Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema motor Corolla 2007 2.0 D4D 126 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema motor Corolla 2007 2.0 D4D 126 CP

    Salutare tuturor! Am o Corolla 2.0 D4D varianta Luna de aproximativ un an timp in care am mers cu ea cam 35 000 km. Toate bune cu motorul ... raspundea bine la talpa ... chiar prea violent cateodata, etc.

    De aproximativ 4-5 zile am o problema destul de ciudata la motor.. mai exact la acceleratie.

    Totul a inceput de la un mesaj care mi-a aparut pe display-ul de bord si anume Check ENGINE. Am fost cu ea in Braila la Estima Motors si cica mi-ar fi verificat-o si ca n-are nimic... insa ca sa-i scoata mesajul acela au fost nevoiti sa-mi ridice borna de la baterie. Intr-un cuvant... Nimic .. asta mi-au facut la masina.

    Acum problema mai nasoala e ca acceleratia masinii a devenit super anemica... mai exact ... pana sa intre turbina masina nu mai accelereaza aproape deloc (stiu ca asta e principiul de functionare la modelul asta de motor .. ca dupa ce intra turbina se vad performantele ... insa credeti-ma ... pana la 2000 de ture accelereaza FOARTE GREU - am senzatia ca sunt la volanul unui Matiz.)



    Nu stiu in prezent ce sa fac - e clar ca trebuie sa o duc la un service dar la Braila sigur nu mai merg cu ea - ma gandesc sa incerc Focsani sau poate chiar Bucuresti

  • #2
    Salut! La Peugeot de exemplu acest mesaj ,,tradus ptr. masinile lor "inseamna inlocuirea calculatorului de injectie. La Toyota nu stiu ce inseamna deci du-te la service si sa ne ti la cureny.
    PS si eu am tot motor 2.0 D4D avensis

    Comment


    • #3
      Originally posted by claudiu View Post
      Salut! La Peugeot de exemplu acest mesaj ,,tradus ptr. masinile lor "inseamna inlocuirea calculatorului de injectie. La Toyota nu stiu ce inseamna deci du-te la service si sa ne ti la cureny.
      PS si eu am tot motor 2.0 D4D avensis

      Da... momentan le voi scrie celor de la Toyota Romania sa-mi recomande ei service-ul la care sa ma duc.

      Ce-am uitat sa mentionez este ca pana sa intre turbina (la aproximativ 1400-1500 rpm) in viteza a 2-a si a 3-a cu pedala apasata blana motorul are un tremurat ca si cum ar aparea o intrerupere.

      Comment


      • #4
        Ai schimbat uleiul la 20k? Ai verificat nivelul uleiului? Oricum, trebuia sa conecteze masina la calculator, si sa caute codurile de eroare, dupa care in manualul de reparatii, apoi sa rezolve, sa stearga eroarea soft, nu prin deconectarea bateriei. Din pacate se pare ca imbecili sunt peste tot, si eu am patit-o, cu logan. Primul lucru ce l-au facut mecanicii in service a fost: stergem toate erorile... In loc sa se uite ca ce inseamna... Incompetenti. Oricum, stai linistit, eroarea o sa ma apara, si atunci du-te si insita pe langa aia sa-ti zica ce erori zice computerul cu adevarat, si nu mai accepta sa-ti reseteze calculatoru de la baterie.

        cand ma gandesc ca tre sa-mi vina luna viitoare acelasi motor, dar in echipare sol... sa speram ca nu sunt mai multi care au chestia asta...

        Nu te lasa pana nu te rezolva.

        Comment


        • #5
          x

          Originally posted by dorus View Post
          Ai schimbat uleiul la 20k? Ai verificat nivelul uleiului? Oricum, trebuia sa conecteze masina la calculator, si sa caute codurile de eroare, dupa care in manualul de reparatii, apoi sa rezolve, sa stearga eroarea soft, nu prin deconectarea bateriei. Din pacate se pare ca imbecili sunt peste tot, si eu am patit-o, cu logan. Primul lucru ce l-au facut mecanicii in service a fost: stergem toate erorile... In loc sa se uite ca ce inseamna... Incompetenti. Oricum, stai linistit, eroarea o sa ma apara, si atunci du-te si insita pe langa aia sa-ti zica ce erori zice computerul cu adevarat, si nu mai accepta sa-ti reseteze calculatoru de la baterie.

          cand ma gandesc ca tre sa-mi vina luna viitoare acelasi motor, dar in echipare sol... sa speram ca nu sunt mai multi care au chestia asta...

