In urma cu citeva saptamini am sesizat ca pe partea stinga a motorului, in dreptul curelei de alternator s-a scurs ulei! Nu pot aprecia cit de veche este aceasta problema, posibil de la sfirsitul lui 2007 cind am cumparat masina. Azi am fost la service si verdictul a fost: scapa ulei, trebuie schimbate ceva simeringuri, nu se stie care deci masina trebuie lasata in service, trebuie dat jos motorul, facuta comanda de simeringuri si apoi montat la loc. In total 2 saptamini si 0 RON (e in garantie).
Intrebari: cite tipuri de simeringuri exista la motor? exista si alte cauze posibile pentru scurgerea de ulei de la motor? a mai avut cineva astfel de probleme si daca DA atunci cum s-a rezolvat problema? sper sa nu ma trezesc si cu alte "bucati" din masina schimbate in cele 2 saptamini
!
Mentionez ca am verificat periodic nivelul de ulei si nu am sesizat in ultimii 6000 km parcursi de ultima revizie vreo schimbare.
Aceasta ar fi a 3-a intrare in service in 2 ani si 9 luni...In urma cu 7 luni am schimbat in garantie si martorul ABS spate dreapta care s-a ars din motive nespecificate, o problema mai putin comuna din cite am inteles.
Intrebari: cite tipuri de simeringuri exista la motor? exista si alte cauze posibile pentru scurgerea de ulei de la motor? a mai avut cineva astfel de probleme si daca DA atunci cum s-a rezolvat problema? sper sa nu ma trezesc si cu alte "bucati" din masina schimbate in cele 2 saptamini

Mentionez ca am verificat periodic nivelul de ulei si nu am sesizat in ultimii 6000 km parcursi de ultima revizie vreo schimbare.
Aceasta ar fi a 3-a intrare in service in 2 ani si 9 luni...In urma cu 7 luni am schimbat in garantie si martorul ABS spate dreapta care s-a ars din motive nespecificate, o problema mai putin comuna din cite am inteles.
Comment