*
Salutari,
In primul rand tin sa va "spun" ca nu am intrat pe acest forum pt a va ataca.
Am intrat pt ca si sotia mea are o Toyota Auris.
Vad ca va umflati in pene, cei cu Toyota. Intradevar, Auris este superba la toate capitolele mai putin la ceea ce este cel mai important si anume : motorul.
Am un VTT-I de 1.6, cand il pornesc sta la relanti la 1800 - 2000 ture cam 1 min, zici ca e avion. Asta nu m-ar deranja dar nu are nici macar demarajul Matizului pe care il invarteam prin Bucuresti acum ceva vreme cu un amarat de 800 cmc. Auris are 132 cp, dar credeti-ma pe cuvant, parca ar avea 32 cp.
Poate ca m-am invatat bine pe un motor TDI de 1.9 cu 105 amarati de cp, dar am 250 nm cuplu si asta face diferenta, nu numai la demaraj ci in tot procesul de conducere al automobilului.
TDI-ul e altceva. Iar daca se misca atat de bine pe un Passat B6, care aici vad ca e blamat, eu nu am avut nici o problema cu el de 3 ani, nu stiu altii, probabil la B5, B5.5.
Va dati seama cum se misca un TDI pe o caroserie de Golf de ex, sau Auris.
Imi pare nespus de rau ca are un motor atat de puturos, iar VTTI-ul nu mai incalzeste cu nimic. Daca bagi piciorul in ea se misca, dar nu cine stie ce, se aude ca o doare destul de tare si nu vreau sa-i fac rau. bineinteles pt sotia mea e perfecta.
Daca vre-o data o sa aveti ocazia sa puneti piciorul pe un TDI, iar aici nu ma refer la TDI-ul de pe logan
)) , va asigur ca nu mai vreti sa auziti de vre-o benzinara tot restul vietii ... Consum de ulei ? Va spun eu, la mine la 10.000 km = 250 ml ulei. Nu cred ca e un capat de tara ?!
Daca ma insel la cap VTTI, ca mi se pare o mare porcarie pe Auris, poate ca are masina ceva, buguri, firmware, ceva recomandari ? Upgrade de soft ?
Va salut.
Respect.
Salutari,
In primul rand tin sa va "spun" ca nu am intrat pe acest forum pt a va ataca.
Am intrat pt ca si sotia mea are o Toyota Auris.
Vad ca va umflati in pene, cei cu Toyota. Intradevar, Auris este superba la toate capitolele mai putin la ceea ce este cel mai important si anume : motorul.
Am un VTT-I de 1.6, cand il pornesc sta la relanti la 1800 - 2000 ture cam 1 min, zici ca e avion. Asta nu m-ar deranja dar nu are nici macar demarajul Matizului pe care il invarteam prin Bucuresti acum ceva vreme cu un amarat de 800 cmc. Auris are 132 cp, dar credeti-ma pe cuvant, parca ar avea 32 cp.
Poate ca m-am invatat bine pe un motor TDI de 1.9 cu 105 amarati de cp, dar am 250 nm cuplu si asta face diferenta, nu numai la demaraj ci in tot procesul de conducere al automobilului.
TDI-ul e altceva. Iar daca se misca atat de bine pe un Passat B6, care aici vad ca e blamat, eu nu am avut nici o problema cu el de 3 ani, nu stiu altii, probabil la B5, B5.5.
Va dati seama cum se misca un TDI pe o caroserie de Golf de ex, sau Auris.
Imi pare nespus de rau ca are un motor atat de puturos, iar VTTI-ul nu mai incalzeste cu nimic. Daca bagi piciorul in ea se misca, dar nu cine stie ce, se aude ca o doare destul de tare si nu vreau sa-i fac rau. bineinteles pt sotia mea e perfecta.
Daca vre-o data o sa aveti ocazia sa puneti piciorul pe un TDI, iar aici nu ma refer la TDI-ul de pe logan

Daca ma insel la cap VTTI, ca mi se pare o mare porcarie pe Auris, poate ca are masina ceva, buguri, firmware, ceva recomandari ? Upgrade de soft ?
Va salut.
Respect.
Comment