Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

O japoneza eleganta: Toyota Avensis 2004

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O japoneza eleganta: Toyota Avensis 2004

    Pentru inceput trebuie sa spun ca masina din titlu nu este a mea, este masina tatalui meu(nu, nu sunt un pustan fara carnet) cumparata de mine in august 2008, second hand, de la un prieten si coleg de servici. Parintii mei voiau sa-si schimbe vechea dacie cu o masina cat mai spatioasa, decent de puternica, dotata la fel, decent si cat mai fiabila. Desi initial o masina second iesea total din discutie(nu tu garantie, nu se stie cum a fost rulata, etc) iar eu nu am avut niciodata un interes prea mare fata de avensis(nu este o masina care sa sara in ochi, nu ma atrageau cu mare lucru) intr-o zi, pe la sfarsitul lui iulie a venit colegul la mine si m-a intrebat: "Bah, nu vrei o masina? Vand Avensisul!". Initial i-am zis nu, nu aveam nici un gand sa schimb buburuza proprietate personala si in nici un cu o ditamai matahala cu care abia sa ma tarasc prin Bucuresti. Insa dupa cateva ore mi-a picat fisa ca ar putea fi masina perfecta pentru ai mei parinti. Datele masinii, in mare: data fabricatie octombrie 2004, pe acte 2005, echipare Executive(dupa ultimele clasificari, mi se pare ca se numea Luna atunci), 50.300km reali, motor 1.8 vvt-i 129cp. I-am cerut cheile si am mers in parcare sa studiez putin animalul. Exteriorul arata ok pentru cei aproape 5 ani pe care ii avea. Vopseaua nematuita, ok pentru varsta ei, cateva zgarieturi minore pe capota+aripa stanga fata, o janta putin zgariata si cam atat. La interior arata super, tapiseria un pic murdara insa cum era neagra se putea curata fara probleme insa fara rupturi sau alte probleme, pielea volanului un pic tocita in dreptul bratului din stanga jos. In rest, toate ok. M-a socat cat de mare este iar cand am vazut si portbagajul era sa pic. Puteam intra in el fara probleme, nu numai eu ci inca o persoana. I-am sunat pe ai mei, le-am spus de masina, desi initial erau cam reticenti(masina sh, daca are defecte ascunse, daca are rugina, etc) au venit totusi la Bucuresti si au vazut masina. Si n-au mai putut sa si-o scoata din cap, astfel ca dupa vreo 2 saptamani in care a stat in service pentru a se repara micile zgarieturi mai sus amintite pe casco-ul vanzatorului, am facut actele si m-am trezit la volanul balenei. Inca nu puteam sa o duc parintilor mei pentru ca trebuia facuta revizia, voiam sa-i curat interiorul(tot) nu atat din cauza mizeriei(care nu prea era) ci mai mult din cauza mirosului de tigara ce persista si voiam sa-i fac un polish ca lumea, sa arate cat mai aproape de starea de nou.
    Astfel masina a ramas pe mana mea 1.5 saptamani. In aceste 1.5 saptamani am facut 1000km cu ea si trecut de la starea de indiferenta fata de aceasta masina la a ma indragosti de ea. Imi placea ca-mi dadea o stare de liniste, ma enervam mai greu in trafic, ma simteam mai relaxat. La drum intins insa era o adevarata placere, la 130km/h abia se auzea motorul cu muzica data destul de incet(volum 14-15), extrem de stabila, extrem de confortabila. Ajunsesem si eu si prietena mea sa ne plimbam doar de dragul de a merge cu ea, fara sa avem o tinta anume. Sistemul de sunet, desi nu stie MP3 mi-a placut foarte mult, nu atat pentru putere ci mai mult pentru calitatea sunetului. Ca si consum, in oras am avut 9.3-9.5 la o medie de viteza de 18-21km/h iar in afara 6l/100km si asta cu inca 4 pasageri in masina+ceva bagaj, mers 80-90 in localitati si 110-120 in afara lor pe DN1. Impresionant! Motorul se comporta de parca ar fi fost 2 motoare intr-unul singur, pana pe la 3500rpm torcea incetisor sub capota, nu prea isi facea simtita prezenta nici ca zgomot nici ca accelerare fulminanta insa peste 3500 se schimba radical, accelerand sustinut si mai brutal si scotant un sunet grav si puternic, placut. Genial. In consecinta, dupa 1 saptamana nu mai voiam sa o predau tatalui meu, stateam si faceam scenarii cum sa-l conving sa mi-o lase mie. L-am imbiat cu cei 10.000 euro platiti pe masina(atat a costat masina)+masina mea insa nu a vrut asa ca dupa ce i-am facut revizia, polish-ul(dupa care arata exceptional de bine) si dupa ce am muncit 1.5 zile(16 ore in total) la interior, reusit sa scot mirosul de tigara si aducand toate tesaturile la culoarea originala, a trebuit sa ma despart de ea, cu tristete, recunosc. Am mai condus-o cu ocazional, de cateva ori si de fiecare data am acelasi sentiment, nu-mi vine sa ma dau jos din ea, imi vine sa merg si sa merg si sa merg, numai ca sa pot sta mai mult in ea. Momentan masina are 53.400km, adica a fost rulata vreo 2000km in 5 luni(cam cat as fi facut eu intr-o luna).
    Mai jos, cateva poze facute cu scopul de a vedea si parintii mei masina inainte sa vina efectiv sa o vada. Sper sa gasesc timp sa ii fac niste poze mai faine candva(cat a fost la mine am preferat sa o conduc decat sa ii fac poze):
    IMG_0048.jpgIMG_0049.jpg

