Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum 2.0 D-4D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Curajoasa intrebare.
    A auzit cineva de un benzinar cu o asemenea medie? In ce clasa?



    Originally posted by closchkutza View Post
    Mi-am dat seama ca este dintr-un articol insa avand in vedere ca tu l-ai postat m-am gandit ca esti de acord cu ceea ce scrie in el.
    Ai diesel sau benzina?

    Comment


    • #62
      Revin cu update. Am reusit sa scot in oras 6,5-7/100km. Masurat plin-plin si calculator. Secretul nu mai e secret. Pe cat posibil viteza constanta si frana de motor in loc de frana de serviciu, mai ales la apropierea de semafoare.

      Comment


      • #63
        Originally posted by stefangik View Post
        Revin cu update. Am reusit sa scot in oras 6,5-7/100km. Masurat plin-plin si calculator. Secretul nu mai e secret. Pe cat posibil viteza constanta si frana de motor in loc de frana de serviciu, mai ales la apropierea de semafoare.
        secretul e orasul. incearca in Bucuresti, si posteaza. cu toata amagirea de "frana de motor ", cu 2.0 d4d sub 8.5 nu iese. fara AC.
        177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

        Comment


        • #64
          Brewed, nu pot decat sa-ti dau dreptate. Tocmai din cauza asta imi convine ca in Brasov sa merg cu masina tot timpul, decat cu autobuzul. Si btw, inca un update. Mi-am incercat limitele si am scos 6 in oras, plin-plin

          Pe de alta parte, si in bucuresti am comis un consum mic, cam de 7.5. Eram foarte zen la volan, fara stres, calm. Eu zic ca se poate.

          Comment


          • #65
            @stefanik.
            invidia mea se duce spre tine. Si poate catre alti brasoveni.Nu stiu cum este sa fii un brasovean in Bucuresti care conduce ZEN, cand mai trece, asa , din cand in cand prin capitala. Asa ca nu am cum sa comentez situatia.
            In schimb stiu ce inseamna sa ai un 2.0 d4d ,sa fii bucurestean si sa te freci prin oras cu masinuta.Am facut 4 ani , cu 80% din cei 28.000 e km/an prin oras. Te-as provoca sa facem un pariu ca nu scoti acel consum si ca obtii un 8.5-9 L % cu 2.0 d4d ,in cateva conditii pe care le traiesc zilnic prin acest oras :
            - sa ai un traseu care traverseaza centrul la ore de varf; am cel putin 5 in cap pe care ti le pot da la se incerci;
            - sa faci asta si pe ploaie sau pe zapada, cand toate femeile care merg cu taxiul cand e frumos( sau metroul) ,isi scot masina pe post de umbrela sau bocanci. Te trezesti din ZEN, iar dupa dupa primele 10 minute de condus esti cu puls 110 si bruschezi acceleratia si volanul ca sa le ocolesti
            -in traseele pe care le faci , sa postezi in direct , de pe mobil, cum te simti sa stai pe loc cam 20-30 de minute dintr-un drum de 40 50 de minute.Si sa urmaresti , pe calculatorul de bord cum motorina curge in cele 4 galeti numite cilindri in timp ce tu stai la stop , timp de 5 "verde-rosu" , nemiscat in aceeasi intersectie . Ca sa dispara ZEN, recapitulam :singurele care se misca sunt stergatoarele in fata ochilor tai .
            Dupa toate aceste provocari, iti garantez ca vei posta consum REAL.Si te vei simti ca un bucurestean, care conduce intr-un oras ostil
            In rest,as vrea sa vin prin Brasov si sa fac test , la ora de varf, si conduc ZEN 2.2 D-cat-ul cu care sunt sigur ca as scoate sub 11.8 % cu cat ma bucur zilnic prin Bucuresti. Nu as pune pariu pentru ca sunt sigur de asta ,
            177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

            Comment


            • #66
              @brewed: iar iti dau dreptate. Cu toyota nu am fost decat ocazional in Buc, dar am stat 2 ani in acel mirific oras, timp in care am condus un logan, tot diesel, asa ca stiu cum e. Bineinteles ca si traficul conteaza enorm, nu zic ca nu, dar trebuie ocolit pe cat posibil. De exemplu, locuiam in Balta Alba si lucram in pipera si otopeni. Pt ambele situatii foloseam traseul Morarilor-Fundeni, doamna Ghica, etc, si chiar se simtea diferenta. Chiar daca, sa zicem, era putin mai lung, macar nu stateam cu zecile de minute la semafoare. Si pt destinatii in centru, am fost nevoit sa invat alte trasee, pe stradute. Si acolo era destul de aglomerat, dar macar ma miscam. Optam pt variantele astea pt ca stiu cat e de nociv pt motor sa stea mult la relanti. Oricum, traficul a fost unul din motivele pt care am revenit in Bv.

              Si mai e o chestie: soferul conteaza foarte mult. Am un prieten cu un 307 diesel de 2L care scoate in oras in jur de 10.

