Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

rav 4 sau crv ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rav 4 sau crv ?

    Salutare tuturor ,
    sunt un nou membru al acestui forum si am nevoie de parerile voastre pt. achizitia unei masini.Pana in urma cu ceva vreme ,vroiam un avensis dar dupa o excursie cu niste amici la munte de revelion ....... vreau un 4 x 4 .
    Si acum "problema" : imi place mult rav 4 si am auzit numai de bine despre ele dar un amic incearca sa ma convinga de calitatile hondei crv .Cum nu stiu mai nimic despre 4 x 4 apelez la voi in speranta ca ma veti ajuta .
    In momentul de fata raportul este cam asa: rav 4 = 75% honda crv = 25%
    Astept pareri si/sau sfaturi.
    Multumesc anticipat !
    @ Viata este o boala care se transmite pe cale sexuala si care are mortalitatea 100%. @

  • #2
    Poate parerea mea te va ajuta in alegerea pe care o vei face.
    Am trecut prin aceasta dilema si eu. Ramasesera ultimile dupa ce am eliminat rand-pe-rand alte variante.
    CR-V se indeparteaza putin de zona off-road. Eu unul o vad ca un "monovolum" daca pot sa ii zic asa cu tractiune integrala. Sau poate chiar mai mult, as merge pana la a spune ca nu este mare diferenta in senzatia oferita de condus intre CR-V si un Accord. Confortul interior este foarte bun, as putea zice ca peste RAV. Motoarele nu sunt foarte grozave (nici benzina, nici diesel). Nu sunt sigur, dar am impresia ca nu poti alege culoarea decat dintre doua variante - negru si gri - sau cel putin asa era pe site-ul lor cand ma uitam eu.
    Despre design-ul masinii, nu ma pronunt prea mult- este o chestie de gusturi. Botul este prea complicat, spatele nu imi spune nimic, iar din lateral conturul geamului ma omoara...
    La RAV designul exterior este considerat de multi lipsit de imaginatie. Da, se poate. E mai ...clasic.
    Sincer, cand am vazut ca ma simt bine si in RAV (ca si comfort), nu am mai stat pe ganduri....
    Insa daca iti place sau cel putin nu te afecteaza in niciun fel deisgn-ul la CR-V, mergi pe ea.
    RAV4 2.2 D-4D
    Yaris 1.3 VVT-i

    Comment


    • #3
      Ca si completare la cele spuse de colegul nest, as mai zice si ca sistemul 4x4 de pe Rav este peste cel de pe CR-V.... acesta intra putin mai tarziu, sau reactioneaza mai tarziu, asta ducand la neajunsuri in off-road, precum si on road, cand ar fi nevoie de transferat cuplul mai repede intre punti; dupa cum bine a punctat colegul in postul anterior, CR-V este mai confortabil decat Ravul, dar tinuta de drum a Ravului este mult peste el - dupa cum s-a mai zis, Ravul are un comportament apropiat de al unei limuzine, nu "simti" ca ai centrul de greutate mai sus.... bine, e de la sine inteles ca si suspensia e mai dura, dar eu zic ca e in limtele suportabilului. Ca dotari Cr-v vine in romania cu ce ravul nu vine, si aste e un plus; oricum decisiv este un drive test, parerea mea.
      Nest - ai zis ca motoarele nu sunt grozave... de cel pe benzina nu stiu mai nimic, dar cel diesel stiu ca este f bun, titlu d emotorul anului, montat pe n'spe masini, etc; in comparativ cu Rav-ul, i s-a trecut in minus doar cuplul mai mic la turatii joase, in rest era la fel sau mai bine decat D4-D-u de 136 cp.

