Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul ForumToyota.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Forumtoyota au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Forumtoyota nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul ForumToyota(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul ForumToyota(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

vreau sa cumpar o corolla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vreau sa cumpar o corolla

    Am cateva intrebari, desi am facut un drive test cu cea de 1.6 vvti nu mi-am dat seama de multe pe un drum drept. E destul de stabila in curbe masina asta, puteti compara cu alte marci din pct asta de vedere de ex focus, golf mazda 3, ca sa imi fac o idee (stiu ca are suspensii moi si asta imi place).
    Si eu sunt in dubiu intre 2.0 diesel si 1.6 benzina, voi credeti ca merita strict din punct de vedere al comportamentului rutier sa cumpar dieselul, mai exact:
    - se simte nevoia unui cuplu mai mare la benzinara mai ales cd e incarcata sau in panta?
    - care se descurca mai bine la viteze mari, peste 120-130?
    Va multumesc anticipat pt ajutor.

  • #2
    o sa incerc sa-ti raspund, din punctul de vedere a unuia cu corolla 2.0 diesel.

    1) stabilitate. ok din punctul meu de vedere, dar parca fordu focus (am avut si io dilemele tale la inceput, inainte sa cumpar, drept urmare am facut numeroase drive teste cu alte masini) statea mai bine pe drum. Era insa mai zgomots (si mai puternic) dar in special bordu cu insertiile de plastic de la ghia mi s-a parut oribil, deci am spus pas. Oricum e suficient de stabila ca la 160 km/h sa n-ai sentimente de nesiguranta, cum aveam de ex in logan la 140

    2) legat de cuplu la benzina de 1.6 nu am cum sa-ti dau raspuns, nu m-a pasionat, in schimb pot sa-ti zic ca cei 300Nm de la diesel te surprind bagandu-te in scaun, daca stii unde sa-i gasesti si cum sa calci pedala

    3) la viteze mari, peste 120, 130, e minunat. se aude doar zgomotul cauciucurilor (in viteza a 6-a) si am impresia ca si de la oglinzi. Motoru e tacut si confortabil. Deocamdata top speed la mine a fost 180 km/h. In mod normal, unde am loc pe drum national ma duc destul de mult cu 150-160 (ii suficient de confortabil, plus ca nu te ruineaza la consum 7-8 l /100 km in acele momente).

    Ca de obicei, raspunsu asta nu te va lumina daca sa-ti iei benzinara sau dieselul, nici macar marca ... Nu raspunsurile de pe forumuri sunt importante, important ii ca tu sa-ti iei o masina in cunostinta de cauza, cand esti convins ca vrei acea masina, si nu la sfaturile unuia sau altuia de pe forum.
    Spor la cumparat

    Comment


    • #3
      In plus fata de ce a zis dorus, as adauga:
      - pt a alege intre diesel/benzina citeste pe forumuri plusurile si minusurile ( rezumat: diesel-ul e un pic mai scump la achizitie si la intretinere, dar consuma mai putin, dar pretul motorinei e mai mare ca al benzinei. Dieselul se amortizeaza doar daca mergi peste 20.000km/an, dupa unele surse)

      - eu am 1.6 dVVT-i si sunt foarte multumit de ea. Are putere destula (124CP, dieselul de 2.0 are 126CP) si e suficient de nervoasa. In schimb, la plecarea de pe loc mi s-a parut putin puturoasa (eu plec incet, la 2000-2500rpm, nu ma infig in acceleratie) asa ca i-am pus un filtru de aer K&N si acum e o placere sa o conduci, trage mai bine la turatii joase (nu mai comentez de 5000rpm )

      - am mers maxim 200km/h pe autostrada in Grecia si nu am simtit nicio clipa ca ar fi instabila, doar ca pe la 160km/h simti nevoia sa schimbi a 6-a. De la 140km/h inca mai trage pana pe la 180, dupa care o lasa mai moale. Apropo, citeste intai ce inseamna dVVT-i, ca apoi o sa te plangi ca nu ai toti CP de la turatii joase.