              Si chiar daca ai face o vizita de curtoazie in Bv, ar fi greu sa scapi de deprinderile din Buc. Mie mi-a fost foarte greu. Vad multi soferi din Buc care conduc haotic in Bv: se baga aiurea pe dreapta, pe stanga, forjeaza aiurea ca sa stea in fata mea la semafor. Chestii inutile, care iti pastreaza consumul de Buc. Numai bine si drumuri bune!
              Last edited by stefangik; 02-20-2013, 11:17 AM.

              Comment


              • #67
                Deci stii despre ce vorbesc. sunt zone care pot fi ocolite si care nu ca sa dau numai un exemplu, din militari-drumul taberei pana in centru...nu prea ai de ales. e rau dimineata pe oriunde o iei..
                Sunt de acord cu tine atunci cand spui ca bucurestenii, cei mai multi dintre ei zic sa ca nu afirm in numele tuturor colegilor de aci, conduc neprietenos in trafic.Si eu ma simt uneori cam "taximetrizat la condus" . Deprinderi alese, ca intr-un oras ostil pentru soferi, din pacate
                177 dragoni, 400 niutoni, ceva adrenalina

                Comment


                • #68
                  Oricum, as fi putut avea consum de 15, nu mi-ar fi pasat. Prefer sa-mi dau banii pe combustibil, decat pe alte prostii, pt ca imi place foarte mult sa conduc. Sa zicem ca traficul de Bv e un bonus pt mine.

                  Comment


                  • #69
                    Eu nici in ziua de azi dupa 5000km nu mi-am facut un consum real, insa pe bord arat un consum mediu de 6,4 L , cum merg mult in afara orasului nu pot spune cu siguranta consumul urban si extra! Facand o diferenta de cat alimentezi raportat la numarul de km parcursi cu un plin (urban+extra) sa zic ca ajung undeva la 7.2-7.4 un consum real.... dar m-ati facut curios si akm sa-mi fac un plin si am sa testez consumul.. voi reveni cu noi date mai concrete!

                    Comment


                    • #70
                      Oricum, consumurile date de mine sunt pur si simplu un experiment. Am vrut sa vad cat de economicos pot merge. Imi plac provocarile astea. De exemplu ultima data am scos 6, plin-plin, dar nu mai fac. In urma acestor experimente am constatat ca, pt a scoate un consum f mic, a trebuit sa schimb vitezele pe la 2400 maxim. Acum am revenit la stilul sanatos de condus, cu schimbat la 3000-3500 pt ca nu vreau sa ma injure masina(injectoare, turbina, catalizator, egr) mai tarziu. Au fost 300 de km in care am invatat foarte multe despre masina mea.
                      Chiar si cu stilul de condus care se cuvine, scot undeva la 7-7.5, ceea ce pe mine ma satisface enorm.

                      Comment


                      • #71
                        Revin cu date privitoare la consum. Pe o distanta de 426 de km, asta insemnand drumul Brasov-Bucuresti si retur, pe DN 1 si A3, am scos 5.1. In afara localitatilor am mers cu 110-120, iar pe autostrada cu 130-140, plus un frecus mic prin Bucuresti. Tot drumul am avut aerul conditionat in functiune. Eu as zice ca e un consum bun.

                        Comment


                        • #72
                          La drumuri lungi si cam la aceeasi viteza am si eu un consum asemanator. Doar ca nu stiu daca e cel real sau computerul ma minte frumos.

                          Comment


                          • #73
                            Am comis-o din nou. Am facut un experiment. Am facut un drum Bv-B si retur in aceeasi zi (pe A3), singur in masina la dus si cu o alta persoana la intors. Nu am depasit 110km/h, dar nici nu am mers subturat. Am mers fara AC si motorul mentinut pe 2100-2200 rpm. Consumul reusit este de 4l la 100 de km (plin-plin.3.8 pe computer). Dar e atat de obositor sa mergi asa... Fara acceleratii bruste, frana de motor cat se poate. Deci se poate totusi sa mergi cat de cat repede si la consum foarte mic.

                            Comment


                            • #74
                              Salutare,
                              Am cumparat masina acum aproape o luna de la cei de la New Kopel. Intr-o luna am facut aproape 1400 km.
                              De cand a luat-o am facut aprox. 550 km in afara si restul in Bucuresti.
                              Consum urban (exclusiv Bucuresti): 9.3, ma simt mandru cand se mai duce la 9.2 ))
                              Consum extra-urban:
                              - Buc - Buzau (dus-intors): 6.3
                              - Bucuresti - Ploiesti - Predeal - Brasov - Cheia - Bucuresti: 6.6
                              Inainte aveam un clio 3 diesel si aveam niste consumuri wow. Stiu ca nu exista termen de comparatie, dar totusi mi se pare cam mare consumul Corollei. Corectati-ma, va rog, daca gresesc.
                              Acum m-am apucat de calculat consumul la pompa. Va tin la curent dupa ce fac niste km in Bucuresti si fac din nou plinul.

                              Comment


                              • #75
                                Cam mare consumul. Eu si daca merg tare, cu aer conditionat si masina plina, nu trec de 5.3. Acum mai depinde si de anvelope si latimea lor. Eu am 195/60/15 cu azot si presiunea 2.4, asa cum recomanda pe eticheta din torpedou.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google