      Comment


      • #4
        Da, la cuplul pe care il are diesel-ul ma refer.
        La motorizarea pe benzina, nici RAV-ul nu e stralucit...
        RAV4 2.2 D-4D
        Yaris 1.3 VVT-i

        Comment


        • #5
          Originally posted by nest View Post
          Poate parerea mea te va ajuta in alegerea pe care o vei face.
          Am trecut prin aceasta dilema si eu. Ramasesera ultimile dupa ce am eliminat rand-pe-rand alte variante.
          CR-V se indeparteaza putin de zona off-road. Eu unul o vad ca un "monovolum" daca pot sa ii zic asa cu tractiune integrala. Sau poate chiar mai mult, as merge pana la a spune ca nu este mare diferenta in senzatia oferita de condus intre CR-V si un Accord. Confortul interior este foarte bun, as putea zice ca peste RAV. Motoarele nu sunt foarte grozave (nici benzina, nici diesel). Nu sunt sigur, dar am impresia ca nu poti alege culoarea decat dintre doua variante - negru si gri - sau cel putin asa era pe site-ul lor cand ma uitam eu.
          Despre design-ul masinii, nu ma pronunt prea mult- este o chestie de gusturi. Botul este prea complicat, spatele nu imi spune nimic, iar din lateral conturul geamului ma omoara...
          La RAV designul exterior este considerat de multi lipsit de imaginatie. Da, se poate. E mai ...clasic.
          Sincer, cand am vazut ca ma simt bine si in RAV (ca si comfort), nu am mai stat pe ganduri....
          Insa daca iti place sau cel putin nu te afecteaza in niciun fel deisgn-ul la CR-V, mergi pe ea.
          Pai nu prea imi place cum arata crv-ul (ca design)dar problema mea este alta : nu ca si aspect ci ca si performante ma intereseaza pareri.Probabil nu am fost destul de explicit eu (sorry).Din multele vorbe goale , am auzit ceva de genul ca daca ramai undeva (noroi,gheata, etc)cu rav 4 , din cauza multitudinii de senzori nu mai pleci.Imi vine greu sa cred asta pentru ca totusi vorbim de o masina de 30 si de mii ...!Probabil voi ,posesorii de rav 4 ma puteti lumina in privintele calitatii de offroad , stabilitate in curbe,demaraj si de ce nu eventualele neajunsuri.Tot ce am scris nu face comparatie cu crv-ul (ca ar fi mai bun), sunt doar niste intrebari la adresa rav 4 .Amicul de care ziceam mai sus sustine ca crv-ul este mai stabil in curbe si mai bun pe teren accidentat , bla bla bla.Eu as vrea rav 4 dar am zis ca voi , deja posesori de 4 x 4 stiti mai bine decat o singura persoana si ma veti ajuta cu siguranta in decizia mea.Trebuie sa recunosc totusi ca am devenit si putin curios de diferentele dintre ele , de aceea am hotarat sa postez aici.
          @ Viata este o boala care se transmite pe cale sexuala si care are mortalitatea 100%. @

          Comment


          • #6
            Hmmmm, ai inteles ideea de 4x4 gresit. Rav4, Cr-v, etc sunt SUV-uri (Sport Utility Vehicle), nu off-roadere in toata puterea cuvantului, nu au reductor si alte alea pt a face fata unui traseu greu; ideea lor e de masini asemanatoare cu limuzinele, garda la sol mai mare, si aptitudini mici in teren accidentat; sistemul de 4x4 a fost mult laudat in clasa lui, spre deosebire de cel de la CR-V despre care, daca bine imi aduc aminte, s-a spus ceva de genu e 4x4 ca trebuia si el sa fie 4x4, altfel ii puneau doar pe o punte tractiunea; intre acestea 2, nu am duybii ca ravul e mai bun ca 4x4, si ca stabilitate.
            Referitor la multitudini de senzori & stuff, singura mare problema a Ravului e ca-i poti decupla sistemul VSC, si atunci dai de belea; mai exact, cand tie iti trebuie "gaz" sa iesi din noroi sau altceva, VSC-u ti-l taie... si tot asa; nu o sa ppoti face balans si alte chestii care te-ar ajuta; dar aici se cam impotmolesc toate suvurile; era un filmulet cu Rav4, X3, si nu mai stiu a treia masina, dar toate au murit in acelasi loc la un test de 4x4 - o mocirla cu apa, din care nu au putut iesi; ei, repet, nu au fost gandite pt asa ceva - te ajuta mult, dar nu fac minuni.
            Daca crezi ca o sa o bagi prin astfel de locuri, atunci ar trebui sa te orientezi spre alta clasa de masini, cea a off-roaderelor grele - Land Cruiser, Pajero, etc

