Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ambreiaj ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj ?

    Sunt curios daca exista printre dvs.posesori de noua Corolla care in primii 2-3000 de km au auzit un zgomot in momentul debreierii. Un tzacanit ascutit ce semana cu zgomotul produs de rulmentul de presiune pe placa de presiune ( soare ). Am semnalat asta la revizia de 1000 km si mi s-a spus sa stau linistit ca este un zgomot normal. O sa radeti dar....a disparut. Explicatia , tehnic vorbind nu prea imi este la indemana.

  • #2
    In ceea ce priveste cutia de viteze de pe noua Corolla , pana acum nu am avut probleme mari...dar...
    Am sesizat ca trebuie sa fiu atent cand cuplez marsarieru.DAca masina nu e oprita pe loc , si se mai misca sa zicem un pic din inertie , cand cuplezi marsarierul se aude un zgomot similar cu cel de cuplare a rotilor dintate in cutia de viteza .
    Sunt convins ca de acolo vine , si mai exact de la pinionul sincron pentru marsarier...asa cred...
    Acest fenomen dispare cu totul dasca introducere in marsarier se face cu masina perfect oprita pe loc fara sa se miste...
    New Corolla Luna 1.6 Dual VVTi

    Comment


    • #3
      Originally posted by Teo View Post
      In ceea ce priveste cutia de viteze de pe noua Corolla , pana acum nu am avut probleme mari...dar...
      Am sesizat ca trebuie sa fiu atent cand cuplez marsarieru.DAca masina nu e oprita pe loc , si se mai misca sa zicem un pic din inertie , cand cuplezi marsarierul se aude un zgomot similar cu cel de cuplare a rotilor dintate in cutia de viteza .
      Sunt convins ca de acolo vine , si mai exact de la pinionul sincron pentru marsarier...asa cred...
      Acest fenomen dispare cu totul dasca introducere in marsarier se face cu masina perfect oprita pe loc fara sa se miste...
      Zgomotul acela apare tocmai datorita faptului ca treapta de marsarier nu este sincronizata(nu are sincroane). Intrucat masina se misca un pic inainte, apare o miscare relativa intre pinioanele trenului secundar si primar din cutia de viteze si atunci apare acel carait.
      TOYOTA Corolla 1.4 D4D

      Comment


      • #4
        Originally posted by ursu View Post
        Zgomotul acela apare tocmai datorita faptului ca treapta de marsarier nu este sincronizata(nu are sincroane). Intrucat masina se misca un pic inainte, apare o miscare relativa intre pinioanele trenului secundar si primar din cutia de viteze si atunci apare acel carait.
        Am banuit ca e ceva legat de acepinion sincron..
        Deci practic el nu exista in cutia de viteze a masinii..
        Ei , asta l-as considera un neajuns al acestei cutii de viteze.
        New Corolla Luna 1.6 Dual VVTi

        Comment


        • #5
          Si la ce masina ai vazut sincron pe mersul inapoi? Asa sunt toate cutiile de viteze manuale. Nu are nici un neajuns cutia de viteze sau masina.

          Comment


          • #6
            Am aceiasi problema la cuplarea treptei de mers inapoi. Chiar daca apas la podea ambreiajul, cateodata se aude caraitul acela. Nu cred ca e legat de miscarea masinii pentru ca se aude si cand e complet oprita. Chiar si cand vreau sa dau cu spatele imediat dupa ce am pornit motorul.
            Aceasta problema nu s-a manifestat la batranul meu Ford Escort (btw, o cutie minunata, care merge impecabil si dupa 200k km, chiar daca am abuzat de ea cateodata).

            Altfel cutia mi se pare absolut minunata si cuplata la VVTi-ul de 124cp isi face treaba admirabil.

            O sa semnalez problema cand ma duc in "vizita" de 1000km si revin cu raspunsul mecanicilor.

