Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme schimb ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme schimb ulei

    Am sa va relatez ce a patit un prieten cu un Land Cruiser 2007.

    I sa blocat motorul datorita faptului ca la schimburile de ulei nu a curatat o sita de la un sorbul de ulei ce vine in baie.

    Este posibil asa ceva ?

    Eu cand fac schimbul de ulei, nu il mai fac la reprezentanta ci intr-un service a unui prieten, iar manopera consta in schimbarea filtrelor si a uleiului si atat.

    Despre ce este vb ???

  • #2
    Originally posted by pngflorin View Post
    Am sa va relatez ce a patit un prieten cu un Land Cruiser 2007.

    I sa blocat motorul datorita faptului ca la schimburile de ulei nu a curatat o sita de la un sorbul de ulei ce vine in baie.

    Este posibil asa ceva ?

    Eu cand fac schimbul de ulei, nu il mai fac la reprezentanta ci intr-un service a unui prieten, iar manopera consta in schimbarea filtrelor si a uleiului si atat.

    Despre ce este vb ???
    Problema ce i-a aparut prietenului tau nu este din cauza ca nu si-a curatat sorbul la revizie ci pentru ca s-au deformat saibele dintre injector si scaunul injectorului! Astfel fumul de la nivelul camerei de ardere nu a iesit doar pe langa supape ci si pe langa injector. Daca va incerca sa scoata injectoarele va constata ca sunt pline de depuneri negre! Mai departe este usor de inteles de ce s-a infundat sorbul!
    Cauza principala este insa faptul ca a mers cu becul rosu de ulei aprins!
    La hilux nu se intampla asta dar oricum daca vezi becul rosu de ulei aprins, opreste si du-o la service!

    Comment


    • #3
      de la sorbul de ulei se trage defectiunea asta cu injectoarele , exista si un TSB care explica ce si cum , se intampla mai ales la cei cu CV automata 98% din situatzi. normal daca e in garantie mashina sa se duca acolo si sa schimbe sorbu si garniturile de la injectoare. prb este pt motoarele de pe LC. mare atentie la ce tip de ulei se pune in motor. pt acelashi tip de motor in functie de data de fab se foloses 3 tipuri de ulei.
      Last edited by zeus; 03-02-2011, 16:02 PM.

      Comment


      • #4
        Am inteles.
        Deci schimbul normal de ulei si atat.

        Apropo ce ulei folositi in afara gantiei?

        Castrol, Mobile ,Genuine ????

        Comment


        • #5
          Motul 5w-30 Eco-Energy benzina/Eco-Clean diesel parca asa este

          Comment


          • #6
            Originally posted by zeus View Post
            de la sorbul de ulei se trage defectiunea asta cu injectoarele , exista si un TSB care explica ce si cum , se intampla mai ales la cei cu CV automata 98% din situatzi. normal daca e in garantie mashina sa se duca acolo si sa schimbe sorbu si garniturile de la injectoare. prb este pt motoarele de pe LC. mare atentie la ce tip de ulei se pune in motor. pt acelashi tip de motor in functie de data de fab se foloses 3 tipuri de ulei.
            Zeus, trebuie sa te contrazic! daca citeai acel TSB intelegeai ca nu sorbul infundat este cauza ci este efectul! Cauza este diferenta de material dintre scaunul injectoarelor si saiba. Din cauza dilatarii diferite a celor doua materiale saiba se deformeaza si astfel apare afectul de suflare pe langa! neetanseitate! Astfel uleiul care are si rolul de a raci injectoarele este ars. Si de aici pana la a se infunda sorbul este cale scurta! Insa repet, becul rosu se aprinde din cauza lipsei de presiune de ulei! Fabricantul este in aceeasi masura vinovat cu utilizatorul!

            Comment


            • #7
              Originally posted by pngflorin View Post
              Am inteles.
              Deci schimbul normal de ulei si atat.

              Apropo ce ulei folositi in afara gantiei?

              Castrol, Mobile ,Genuine ????
              Poti folosi orice ulei fully synthetic cu prima cifra mai mica sau egala cu 5 iar a doua mai mare sau egala cu 30
              Cu cat este mai mica prima cifra cu atat este mai subtire uleiul la temperaturi joase, cu cat este mai mare a doua cifra cu atat mai gros este uleiul la temperaturi inalte. Asta pe intelesul nostru!

              Comment


              • #8
                Vin si eu cu o intrebare referitoare la ulei: de la acelasi producator, care ulei e mai bun, 5W30 sau 0W40?
                http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Legionaru' View Post
                  Vin si eu cu o intrebare referitoare la ulei: de la acelasi producator, care ulei e mai bun, 5W30 sau 0W40?
                  0-40 este mai bun pentru ca opereaza pe o plaja mai mare de temperatura pastrandu-si calitatea. Cum tu ai benzina este minunat. Insa sunt uleiuri 5-30 f bine aditivate care au calitati f bune sum ar fi ESP de la mobil...nu fac reclama! si castrol are diferite modele aditivate si f bune...si probabil fiecare producator!
                  Nu este contraindicat ca din cand in cand sa folosesti un aditiv duralube, betabond sau orice altceva, de calitate! Calitatea uleiului ti-o spune si pretul uneori!

                  Comment


                  • #10
                    gresit total 0-40 nu este bun...nu conteaza plaja de temperaturi ... daca era bun il recomanda constructorul iar in cartea tehnica nu e nici macar trecut .... Legionaru te-a intrebat pt ca stie el ce stie de la cineva intern de ce nu e bun acel 0 pt motor.ca sa numai zic ca pe urma se aude motorul ca o rashnitza de la 40 ....


                    cat despre garnituri injectoare si sorb nu vad cum se infunda din cauza garniturilor sorbul ... nu mai am io TSB ul pe aici ...ca sa il recitesc , dar daca era cum zici tu trebuiau inlocuite doar garniturile de la injectioare si nu sorbul.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by zeus View Post
                      gresit total 0-40 nu este bun...nu conteaza plaja de temperaturi ... daca era bun il recomanda constructorul iar in cartea tehnica nu e nici macar trecut .... Legionaru te-a intrebat pt ca stie el ce stie de la cineva intern de ce nu e bun acel 0 pt motor.ca sa numai zic ca pe urma se aude motorul ca o rashnitza de la 40 ....


                      cat despre garnituri injectoare si sorb nu vad cum se infunda din cauza garniturilor sorbul ... nu mai am io TSB ul pe aici ...ca sa il recitesc , dar daca era cum zici tu trebuiau inlocuite doar garniturile de la injectioare si nu sorbul.
                      Nu vreau sa fac polemica pe acest subiect dar din respect pentru tine am considerat necesar sa specific acest lucru!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google