Salutari tuturor!
Am īncercat acest thread şi la secţiunea dedicată corolla, dar n-am primit nicio replica. Scuze pentru cei care au citit deja mesajul, dar poate că pe aici mai aude cineva...
Poate nu v-ați lovit de această problemă, īnsă pe mine, mă pune puțin pe gānduri...
Am maşina (corolla 1.4 d4d) din octombrie 2008 şi am sărit de 20.000 km.
Prima revizie am făcut-o la Braşov, pe la 11.000 km, mai mult din cauza unui mesaj la bord de genul "oil maintenance required". Am sunat la reprezentanţă şi mi-au spus să stau liniştit, pentru că probabil am forţat eu mai mult, că așa este diesel-ul, că unele motoare mai consumă....
BLA BLA BLAAAAA...
Eu am cumpărat motorul diesel de 1.4 d4d din două motive: 1. CONSUM REDUS de motorină, 2. Īntreținere ieftină.
Asta, īn condițiile īn care fac reviziile la 15.000 km.
Problema este că la momentul la care am decis să fac totuşi revizia, eram īn concediu, făcusem aproximativ 2000 km prin ţară şi recunosc, m-am speriat. M-am uitat la jojă şi potrivit marcaţiei, uleiul era la 3/4. Deci de ce mesajul la bord? M-am gāndit că poate ar trebui să completez. Zis şi făcut. Īnsă la bord, acelaşi mesaj.
Acum am sărit de 20.000 km şi pe jojă, uleiul este tot cam pe la 3/4. Asta īn condițiile īn care nu merg sportiv, dar nici nu schimb la 2000 de ture. Se īntāmplă uneori să ajung şi pe la 3500 - 40000 dar de prea puține ori ca să justifice consumul de ulei. Auzisem de consum la diesel, la skoda sau volkswagen, dar nu mă aşteptam la toyota. Am discutat cu mai mulţi mecanici, iar soluţia propusă de ei este să schimb uleiul cu unul mai bun, gen castrol. Rugămintea mea este ca īn eventualitatea īn care ați mai īntāmpinat astfel de probleme la motorul de 1.4 d4d, poate īmi scrieți ce soluții am.
Am īncercat acest thread şi la secţiunea dedicată corolla, dar n-am primit nicio replica. Scuze pentru cei care au citit deja mesajul, dar poate că pe aici mai aude cineva...
Poate nu v-ați lovit de această problemă, īnsă pe mine, mă pune puțin pe gānduri...
Am maşina (corolla 1.4 d4d) din octombrie 2008 şi am sărit de 20.000 km.
Prima revizie am făcut-o la Braşov, pe la 11.000 km, mai mult din cauza unui mesaj la bord de genul "oil maintenance required". Am sunat la reprezentanţă şi mi-au spus să stau liniştit, pentru că probabil am forţat eu mai mult, că așa este diesel-ul, că unele motoare mai consumă....
BLA BLA BLAAAAA...
Eu am cumpărat motorul diesel de 1.4 d4d din două motive: 1. CONSUM REDUS de motorină, 2. Īntreținere ieftină.
Asta, īn condițiile īn care fac reviziile la 15.000 km.
Problema este că la momentul la care am decis să fac totuşi revizia, eram īn concediu, făcusem aproximativ 2000 km prin ţară şi recunosc, m-am speriat. M-am uitat la jojă şi potrivit marcaţiei, uleiul era la 3/4. Deci de ce mesajul la bord? M-am gāndit că poate ar trebui să completez. Zis şi făcut. Īnsă la bord, acelaşi mesaj.
Acum am sărit de 20.000 km şi pe jojă, uleiul este tot cam pe la 3/4. Asta īn condițiile īn care nu merg sportiv, dar nici nu schimb la 2000 de ture. Se īntāmplă uneori să ajung şi pe la 3500 - 40000 dar de prea puține ori ca să justifice consumul de ulei. Auzisem de consum la diesel, la skoda sau volkswagen, dar nu mă aşteptam la toyota. Am discutat cu mai mulţi mecanici, iar soluţia propusă de ei este să schimb uleiul cu unul mai bun, gen castrol. Rugămintea mea este ca īn eventualitatea īn care ați mai īntāmpinat astfel de probleme la motorul de 1.4 d4d, poate īmi scrieți ce soluții am.