      - am luat curbe si cu 130km/h (nu foarte stranse, e adevarat) si nu a clintit, nici macar nu am simtit ca se inclina

      - te sfatuiesc cu toata convingerea sa iei varianta SOL, in principal pentru VSC/TRC. O Luna cu VSC dureaza mai mult pana ti-o aduc, iar diferenta de pret acopera dotarile suplimentare

      In orice caz, alegerea diesel/benzina se reduce la stilul propriu de condus si nu la caii-putere (are treaba mai mult cu cuplul). Fa un test si cu un diesel si vezi cum iti place. Nu-ti face probleme ca nu trage vre-una din ele (de cele de 1.4 nu stiu sa iti zic, dar m-as hazarda sa apreciez ca 1.4 dVVT-i are cam putini cp fata de cat ar trebui pt o masina de volumul ala).
      Last edited by Herr; 12-08-2008, 15:02 PM.

      Comment


      • #4
        In mod sigur nu exista 1.6 d-vvti....poate 1.6 vvt-i ....mai exista oameni care nici nu stiu ce masina au si pe deasupra mai dau si sfaturi...plictisitor!!!!
        Last edited by diosubescu; 12-08-2008, 21:26 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by diosubescu View Post
          In mod sigur nu exista 1.6 d-vvti....poate 1.6 vvt-i ....mai exista oameni care nici nu stiu ce masina au si pe deasupra mai dau si sfaturi...plictisitor!!!!
          In locul tau nu m-as grabi cu astfel de afirmatii. Omul a zis 1.6 d-vvti, adica 1.6 dual variable valve timing with intelligence,deci exact cum trebuie. Eu cred ca altii nu au habar ce conduc.
          Ca sa revin oarecum on-topic, eu avand Auris 1.6 d-vvti, si nu Corolla, si fiind si fost posesor de Focus I, si utilizator foarte scurt timp de New Focus, ca nu mi s-a parut mai stabil Fordul pe viraje decat Auris-ul, in ciuda suspensiilor independente spate. Am testat personal masina din dotare pe serpentinele de la Rucar-Bran si s-a comportat extraordinar.
          BHP wins races, TORQUE sells cars that have no power (usually diesels!

          Comment


          • #6
            diferente prea mari la pret nu exist pt ca la diesel este acum reducere de 2000 euro si la benzina 1000, iar daca se mai scoate si taxa de prima inmatriculare deja se poate sa iesi cam la fel.
            Deci depinde ce iti doresti : cuplu la turatii mici si sa platesti ceva mai mult pe motorina( dar consum teoretic ceva mai mic) sau benzina ieftina, galagie putina(la turatii mici) cuplu la 5000 (mult mai putin decat la diesel)

            Comment


            • #7
              K-man, cel mai bine ar fi sa faci un drive-test cu un diesel 2.0 sa vezi ce si cum (de la reprezentanta, de la un prieten), ca noi avem si o doza mai mare sau mai mica de subiectivism in raspunsuri, in functie de ce motor avem.
              Personal, daca varianta Avensis SW se gasea si pe benzina, imi luam pe benzina.

              diosubescu, te-ai grabit un pic...
              Avensis SW 2.0 D-4D & Celica 1,6L

              Comment


              • #8
                Va multumesc tuturor! Cred ca o sa raman pe varianta pe benzina. Sincer oscilam mai mult intre un focus 1.8 pe motorina si corolla asta pe benzina care costa cam la fel, 16.000 euro. Ma tenteaza totusi mai mult toyota din varii motive.
                Herr, m-ai facut curios cu filtru ala de aer dc spui ca se simte chiar asa diferenta, ma tenteaza si pe mine. Nu se pierde cumva garantia? Se mareste zgomotul motorului? De unde l-ai cumparat? Cat despre varianta sol mi-a recomandat si dealerul cu care am vb, dar nu prea inteleg cum ajuta vsc/trc si dealerul nu prea a stiut sa-mi explice.

