Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

am ramas in pana cu probleme la ambreiaj/cutie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am ramas in pana cu probleme la ambreiaj/cutie

    Stimati Toyotisti,

    Dupa cum spune si titlul am ramas in pana pe autostrada in Ungaria la vreo 50 km de Szeget; in mers am auzit un scasnet puternic in cutie si am simtit miros de fum, am reusit s-o scot din viteza si am tras pe banda de urg, opresc motorul ma uit sub capota, nimic la prima vedere. Incerc sa pornesc din nou si nu mai intra in viteza sau a intrat dar nu a demarat, mai rau a iesit iarasi fum, miros de ferodo; cert este ca, cutia e in viteza sau e blocata a a fost urcata taras pe trailer, dar mai frumos a fost coborarea cand am tras-o cu alta masina de pe trailer. Masina are aprox 2 ani, bine ca e in garantie si are 50.000 km...Va rog sa-mi spuneti ati avut vreodata probl asemanatoare? la toyote sau alte masini?
    2008 Corolla 1.4 D4D 5MT

  • #2
    Originally posted by alexc View Post
    Stimati Toyotisti,

    Dupa cum spune si titlul am ramas in pana pe autostrada in Ungaria la vreo 50 km de Szeget; in mers am auzit un scasnet puternic in cutie si am simtit miros de fum, am reusit s-o scot din viteza si am tras pe banda de urg, opresc motorul ma uit sub capota, nimic la prima vedere. Incerc sa pornesc din nou si nu mai intra in viteza sau a intrat dar nu a demarat, mai rau a iesit iarasi fum, miros de ferodo; cert este ca, cutia e in viteza sau e blocata a a fost urcata taras pe trailer, dar mai frumos a fost coborarea cand am tras-o cu alta masina de pe trailer. Masina are aprox 2 ani, bine ca e in garantie si are 50.000 km...Va rog sa-mi spuneti ati avut vreodata probl asemanatoare? la toyote sau alte masini?
    Salutare , ce masina si ce tip de cutie ai ?

    Comment


    • #3
      1.4 D4D Corolla din 2008, cutie manuala in 5 trepte
      2008 Corolla 1.4 D4D 5MT

      Comment


      • #4
        Originally posted by alexc View Post
        1.4 D4D Corolla din 2008, cutie manuala in 5 trepte
        salut, eu cred ca este ambreiajul;sper sa primesti garantie
        Ave 1.8 Luna '08

        Comment


        • #5
          Foarte , foarte greu obtii garantie la un ambreiaj, chiar si la Toyota.
          Tine-ne la curent cu modul de rezolvare al problemei. Bafta!
          http://img204.imageshack.us/img204/4009/tucashow3np.gif

          Comment


          • #6
            Revin cu informatii dupa ce am fost la Toyota, un rulment din cutie s-a spart, iar un al doilea are joc, dupa numai 50000 km... Inca nu e sigur daca o sa-mi schimbe pe garantie toata cutia, va depinde de celelalte componente daca sunt afectate, carcasa e sparta. Masina la schimb inca nu am primit desi au trecut 4 zile de la intrarea in service...

            Satisfactia clientului, siguranta, fiabilitate? VRAJEALA!
            2008 Corolla 1.4 D4D 5MT

            Comment


            • #7
              de ce s-au spart? .... iti d ape garantie ce e stricat . daca sunt afectate si alte componente sau arborele primar cu sigurantza iti vor da toata cutia daca nu , nu , stai linistit cutia nu e asa de complicata ca motorul , este fix ca un lego , se face si desface ff usor ... oricum trebuie gasita cauza . bafta

              Comment


              • #8
                Originally posted by zeus View Post
                de ce s-au spart? .... iti d ape garantie ce e stricat . daca sunt afectate si alte componente sau arborele primar cu sigurantza iti vor da toata cutia daca nu , nu , stai linistit cutia nu e asa de complicata ca motorul , este fix ca un lego , se face si desface ff usor ... oricum trebuie gasita cauza . bafta
                Nu vreau sa ma amestec in aceasta discutie pentru a arunca noroi in capul cuiva dar vreau sa atrag atentia posesorilor de masini cu cutie de viteze manuala ca daca au prostul obicei de a trece maneta schimbatorului de viteze pe * liber * in timp ce rotile se misca la o anumita viteza pot avea asemenea surprize neplacute . Explicatia e simpla - arborele primar al cutiei de viteze este la turatia de ralanti a motorului iar cel secundar este la turatia rotilor , turatie strict dependenta de viteza de rulare la momentul trecerii * pe liber * .... diferenta de turatii este suportata de rulmentul de pe axul principal al cutiei de viteze !!! In concluzie , citim inaite de a face ceea ce ne sfatuiesc * soferii profesionisti * ai anilor 70 ....

