Buna dragi colegi,
De circa 2 saptamani masina mea, o Toyota Corolla hatchback hibrid, fabricatie 2020 a inceput sa prezinte un comportament ciudat, chiar enervant. Mai exact, atunci cand trec peste denivelari mici din zona trenului de rulare se aude un zgomot ciudat ca de lovitura. Mai mult se simte si in zona podului pedalier ca o lovitura. In plus, la franare, la oprirea completa se aude un "muget" lung care se aude tare si din exteriorul masinii. Am fost la reprezentanta din Oradea si, dupa lungi insistente au fost de acord sa verifice masina .... Verificarea a constat intr-un test de drum, unde insotit de un mecanic (care a auzit in primii 100 de metrii sunetul si spunea ca e ceva anormal), drum care in cei 17 km cat a durat testul a generat de mai multe ori acel sunet. La intoarcerea in service, au urcat masina pe elevator si ... dupa 20-30 de minute de verificari mi-au spus ca sunetul ar avea ca si cauza probabila niste pietre prinse intre sasiu si scuturile din plastic situate dedesubtul masinii!!! Ca si procedura de rezolvare, ar trebui demontate toate protectiile din plastic si eliminate pietrele ... procedura neacoperita de garantie si care presupune facturarea unei ore de manopera (130 lei+TVA).
Va atasez si voua un link cu filmuletul postat de mine pe youtube si va cer sfuturile, punandu-mi sperantele in profesionalismu si bunavointa voastra.
Sunt chiar dezgustat de modul in care se comporta o reprezentanta cu clientii Toyota!!!
De circa 2 saptamani masina mea, o Toyota Corolla hatchback hibrid, fabricatie 2020 a inceput sa prezinte un comportament ciudat, chiar enervant. Mai exact, atunci cand trec peste denivelari mici din zona trenului de rulare se aude un zgomot ciudat ca de lovitura. Mai mult se simte si in zona podului pedalier ca o lovitura. In plus, la franare, la oprirea completa se aude un "muget" lung care se aude tare si din exteriorul masinii. Am fost la reprezentanta din Oradea si, dupa lungi insistente au fost de acord sa verifice masina .... Verificarea a constat intr-un test de drum, unde insotit de un mecanic (care a auzit in primii 100 de metrii sunetul si spunea ca e ceva anormal), drum care in cei 17 km cat a durat testul a generat de mai multe ori acel sunet. La intoarcerea in service, au urcat masina pe elevator si ... dupa 20-30 de minute de verificari mi-au spus ca sunetul ar avea ca si cauza probabila niste pietre prinse intre sasiu si scuturile din plastic situate dedesubtul masinii!!! Ca si procedura de rezolvare, ar trebui demontate toate protectiile din plastic si eliminate pietrele ... procedura neacoperita de garantie si care presupune facturarea unei ore de manopera (130 lei+TVA).
Va atasez si voua un link cu filmuletul postat de mine pe youtube si va cer sfuturile, punandu-mi sperantele in profesionalismu si bunavointa voastra.
Sunt chiar dezgustat de modul in care se comporta o reprezentanta cu clientii Toyota!!!