Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Climatronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Climatronic

    Salut. Sunt un posesor de Toyota Corolla 2.0 D4D si am cateva probleme cu aerul conditionat:
    1. aerul nu e rece cat ar trebui sa fie la o setare de 16 grade
    2. aerul e mai rece prin fantele din partea dreapta decat in partea stanga - nu am clima bizona.
    Daca este cineva care imi poate da o informatie despre eventualele motive din care s-ar putea intampla cele descrise mai sus il rog sa posteze.
    P.S. Masina a suferit un accident de circulatie si i-a fost inlocuit radiatorul de aer conditionat si o conducta subtire care pleaca din el.

  • #2
    Pentru intrebarea numarul 1. cred ca iti pot raspunde....s-ar putea sa nu iti fi bagat freon destul in instalatie sau pierde pe undeva, deh, reparatie in Romania....

    La intrebarea 2 ce inseamna mai rece ...adica o diferenta foarte mare sau una greu sesizabila.....?????
    Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

    Comment


    • #3
      Diferenta este sesizabila. Se simte cand pun mana in dreptul fantei din stanga volanului fata de fanta cea mai din dreapta.
      O sa fac si o vizita la service sa ii pun sa imi verifice freonul din instalatie.
      Multumesc pentru raspuns.

      Comment


      • #4
        Astazi am fost la service. Mi-au spus ca a pierdut freonul si mi-au bagat o substanta ca sa poata vedea pe unde s-a pierdut. O sa trebuiasca sa mai fac o vizita in momentul in care nu o sa mai bage din nou aer conditionat. Ai dreptate mushu.... service-urile din romania sunt jalnice dar asta e.... defilam cu ce avem

        Comment


        • #5
          Ma bucur ca ai aflat ce ai patit macar si nu mai e o asa mare dilema .....imi pare rau ca nu se rezolva asa usor ...si simplu..
          Titi Aur: "daca esti pilot de raliuri si nu atingi limitele masinii in cadrul unei curse, esti un pilot prost; dar daca conduci pe drumuri publice si atingi limitele masinii, atunci esti un sofer prost".

          Comment


          • #6
            Am citit o chestie pe un forum legat de instalatiile de climatizare de la locuinte si spunea ca atunci cand se introduce freonul in instalatie trebuie folosita o pompa de vid care elimina aerul din instalatie deoarece contine vapori care dauneaza instalatiei si nu functioneaza la capacitatea normala.In plus in instalatie trebuie sa fie presiune 1bar;o pompa de vid cica ar costa de la 500E in sus si nu se prea inghesuie meseriasii nostrii sa cheltuie pe asa ceva si fac treaba romaneste introduc freon pe o parte si asteapta sa simta rece la deget pe partea cealalta.Poate e o chestie asemanatoare, nu cred sa difere principiul de functionare ,recunosc ca nu ma pricep la asa ceva spun doar ce am citit poate te ajuta cand mergi la service.Am mai auzit la diferite marci de masini care au avut probleme cu instalatia de climatizare ca a trebuit sa le bage freon de 2-3 ori pt. ca il pierdea.

            Comment


            • #7
              Ai intzeles ceva ceva.Pompa de vid exista shi in varianta turceasca shi merge perfect.Am lucrat cu asha ceva doi ani shi cand am vindut-o nu-shi pierduse din puterea de vacuum.Costa asha ceva cam 6 sute ron.Presiunea din instalatie 3,5 bar optim.Pe langa fisura sigur in instalatzie exista o cantitate apreciabila de ulei , ce afost absorbit din compresor.Trebuie mai intai curatzata instalatzia shi apoi sudura , reumplerea cu necesarul de ulei in compresor (asta dupa ce se goleshte compresorul de vechiul ulei , care se arunca fiindca se degradeaza shi devine acid + aduna mizerie shi infunda instalatzia , mai ales filtrul deshidratator de freon).Atentzie la orice interventzie in instalatzie se schimba filtrul deshidratator.Bagatul freonului cu nemiluita aduce o foarte proasta functionare a frigului.Nu se completeaza cu freon.Freonul se shimba doar precedat de vacuumarea instalatziei.Nu lasatzi tehnicianul frigotehnist sa va introduca in instalatzie freon recuperat.Sunt destule magazine unde gasitzi butelii de 1kg cu freon.Cel mai sigur cumparatzi voi freonul shi supravegheati umplerea.Privitzi instalatzia de frig shi cautatzi sa identificatzi tipul de freon (Rxx sau Rxxx , ex. :R22;R12;R502...ETC.) . Pe recipientele (butelie) de freon scrie de obicei "Algofrene".Daca mai avetzi intrebari va stau la dispozitzie.

              Comment


              • #8
                stie cineva cat freon intra in instal. la hilux '94?

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                Politica de Securitate Google