          Nu te lasa pana nu te rezolva.
          Uleiul l-am schimbat prima oara la 15 000 km iar a 2-a oara la 30 000. Trebuie sa mentionez ca pe la 24 000 ... mi s-a aprins un bec de la ULEI... am fost la service si mi-au spus ca mi-a consumat un litru de ulei. I-am intrebat mirat DE CE ??? ... si mi-au raspuns ca asa fac toate diesel-urile daca "dai in ele". Recunosc ca am un stil de condus mai sportiv... cateodata chiar ma mai bag si la cate-o liniuta.

          Acum sincer sa fiu ... am senzatia ca au cam disparut simptomele... ma gandesc sa nu fi fost si de la motorina... in acea perioada i-am bagat o data motorina de la Lukoil... in general bag numai de la Petrom si Rompetrol....

          Referitor la ce-mi spui tu sa o puna pe computer am inteles ca la Braila nu pot sa-mi faca mare lucru si ca ar trebui sa merg la o reprezentanta din Bucuresti.

          Din pacate zilele trecute am avut o problema cu o oglinda ... mi-a zburat-o cineva in parcare si acum trebuie sa astept sa-mi remedieze defectiunea asta. Mi-au promis totusi ca atunci cand vin sa-mi monteze noua oglina o sa purtam o discutie si despre motor

          Comment


          • #6
            hehe, scuze cu schimbu de ulei la 20k... era la mazda 5... inainte de a alege corolla am mers cam pe la toti dealerii din tm...

            cu litru de ulei consumat la 24k... o fi de la condusul sport, dar o fi si de la plinul incomplet... firesc era, zic io, ca sa consume mai mult ulei in rodaj... zic asta pentru ca am vazut cum isi fac rost mecanicii de "uleiul lor". cartea zice 3l, de ex, el iti baga 2.75... nu zic ca toti fac asta...

            pe de alta parte, nu ezita sa o duci la un calculator... conteaza calitatea combustibilului, dar gandeste-te ca este o scuza buna: "a, ai pus o motorina de tot rahanu! ce mai vrei". am patit chestia asta, intamplarea facea ca sa fie benzina, si de la omv... l-am intrebat pe mecanic daca el ii sigur ca ii de la benzina, si ca daca da, eu ma duc la opc si-i reclam pe aia cu benzina... ei bine, abia atunci am ajuns sa ma puna din nou la tester... si intradevar, le-au luat pe rand, am schimbat o buje, un injector, pana la urma, dupa ce am schimbat bobina si fisele, mi s-a rezolvat si mie problema, cam in 2 luni ca timp.

            succes, si rezolva-ti cat mai repede oglinda

            Comment


            • #7
              Salutare! Am revenit - nu stiu exact de ce dar n-am mai reusit sa intru p-aici. Nu retin parolele pe care mi le pun la toate sit-urile si am avut niste probleme se pare cu recuperarea parolei pe baza adresei de email. Nu-mi ajungeau mailurile trimise de server-ul toyota.ro.
              Ramasesem dator cu problema "motorului". Rezolvarea a fost urmatoarea: brusc masina si-a revenit - 99% cred ca a fost din cauza motorinei - nu stiu ce mi-a venit si am alimentat o data de la Lukoil si facand legatura - era exact acel moment cand am avut probleme. Cam asta-i tot. Acum trage super bine - cel mai tare am mers cu ea intr-o noapte pe dig-ul dintre Galati si Braila - 210 km/h insa nu va recomand si voua - e prea mult pentru soselele noastre vai de capul lor.

              Oglinda - am rezolvat-o si pe aia - m-a costat cam 11 milioane - a venit gata vopsita. Evident reparatia am platit-o pe casco .

              Toate Bune,
              Silviu

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google