                Comment


                • #9
                  Originally posted by alexc View Post
                  Revin cu informatii dupa ce am fost la Toyota, un rulment din cutie s-a spart, iar un al doilea are joc, dupa numai 50000 km... Inca nu e sigur daca o sa-mi schimbe pe garantie toata cutia, va depinde de celelalte componente daca sunt afectate, carcasa e sparta. Masina la schimb inca nu am primit desi au trecut 4 zile de la intrarea in service...

                  Satisfactia clientului, siguranta, fiabilitate? VRAJEALA!
                  Vezi ca termanul e de 14 zile sa iti dea masina la schimb
                  Cred ca ar trebui sa iti schimbe pe garantie ce s-a stricat, nu stiu in ce mod puteai tu influenta defectiunea

                  Comment


                  • #10
                    vali , nu intzeleg ce vrusesi sa zici ... daca in mom ala arborii nu sunt cuplati ce sa sustina arborele primar ...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by zeus View Post
                      vali , nu intzeleg ce vrusesi sa zici ... daca in mom ala arborii nu sunt cuplati ce sa sustina arborele primar ...
                      Vio , cam sunt cuplati .. arborele primar este cuplat la motor prin intermediul ambreiajului iar cel secundar este cuplat la viteza de rotarie al rotilor prin intermediul planetarelor . E o chestiune simpla dar total trecuta cu vederea ... diferenta de rotatie se descarca , asa cum am mai spus , in rulmentul de pe capatul trenului fix sau arbore primar , cum vrei sa-i spui .

                      Comment


                      • #12
                        pai fiecare arbore are cate 2 rulmenti ...mai degraba in diferential si arboru secundar ... dar nu vad cum ...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by vali44 View Post
                          Nu vreau sa ma amestec in aceasta discutie pentru a arunca noroi in capul cuiva dar vreau sa atrag atentia posesorilor de masini cu cutie de viteze manuala ca daca au prostul obicei de a trece maneta schimbatorului de viteze pe * liber * in timp ce rotile se misca la o anumita viteza pot avea asemenea surprize neplacute . Explicatia e simpla - arborele primar al cutiei de viteze este la turatia de ralanti a motorului iar cel secundar este la turatia rotilor , turatie strict dependenta de viteza de rulare la momentul trecerii * pe liber * .... diferenta de turatii este suportata de rulmentul de pe axul principal al cutiei de viteze !!! In concluzie , citim inaite de a face ceea ce ne sfatuiesc * soferii profesionisti * ai anilor 70 ....
                          Nu trec maneta pe liber decat atunci cand stau pe loc la pe loc, la semafor, etc
                          2008 Corolla 1.4 D4D 5MT

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alexc View Post
                            Nu trec maneta pe liber decat atunci cand stau pe loc la pe loc, la semafor, etc
                            Scuze ! Atunci nu esti decat ghinionist ... imi pare rau pt tine . Sper sa rezolvi fara dureri de cap , succes !

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vali44 View Post
                              Nu vreau sa ma amestec in aceasta discutie pentru a arunca noroi in capul cuiva dar vreau sa atrag atentia posesorilor de masini cu cutie de viteze manuala ca daca au prostul obicei de a trece maneta schimbatorului de viteze pe * liber * in timp ce rotile se misca la o anumita viteza pot avea asemenea surprize neplacute . Explicatia e simpla - arborele primar al cutiei de viteze este la turatia de ralanti a motorului iar cel secundar este la turatia rotilor , turatie strict dependenta de viteza de rulare la momentul trecerii * pe liber * .... diferenta de turatii este suportata de rulmentul de pe axul principal al cutiei de viteze !!! In concluzie , citim inaite de a face ceea ce ne sfatuiesc * soferii profesionisti * ai anilor 70 ....
                              chiar daca mai duci schimbatorul in punctul mort, tot nu este un motiv sa patesti ce a patit alexc
                              Ave 1.8 Luna '08

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google