            Comment


            • #7
              Arunca o privire si la Subaru Forester, cel de 2.5l

              Comment


              • #8
                Din ce am mai citit si eu: la Honda cam dai cu banul si astepti masina. In sensul ca degeaba vrei tu nu stiu ce masina in nu stiu ce varianta, ca nu exista notiunea de comanda la ei. Pur si simplu vin din cand in cand masini in tara si daca vrei ceva din ce vine, iti cumperi. Mi se pare cam aiurea dar asa am citit si eu pe alte forumuri. Trebuie sa te interesezi.

                Comment


                • #9
                  Si Forester e o optiune buna, Symetrical AWD, reductor, cum nu prea vezi la SUV-uri, performante de....., dar consumul la 2.5 T nu ma linisteste deloc ; nici la celelalte versiuni. Masina e putin mai rustica, dar s-a dovedit a fi buna, mai putin boxerele (motoarele).

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by maxu View Post
                    Hmmmm, ai inteles ideea de 4x4 gresit. Rav4, Cr-v, etc sunt SUV-uri (Sport Utility Vehicle), nu off-roadere in toata puterea cuvantului, nu au reductor si alte alea pt a face fata unui traseu greu; ideea lor e de masini asemanatoare cu limuzinele, garda la sol mai mare, si aptitudini mici in teren accidentat; sistemul de 4x4 a fost mult laudat in clasa lui, spre deosebire de cel de la CR-V despre care, daca bine imi aduc aminte, s-a spus ceva de genu e 4x4 ca trebuia si el sa fie 4x4, altfel ii puneau doar pe o punte tractiunea; intre acestea 2, nu am duybii ca ravul e mai bun ca 4x4, si ca stabilitate.
                    Referitor la multitudini de senzori & stuff, singura mare problema a Ravului e ca-i poti decupla sistemul VSC, si atunci dai de belea; mai exact, cand tie iti trebuie "gaz" sa iesi din noroi sau altceva, VSC-u ti-l taie... si tot asa; nu o sa ppoti face balans si alte chestii care te-ar ajuta; dar aici se cam impotmolesc toate suvurile; era un filmulet cu Rav4, X3, si nu mai stiu a treia masina, dar toate au murit in acelasi loc la un test de 4x4 - o mocirla cu apa, din care nu au putut iesi; ei, repet, nu au fost gandite pt asa ceva - te ajuta mult, dar nu fac minuni.
                    Daca crezi ca o sa o bagi prin astfel de locuri, atunci ar trebui sa te orientezi spre alta clasa de masini, cea a off-roaderelor grele - Land Cruiser, Pajero, etc

                    Multumesc pentru informatii.Intr-adevar am inteles putin gresit ideea de 4 x 4 dar din ce ai scris tu m-am cam lamurit.De fapt ce vreau eu :
                    o masina spatioasa,sigura,consum nu foarte mare,stabilitate in curbe(conduc destul de sportiv si cu viteza)si nu in ultimul rand bineinteles 4 x 4 pentru a nu avea probleme iarna si pentru a putea merge si pe teren accidentat(nu ma intereseaza trasee speciale sau alte variante offroad consacrate)In linii mari o masina mare cu care sa pot iesi cam din orice situatie, in orice anotimp, pe sosele.
                    @ Viata este o boala care se transmite pe cale sexuala si care are mortalitatea 100%. @