                Comment


                • #9
                  vsc-trc = ESP - ASR conteaza mult
                  incearca sa faci un test drive cu 1.6 benzina si 2.0 diesel. test drive-ul este cel mai relevant, nu ce zicem noi pe aici.
                  eu as am facut, am ales diesel, am testat benzina doar din curiozitate, oricum eram chitit pe diesel. ca sportivitate nu se compara una cu alta. ca pret de achizitie e invers.
                  oricum daca ai ales benzina si nu in ultimul rand corolla - felicitari, nu o sa iti para rau.

                  Comment


                  • #10
                    @k-man: Nu te gandi ca o sa te lipeasca de scaun, insa se simte ca trage mai bine la turatii joase si e un pic mai nervoasa. Nu ai de ce sa pierzi garantia, chiar scrie pe cutie ca daca ai probleme de genul asta sau incearca sa ti-l inlocuiasca in service, sa ii pui pe carcotasi sa sune la ei si se ocupa oamenii lor (filtrul este garantat lifetime si se curata la 50-60.000 km). Nu mareste zgomotul motorului, doar permite o admisie mai buna de aer. Eu l-am luat de la cineva de pe forum si nu cred ca mai are (avea 4 si 2 le-am luat eu si cu un prieten), dar iti pot face rost, cred, de o bucata (in jur de 200-250 RON). Oricum, se schimba in 30 de secunde si daca vrei sa nu ai probleme la service, il schimbi inainte sa te duci .

                    Acum despre VSC/TRC.
                    VST = Vehicle Stability Control - intra in functiune cand esti in curba si derapezi. Slabeste tractiunea pe roata cu probleme, franeaza, etc... face mai multe chestii ca sa te tina pe traiectorie. Citeste aici: http://townhall-talk.edmunds.com/direct/view/.f1a109d

                    TRC = TRaction Control System. Intra in actiune cand patineaza rotile. E bine sa il dezactivezi daca nu poti iesi din noroi (scrie si in cartea tehnica).
                    Detalii aici: http://www.toyota-europe.com/innovat...gloss_trc.aspx

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by k-man View Post
                      Cat despre varianta sol mi-a recomandat si dealerul cu care am vb, dar nu prea inteleg cum ajuta vsc/trc si dealerul nu prea a stiut sa-mi explice.
                      Pentru sistemele VSC+TRC (VSC se numeste generic ESP) poti cauta pe youtube dupa "ESP Bosch" si gasesti niste filmulete (dintre care o inregistrare de la Fifth gear care e foarte sugestiva) despre ce pot face in caz de belea. Asa cum spune Herr, ESP te "tine" pe sosea in caz ca dai de polei, mazga etc. si esti in situatia de a iesi in decor (sau mai rau). Oricum, cel putin pentru VSC, e ca o asigurare - mai bine sa nu ai nevoie, dar daca e sa intre, poate face diferenta intre necaz sau doar o spaima...
                      Ca nota subiectiva de incheiere, eu am varianta pe benzina si crede-ma, nu simt lipsa cuplului... daca te obisnuiesti sa o calci cum trebuie (adica sa nu-ti fie mila sa schimbi viteza sus), masina "rupe".

                      Comment


                      • #12
                        Revin cu o intrebare: am auzit ca la inmatriculare trebuie platit 10% din valoarea masinii pentru ca toyota e din afara uniunii europene. Mi se pare incredibil. E adevarat asa ceva?

                        Comment


                        • #13
                          Cine ti-a vandut gogosile astea ???
                          Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                          Comment


                          • #14
                            Se pare ca niste oameni gresit informati.

                            Comment


                            • #15
                              Sau rauvoitori !!
                              La masina platesti doar pretul de la dealer, daca stii sa negociezi mai obtii niste bonusuri. La inmatriculare sunt aceleasi taxe ca la orice tip de masina echivalenta ca motorizare.
                              Toyota Avensis 1.8 VVT-i

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google