Salut flacai! Si eu am o corolla din 2007 cu probleme. Anul trecut pe vreme rece,se aprindea martorul motor in bord,dar cand se incalzea motorul se stingea;asa k m-am dus cu ea la service-ul din Bv, au testat-o si m-au spus k filtrul de motorina este imbacsit,fapt pentru care "l-au schimbat"(am pus ghilimele deaoarece nu sunt sigur ca asa au facut
) pt k dupa vreo doua zile iar s-a aprins martorul,dar pana sa ajung din nou la service a venit caldura ambientala si mashinutza nu a mai facut urat.
Anul acesta, insa cum a dat frigul, din nou aceeasi problema, asa k m-am dus la un alt service unde am schimbat filtrul de motorina si mecanicul de acolo mi-a zis ca cel pe care l-a dat jos era filtrul original al masinii din cauza k era argintiu
iar toate cele care vin ca piese de schimb sunt negre(cum dealtfel e si cel pus acum de Je). Daca este adevarat..
. am facut doua revizii(30 si 45 mii km la Toyota ca era in garantie!) Oricum dupa ce am schimbat filtrul si am vazut ca apare aceeasi problema m-am dus din nou la Toyota ,au pus testerul si mi-au spus 'calculatorul arata trei defectiuni...circuit senzor citire masa si volum aer; circuitul senzorului de admisie aer si senzorul(regulatorul) de presiune carburant. M-au taxat cu cu 58.60 lei pentru zece minute desi pe factura cica ar fi lucrat 50 de minute,au sters inregistrarile din CB si mi-au spus ca pentru restul trebuie sa las masina in service cateva zile caci dureaza pana demonteaza si verifica toate chestiile respective, asa k le-am zi adio si m-am dus din nou la service-ul unde am schimbat filtrul.Tipul de aici, a pus testerul dupa care a adus un instrument format din niste mici butoiase legate la niste furtunele, a scos furtunele de retur de la injectoare, a montat dracia ce-o adusese, m-a pus sa pornesc motorul, sa-l tin turat la 2000, cam un minut , apoi am oprit si mi-a dat verdictul: trei injectoare duse! costul operatiunii: 50 lei, mai putin ca la desteptii aia specializati de Toyota care nici macar n-au fost in stare sa diagnosticheze problema.
Acum insa am alta dilema,fapt pentru care apelez la voi,poate stie careva sa-mi zik si mie: este posibil sa fie injectoarele duse la numai 70.000 km? daca sunt duse trei injectoare, cum de porneste fara probleme? cum de trage(dupa ce se incalzeste), si nici nu se aud batai sau alte zgomote?
Intrebandu-l pe mecanicul acesta ce poate cauza distrugerea injectoarelor, mi-a zis: motorina. ori eu am pus initial eurodiesel de la petrom apoi sfatuit de cei de la Toyota am trecut pe sprint diesel omv, dar in iarna asta i-am pus si un rezervor de efix.
As aprecia mult ajutorul vostru, inainte sa ma apuc de schimbat injectoarele.

Anul acesta, insa cum a dat frigul, din nou aceeasi problema, asa k m-am dus la un alt service unde am schimbat filtrul de motorina si mecanicul de acolo mi-a zis ca cel pe care l-a dat jos era filtrul original al masinii din cauza k era argintiu


Acum insa am alta dilema,fapt pentru care apelez la voi,poate stie careva sa-mi zik si mie: este posibil sa fie injectoarele duse la numai 70.000 km? daca sunt duse trei injectoare, cum de porneste fara probleme? cum de trage(dupa ce se incalzeste), si nici nu se aud batai sau alte zgomote?
Intrebandu-l pe mecanicul acesta ce poate cauza distrugerea injectoarelor, mi-a zis: motorina. ori eu am pus initial eurodiesel de la petrom apoi sfatuit de cei de la Toyota am trecut pe sprint diesel omv, dar in iarna asta i-am pus si un rezervor de efix.
As aprecia mult ajutorul vostru, inainte sa ma apuc de schimbat injectoarele.



Comment