Salut tuturor,
de circa 2 luni sunt mandrul posesor al unei Toyota Yaris 1.4 D4D, 6 trepte, productie 2009,Terra, culoare polar white.
Pana acum am circulat aproape 8000 km, am facut si turul tarii, circa 3000 km, sincer sunt uimit pe zi ce trece de ce poate masinuta asta....e spectaculoasa mai ales in ceea ce priveste cuplul si depasirile din scurt sau pe spatiu scurt. Ma uimeste...ma repet.
Ca si consum, in Bucuresti pe perioada asta de vara cand e mai liber, cu A/C in functiune ...undeva la 6.4-6.5. In afara, regim de viteza constant, A/C pornit, 110-120 consuma undeva la 4.9-5 %.
Pe autostrada ...si nu numai.....am ajuns la circa 175 km/h si mai putea dar eu nu...asa ca am ramas la acest prag maxim....consum la un drum de constanta dus intors...in regimul asta de viteza 70% din drum.....5.7 l la suta.
Altceva...mici diferente la calandru, stopuri frana si semnalizatoare fata de versiunea anterioara, restiling pentru butoanele de cotrol de pe panoul frontal fata de aceeasi versiune anterioara, capul schimbatorului de viteza
.
Ca si minusuri...plasticele putin cam subtirele....ma refer la capacele de la numeroasele spatii de depozitare, materialul folosit la interior...are acele striatii care se umplu de praf sau de murdarie imediat....si raman si patate de la praf si cam atat.
cat de curand si poze cu donsoara tontotel in actiune
de circa 2 luni sunt mandrul posesor al unei Toyota Yaris 1.4 D4D, 6 trepte, productie 2009,Terra, culoare polar white.
Pana acum am circulat aproape 8000 km, am facut si turul tarii, circa 3000 km, sincer sunt uimit pe zi ce trece de ce poate masinuta asta....e spectaculoasa mai ales in ceea ce priveste cuplul si depasirile din scurt sau pe spatiu scurt. Ma uimeste...ma repet.
Ca si consum, in Bucuresti pe perioada asta de vara cand e mai liber, cu A/C in functiune ...undeva la 6.4-6.5. In afara, regim de viteza constant, A/C pornit, 110-120 consuma undeva la 4.9-5 %.
Pe autostrada ...si nu numai.....am ajuns la circa 175 km/h si mai putea dar eu nu...asa ca am ramas la acest prag maxim....consum la un drum de constanta dus intors...in regimul asta de viteza 70% din drum.....5.7 l la suta.
Altceva...mici diferente la calandru, stopuri frana si semnalizatoare fata de versiunea anterioara, restiling pentru butoanele de cotrol de pe panoul frontal fata de aceeasi versiune anterioara, capul schimbatorului de viteza

Ca si minusuri...plasticele putin cam subtirele....ma refer la capacele de la numeroasele spatii de depozitare, materialul folosit la interior...are acele striatii care se umplu de praf sau de murdarie imediat....si raman si patate de la praf si cam atat.
cat de curand si poze cu donsoara tontotel in actiune

Comment