este enorm acum iarna. Adica intre 10-12 % Adevarul e ca am dat reset la calculele computerului de bord si de atunci nu am mai facut nici un drum in afara orasului. deci Acest consum este total urban si nici nu am mers sportiv, dincontra chiar economic fara a depasi de multe ori 2.000 de ture. Dar totusi pt o asa masinuta mica si usoara cu motor relativ mic si economic un consum de peste 8% chiar si in oras nu e justificat. Deci? Ce parere aveti?

    "dincontra" nu mergi intr-un mod economic. Ia tine motorul intre 2000 si 2500 rpm si povesteste-ne dupa aceea despre consum. Tu ai transformat motorul turbo-diesel intr-un motor diesel prin absorbtie...Suntem noi in recesiune dar nu suntem in involutie ca sa excludem turbina
    Nu ne-ai spus nimic despre media vitezei...

    Comment


    • #3
      Total de acord cu postarea lui comentator - condusul subturat necesita consum mare si are ca efect infundarea EGR si a catalizatorului . Este complet falsa ideea ca motorul diesel consuma putin la turatii mici ! Pentru optimizarea consumului recomand un stil de sofat liniar , fara accelerari brutale si frane de motor accentuate . In rest , daca reusesti sa accelerezi calm pana la 2200-2400 rpm pentru schimbarea treptei superioare de viteza si mentinerea acceleratiei constanta in jurul a 2200rpm , consumul va bate cu cel dat de constructor . Necesita ceva timp pentru a sofa cum am scris dar rezultatul se vede la pompa ...

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru sfaturi. Nu imi este greu sa merg cum imi recomandati. Dar eu cam asa mergeam in mod normal adica schimbat viteza la pe la 2.500 rpm si aveam un consum de 13-14. Schimband mai jos stiu ca nu fac bine motorului pe o periada lunga de timp dar chiar ma supara faptul ca avea consumul mare. Am de facut un drum in afara si o sa vad atunci cum se aseaza treburile. Sper sa revin la stilul "sanatos" de condus
        aaa si media vitezei de de 17.4 km/h deh...asa e in bucale
        Totyota Yaris D-4D 2007

        Comment


        • #5
          Originally posted by ovidiudif View Post
          Multumesc pentru sfaturi. Nu imi este greu sa merg cum imi recomandati. Dar eu cam asa mergeam in mod normal adica schimbat viteza la pe la 2.500 rpm si aveam un consum de 13-14. Schimband mai jos stiu ca nu fac bine motorului pe o periada lunga de timp dar chiar ma supara faptul ca avea consumul mare. Am de facut un drum in afara si o sa vad atunci cum se aseaza treburile. Sper sa revin la stilul "sanatos" de condus
          aaa si media vitezei de de 17.4 km/h deh...asa e in bucale
          Ei, o asa medie a vitezei...un asa consum
          te vei invata cu masina...

          Comment


          • #6
            Si inca trei amanunte...
            1.Verifica cu atentie presiunea anvelopelor fata cu un manometru bun. Eu am patit-o, consumul creste substantial daca scade presiunea chiar si cu 0,1-0,2 fata de 2,4 cat este indicat in carte;
            2. Un filtru de aer motor imbacsit creste consumul;
            3. De preferat folosirea franei de motor (cand se taie alimentarea si consumul este 0) fata de scoaterea din viteza si rularea din inertie cu motorul la relanti.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
            Politica de Securitate Google