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by maxu View Post
                      Si Forester e o optiune buna, Symetrical AWD, reductor, cum nu prea vezi la SUV-uri, performante de....., dar consumul la 2.5 T nu ma linisteste deloc ; nici la celelalte versiuni. Masina e putin mai rustica, dar s-a dovedit a fi buna, mai putin boxerele (motoarele).
                      Maxu, te inseli amarnic. Am studiat 'problema Forester' mai bine de 1.5 ani, asa ca mai am putin si iti dictez fisa tehnica.
                      Reductor are doar cel de 2L, 160CP. Celui de 2.5L (2.5XT) are 230CP si nu i-au mai pus si reductor. Consumul oficial e in jur de 14l/100km in oras si toti cei cu care am discutat mi-au zis ca daca conduci normal te tii in 15l (adica fara accelerari si franari bruste). In plus, face suta on 5.9s....
                      Masina nu mai e rustica, i-au schimbat designul si interiorul in 2006. Am facut drive test cu un 2.0 o zi intreaga si nu e mai prejos decat RAV4 (bine, daca nu ai pretentii la gadgeturi).
                      Subaru face NUMAI motoare boxer; anul trecut la Geneva au prezentat primul motor diesel boxer, desi toata lumea spunea ca nu se poate face asa ceva. Motoarele boxer de la Subaru sunt recunoscute pentru fiabilitate; am discutat cu 2 persoane ce au Forester si le utilizeaza in conditii de teren (unul din ei si-a facut casa la munte si a carat materiale) si nu au avut absolut nicio problema nici cu motorul nici cu masina, in general. Cea de-a 2-a persoana mi-a zis ca a desfacut motorul la aprox. 200.000km, gandindu-se ca tre' sa ii faca, totusi, mentenanta; l-a desfacut si l-a pus la loc, ca nu a trebuit sa-i faca nimic.
                      Iar ca fiabilitate... in topuri este pe locul 2, dupa Corolla.
                      Si... ia uita-te pe strada... cred ca vei fi surprins de cate sunt

                      Comment


                      • #12
                        Ok, se pare ca m-am inselat putin, cu toate ca politica subaru e reductor pe toate masinile (si impreza noua are reductor, cu toate ca garda la sol lasa de dorit); apoi, cu motorul ala de 2.5 T, nu stiu zau cati se pot abtine sa-l calce pe coada, asa ca un consum de 15 mi se pare .... de neatins, ca sa nu vorbim si de un eventual traseu prin bucuresti, unde cred ca ramai fara benzina :P; referitor la motoarele boxer, eu stiam ca la peste 100 k incep bubele, si asta de la mecanici preluata; chiar unul voia sa-si ia Forester, dar a renuntat; si la noi la bistrita, este doar unu in oras, si ala din garda veche :P.
                        ar79donose - pt ca esti nehotarat, eu zic sa faci un drive-test cu masinile, si sa vezi daca iti satisfac cerintele; ca ex, si eu merg tare cu masina, si nu ma plang; nu sta pe drum ca masina anterioara, care avea si ea vreo 220 cp, dar este peste multe altele; repet, doar un driv-test te va ajuta sa-ti faci o parere.
                        P.S. Repet datele unui studiu - cei mai multi care raman impotmoliti in afara drumului sunt cei care au 4x4, ca cei cu 4x2 stiu sa mearga si pe jos; asta ca o paranteza, daca ai 4x4 nu esti hermes, sa poti merge pe aer.
                        P.S.2 Si Forester mi se pare cam rustic la interior, parerea mea; in schimb pt carat materiale e ok .

