salutari! de vreo trei saptamani cand venisera caldurile am dat sa folosesc a.c. desi pana anul tecut inghetam in masina ,surpriza, mere f.slab. asa ca hai la doctor. programare in servicetoyota Brasov, vizita, diagnostic : cica mai sunt doar vreo 160 ml de freon din 480 , asa ca tre' completat. bun ,zic, completam da' unde s-a dus diferenta? pai nu stim ca nu sunt urme de scurgere, dar completam si mai vedem. pentru ca trebuia sa plec in concediu completam. tot drumul, da-i cu aeru ca tot nu prea baga, asa ca azi hai la service, unde... surpriza: exista intr-adevar o scurgere, dar nu o putem remedia decat daca stricam radiatorul.
cum adica? zic eu,mare mecanic. pai uitea-asa. caci aici ( imi arata un locunde se vede o scurgere de ulei, pe raiatorul a.c)este un buson de plastic sub care se afla un filtru care se imbacseste in timp, dar problema este ca nu putem desface busonul caci se strica radiatorul caci busonul se gripeazasi nu poate fi scos(si-mi arata un radiator a.c. rupt intr-un capat unde ar fi putut fi busonul)deci,zic eu, este problema da fabricatie, scrie undeva in manualul de utilizare sa mai desfaci busonul din cand in cand ca sa nu se gripeze? nu! zice mesterul dar se intampla si atunci trebuie radiator nou. cat costa? se verifica lista,ieftin 1400 ron. hai sa fii tu al dreaq! si n-ai vazut prima data , a trebuit sa platesc si freonul care deja nu mai este in instalatie+manopera.
si acu, intrebari: stie cineva dintre voi cum se poate rezolva in alt mod? cunoasteti vreun mester intr-ale freonului pe auto? ca tare mi-e ca ma vor tepuit! mersi fain pentru ajutor!

si acu, intrebari: stie cineva dintre voi cum se poate rezolva in alt mod? cunoasteti vreun mester intr-ale freonului pe auto? ca tare mi-e ca ma vor tepuit! mersi fain pentru ajutor!