    IMG_0050.jpgIMG_0051.jpg

    IMG_0052.jpgIMG_0053.jpg

    IMG_0055.jpgIMG_0058.jpg

    IMG_0059.jpgIMG_0060.jpg

    IMG_0061.jpgIMG_0069.jpg

    IMG_0062.jpgIMG_0063.jpg

    IMG_0064.jpgIMG_0072.jpg

    Consumul urban obtinut de mine:

    IMAGE_065.jpg

  • #2
    Originally posted by closchkutza View Post
    Pentru inceput trebuie sa spun ca masina din titlu nu este a mea, este masina tatalui meu(nu, nu sunt un pustan fara carnet) cumparata de mine in august 2008, second hand, de la un prieten si coleg de servici. Parintii mei voiau sa-si schimbe vechea dacie cu o masina cat mai spatioasa, decent de puternica, dotata la fel, decent si cat mai fiabila. Desi initial o masina second iesea total din discutie(nu tu garantie, nu se stie cum a fost rulata, etc) iar eu nu am avut niciodata un interes prea mare fata de avensis(nu este o masina care sa sara in ochi, nu ma atrageau cu mare lucru) intr-o zi, pe la sfarsitul lui iulie a venit colegul la mine si m-a intrebat: "Bah, nu vrei o masina? Vand Avensisul!". Initial i-am zis nu, nu aveam nici un gand sa schimb buburuza proprietate personala si in nici un cu o ditamai matahala cu care abia sa ma tarasc prin Bucuresti. Insa dupa cateva ore mi-a picat fisa ca ar putea fi masina perfecta pentru ai mei parinti. Datele masinii, in mare: data fabricatie octombrie 2004, pe acte 2005, echipare Executive(dupa ultimele clasificari, mi se pare ca se numea Luna atunci), 50.300km reali, motor 1.8 vvt-i 129cp. I-am cerut cheile si am mers in parcare sa studiez putin animalul. Exteriorul arata ok pentru cei aproape 5 ani pe care ii avea. Vopseaua nematuita, ok pentru varsta ei, cateva zgarieturi minore pe capota+aripa stanga fata, o janta putin zgariata si cam atat. La interior arata super, tapiseria un pic murdara insa cum era neagra se putea curata fara probleme insa fara rupturi sau alte probleme, pielea volanului un pic tocita in dreptul bratului din stanga jos. In rest, toate ok. M-a socat cat de mare este iar cand am vazut si portbagajul era sa pic. Puteam intra in el fara probleme, nu numai eu ci inca o persoana. I-am sunat pe ai mei, le-am spus de masina, desi initial erau cam reticenti(masina sh, daca are defecte ascunse, daca are rugina, etc) au venit totusi la Bucuresti si au vazut masina. Si n-au mai putut sa si-o scoata din cap, astfel ca dupa vreo 2 saptamani in care a stat in service pentru a se repara micile zgarieturi mai sus amintite pe casco-ul vanzatorului, am facut actele si m-am trezit la volanul balenei. Inca nu puteam sa o duc parintilor mei pentru ca trebuia facuta revizia, voiam sa-i curat interiorul(tot) nu atat din cauza mizeriei(care nu prea era) ci mai mult din cauza mirosului de tigara ce persista si voiam sa-i fac un polish ca lumea, sa arate cat mai aproape de starea de nou.
    Astfel masina a ramas pe mana mea 1.5 saptamani. In aceste 1.5 saptamani am facut 1000km cu ea si trecut de la starea de indiferenta fata de aceasta masina la a ma indragosti de ea. Imi placea ca-mi dadea o stare de liniste, ma enervam mai greu in trafic, ma simteam mai relaxat. La drum intins insa era o adevarata placere, la 130km/h abia se auzea motorul cu muzica data destul de incet(volum 14-15), extrem de stabila, extrem de confortabila. Ajunsesem si eu si prietena mea sa ne plimbam doar de dragul de a merge cu ea, fara sa avem o tinta anume. Sistemul de sunet, desi nu stie MP3 mi-a placut foarte mult, nu atat pentru putere ci mai mult pentru calitatea sunetului. Ca si consum, in oras am avut 9.3-9.5 la o medie de viteza de 18-21km/h iar in afara 6l/100km si asta cu inca 4 pasageri in masina+ceva bagaj, mers 80-90 in localitati si 110-120 in afara lor pe DN1. Impresionant! Motorul se comporta de parca ar fi fost 2 motoare intr-unul singur, pana pe la 3500rpm torcea incetisor sub capota, nu prea isi facea simtita prezenta nici ca zgomot nici ca accelerare fulminanta insa peste 3500 se schimba radical, accelerand sustinut si mai brutal si scotant un sunet grav si puternic, placut. Genial. In consecinta, dupa 1 saptamana nu mai voiam sa o predau tatalui meu, stateam si faceam scenarii cum sa-l conving sa mi-o lase mie. L-am imbiat cu cei 10.000 euro platiti pe masina(atat a costat masina)+masina mea insa nu a vrut asa ca dupa ce i-am facut revizia, polish-ul(dupa care arata exceptional de bine) si dupa ce am muncit 1.5 zile(16 ore in total) la interior, reusit sa scot mirosul de tigara si aducand toate tesaturile la culoarea originala, a trebuit sa ma despart de ea, cu tristete, recunosc. Am mai condus-o cu ocazional, de cateva ori si de fiecare data am acelasi sentiment, nu-mi vine sa ma dau jos din ea, imi vine sa merg si sa merg si sa merg, numai ca sa pot sta mai mult in ea. Momentan masina are 53.400km, adica a fost rulata vreo 2000km in 5 luni(cam cat as fi facut eu intr-o luna).
    Mai jos, cateva poze facute cu scopul de a vedea si parintii mei masina inainte sa vina efectiv sa o vada. Sper sa gasesc timp sa ii fac niste poze mai faine candva(cat a fost la mine am preferat sa o conduc decat sa ii fac poze):
    [ATTACH]1599[/ATTACH][ATTACH]1600[/ATTACH]