            Sa fiti iubiti.
            New Corolla 1.6 VVTi Luna

            Comment


            • #7
              Astept raspunsul tau, caci si la mine intra mai greu in marsarier. Nu caraie, dar intra mai greu

              Comment


              • #8
                Si eu am problema cu marsarier-ul...nu caraie dar intra mai greu. (am 550 Km si impresia mea este ca a aparut dupa primii 400 km).

                Comment


                • #9
                  Si ar mai fi ceva (cred totusi ca e din vina mea..nu m-am obishnuit inca), am impresia ca la trecerea din treapta 2 in 3 am acel sunet de ambreiaj apasat cu acceleratia apasata, . Am sa merg fara muzica si am sa ascult mai atent

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Herr View Post
                    Astept raspunsul tau, caci si la mine intra mai greu in marsarier. Nu caraie, dar intra mai greu
                    Da, am ramas dator cu un raspus. My bad!
                    Service-ul zice ca e ok, ca nu-s sincroanele sincronizate, bla, bla, bla...
                    Asta o stiam si eu.
                    Ce am constatat este ca, daca debreiez ca lumea (pedala la fund) si masina este complet oprita, nu se aude. Deci trebuie sa imi fac bunul obicei sa apas pedala cum trebuie. Mai uit sau ma grabesc si atunci dau un concert gratuit de caraituri..
                    Spre deosebire de cutia de la vechiul meu ford escort, asta vad ca e pretentioasa: ori pedala la fund ori protesteaza. Sper sa se mai "lase" in timp.

                    Sa fiti iubiti.
                    New Corolla 1.6 VVTi Luna

                    Comment


                    • #11
                      Mda, asa am zis si eu. Dar uneori tre' sa lasi libera maneta si sa incerci inca o data, ca tot nu intra, chiar daca e oprita complet (simteam cu haraie urat, ca si cum ai baga o surubelnita intre rotile dintate).

                      Comment


                      • #12
                        la mine la cutia cu 6 nu-s probleme cu marsarier-ul. in schimb cand bad a din 1 in 2 agata putin. asta cand e rece, cu ambreiajul la podea. doar cand intra in a II-a din a I-a. agatatul il simt aproape in fiecare dimineata.

                        Comment


                        • #13
                          Cand ma uitam pe diverse forumuri sa ma decid ce masina sa iau, imi aduc aminte ca se discuta despre problema asta si la alte marci. Intr-adevar, e vorba de lipsa sincronizarii la marsarier... unii constructori au reusit sa rezolve problema, altii nu. Eu aplic cu succes un sfat descoperit pe unul din forumuri: opresti complet, ambreiaj la fund, numeri in gand pana la trei si intra in marsarier fara nici o problema.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by kataman View Post
                            opresti complet, ambreiaj la fund, numeri in gand pana la trei si intra in marsarier fara nici o problema.
                            Este fara gres, intr-adevar.
                            Nu cred ca este un defect, nici macar de proiectare. Selectia normala (trepte de mers inainte) este deosebit de precisa, mie cel putin imi place.
                            Deci daca nu te grabesti si esti atent la acest amanunt, nu ai probleme la selectarea treptei de mers inapoi.
                            New Corolla 1.6 VVTi Luna

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by MMarian View Post
                              Si ar mai fi ceva (cred totusi ca e din vina mea..nu m-am obishnuit inca), am impresia ca la trecerea din treapta 2 in 3 am acel sunet de ambreiaj apasat cu acceleratia apasata, . Am sa merg fara muzica si am sa ascult mai atent
                              Astazi am testat ce spuneam mai sus, se intampla cam asa: cand schimb de la treapta 2 la 3 (cam de pe la 3000 rpm - atunci cand incerc sa ma bag sau sa plec mai repede) se simte la piciorul stang o vibratie, sunetul ambreiaj apasat cu acceleratia apasata este de o intensitate ff mica...cred ca este amplificat doar in mintea mea de acea vibratie din picior. Am incercat sa fiu mai atent cu miscarea ambreiaj/acceleratie dar tot se simte (la turatii mai mari). Daca schimb conform indicatorului de bord nu se mai manifesta. Sunt curios daca a mai simtit cineva cele de mai sus.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google