                        Comment


                        • #13
                          Legat de puterea motorului: motorul ala de pe 2.0 era ciudat rau (cel putin pt mine), pt ca mergea, practic, in orice treapta cu orice viteza (bine, in limitele bunului simt) fara sa se simta ca ar avea probleme. Am mers cu 60 in a 4-a si cu 90 in a 2-a si nu mi s-a parut ca ar suferi. Iar chestia cu acceleratia si viteza mare se descatuseaza la turatii mari, pana in 80-90km/h se comporta ca o masina normala, accelerand progresiv. Eu i-am dat 140km/h pe un drum vai de mama lui si nu a zis nimic, are niste suspensii excelente. Dar, intr-adevar, nu cred nici eu ca e o masina de plimbat prin Bucuresti.

                          Comment


                          • #14
                            intre crv 2,2 diesel si rav4 2,2 diesel eu iti recomand, fara sa stai pe ganduri rav 4 d-cat.
                            am sa-ti prezint si argumentele ce stau la baza acestei decizii:

                            1. motor de 177cp fata de 140cp;
                            2. cuplu mai mare la rav;
                            3. consum mai mic la honda, dar numai pe hartie - am si un civic 2,2 diesel (acelasi motor cu crv-ul) cu care am consum mai mare ca la rav4!!!
                            4. ca dotari se poate spune ca sunt cam similare;
                            5. viteza maxima - mai mare la rav;

                            alte argumente:

                            la toate testele facute de auto bild pe acest segment de suv, rav4 a iesit mereu pe primul loc.
                            in 2006, a fost cel mai vandut suv din germania! - patria ml-ului si bmw-ului.

                            multa lume spune, ca rav-ul d-cat, este pretentios la motorina din romania si probabil asa este. eu am cu rav-ul meu 22.000km si nu mi-a dat niciodata in nas, merge motorul impecabil, cei drept, nu bag motorina decat de la omw sau petrom v.

                            o alta vorba care circula este aceea ca nu s-ar bucura de valabilitatea garantiei in romania - lucru total fals!

                            constatari personale:

                            la 6000km am simtit ca am o problema cu caseta de directie, la 15000km au simtit-o si cei de la service si mi-au schimbat-o pe garantie.

                            consumul este peste asteptari - nu am avut mai mult de 9,5% pe parcursul nici unui plin (verificarea prin metoda plin-plin, care mereu corespunde cu indicatia mediei date de consumul cb)

                            in teren accidentat, nu am avut nici o surpriza neplacuta, masina a mers perfect nici nu a fost nevoie sa cuplez butonul de 50% fata spate.

                            sper ca ti-am furnizat informatii corecte, care te pot ajuta la a opta pentru unul din modelele alese (si eu am avut aceeasi alegere de facut la achizitie). mentionez ca nu sunt subiectiv vis a vis de toyota, dupa cum am mentionat am si o honda civic noua.

                            Comment


                            • #15
                              in primul rand vreau sa va salut , este primul meu post pe acest forum .
                              ideea este ca am reusit in cele din urma sa cedez locul pe lista de asteptare a unui wv tiguan si acum m-am reorientat catre rav 4 sau honda crv . Masina va fi pentru sotia mea si neaparat vrea sa fie 4x4 pentru ca va trebui sa faca naveta de acum aprox. 100 km dus/intors.
                              din anumite ratiuni vreau sa merg insa in germania sa o cumpar dar nu obligatoriu va fi noua , una din 2006 cu 20-40.000 km ar fi ok.
                              am citit tot ce s-a postat in legatura cu acest versus rav4/cr-v insa am cateva nelamuriri.
                              1.pretul in germania este sensibil mai scazut la cr-v comparativ cu rav 4 in conditiile in care de noi sunt cam la acelasi pret.
                              2.dat fiind faptul ca service-ul toyota este mai bine reprezentat in tara inclin catre rav4 insa nu stiu daca asta este cel mai bun criteriu in alegerea unei masini.
                              3. care dintre masini este mai usor de intretinut toyota sau honda
                              4.fac oare bine ca o iau sh in conditiile in care masina va face aprox. 2000 km/luna si cam 25.000 km/an
                              5. cat de fiabila este masina in ansamblu si motorul diesel

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google