Dupa pornirea de dimineata, la temperatura sub 10-12 grade, motorul prezinta un zgomot metalic la acceleratie...trebuie incalzit pe loc, plecat abia dupa vre-o 5 minute de incalzire. La service, testerul indica probleme la doua injectoare. Se demonteaza, se trimit la Bucuresti, vin patru injectoare noi, se inlocuiesc, dupa nici doua saptamani preiau masina.
La cativa km de service, motorul se accelereaza brusc, scoate un nor de fum, reusesc sa il opresc, dupa care nu mai porneste. Probabil un injector blocat, a ajuns motorina in baia de ulei, etc. Km parcursi 80000, motorina din LUKOIL, 90%.
Mai astept doua saptamani, sa vedem ce iese.
La cativa km de service, motorul se accelereaza brusc, scoate un nor de fum, reusesc sa il opresc, dupa care nu mai porneste. Probabil un injector blocat, a ajuns motorina in baia de ulei, etc. Km parcursi 80000, motorina din LUKOIL, 90%.
Mai astept doua saptamani, sa vedem ce iese.
Comment