    [ATTACH]1601[/ATTACH][ATTACH]1602[/ATTACH]

    [ATTACH]1603[/ATTACH][ATTACH]1604[/ATTACH]

    [ATTACH]1605[/ATTACH][ATTACH]1606[/ATTACH]

    [ATTACH]1607[/ATTACH][ATTACH]1608[/ATTACH]

    [ATTACH]1609[/ATTACH][ATTACH]1614[/ATTACH]

    [ATTACH]1610[/ATTACH][ATTACH]1611[/ATTACH]

    [ATTACH]1612[/ATTACH][ATTACH]1613[/ATTACH]

    Consumul urban obtinut de mine:

    [ATTACH]1598[/ATTACH]
    Foarte frumoasa descrierea ... poate citesc si cei ce cumpara *germane* cu GPL ...
    Sa o stapaniti sanatosi , iar tu sa-ti iei una cu motor 2.0 VVTI ...

    Comment


    • #3
      Originally posted by closchkutza View Post
      ... Ajunsesem si eu si prietena mea sa ne plimbam doar de dragul de a merge cu ea, fara sa avem o tinta anume...Am mai condus-o ocazional, de cateva ori si de fiecare data am acelasi sentiment, nu-mi vine sa ma dau jos din ea, imi vine sa merg si sa merg si sa merg, numai ca sa pot sta mai mult in ea...

      Today Tomorrow Toyota S-o stapaniti cu placere!

      Comment


      • #4
        Originally posted by vali44 View Post
        Foarte frumoasa descrierea ... poate citesc si cei ce cumpara *germane* cu GPL ...
        Sa o stapaniti sanatosi , iar tu sa-ti iei una cu motor 2.0 VVTI ...
        Am pus ochii si sper ca la sfarsitul anului sa pot sa fac un jurnal de bord al unui Avensis 1.8 ValveMatic in echipare Executive. Asa cum am mai zis, nu vad rostul lui 2.0(diferenta mult prea mica de performanta) si nici nu am nevoie de dotarile ce vin cu varianta Elegance(singura chestie care mi-ar fi placut este cruise-control-ul insa ma relaxez la gandul ca in Ro. nu prea ai unde sa-l folosesti plus ca iti mareste viteza de reactie in caz de ceva).
        Multumesc de urari.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
        Politica de Securitate Google