Salutare.
Am facut acum o saptamana revizia la toyota mea, si mai verificand cum se prezinta dupa 11 ani am observat ca intariturile fata sunt cam ruginite, mai ales cea din stanga precum si cauciucurile de protectie de la amortizoare sunt rupte.
Mecanicul mi-a recomandat ca macar cauciucul de protectie de la amortizoare sa il schimb, pentru a nu ajunge sa schimb si amortizoarele de la ce praf sau mizerii ar putea ajunge la el. Totodata mi-a recomandat ca daca tot va umbla la amortizoare sa schimbe acel cauciuc de protectie, nu ar fi rau sa schimb si flansele pentru ca la km pe care ai are masina in curand se vor duce si ele. Masina are apx. 150.000 km si sincer nu am auzit zgomote ciudate, sau mai sigur m-am obisnuit ori nu imi dau eu seama de ele.
Totodata, cand am cumparat masina,(acum 7 ani, masina are 11) am comandat un scut de metal aftermarket si il tin degeaba acasa. Nu l-am montat pt ca am asteptat sa se rupa cel de plastic, care inca nu s-a rupt total...
Acum, nu stiu ce sa fac daca ma hotarasc sa o bag in service:
- sa schimb si flansele (st-dr) daca tot demonteaza amortizorul pt cauciucul de protectie?
- sa schimb acele intaritoare fata?
- sa montez si scutul de metal ? Nu stiu daca se mai lasa masina sau altceva ce ar mai putea apare din cauza lui...
Hai va rog niste sfaturi sa ma pot decide!
Multumesc anticipat!
Masina e cea din semnatura, 149.500 km
Atasez si niste poze.
Am facut acum o saptamana revizia la toyota mea, si mai verificand cum se prezinta dupa 11 ani am observat ca intariturile fata sunt cam ruginite, mai ales cea din stanga precum si cauciucurile de protectie de la amortizoare sunt rupte.
Mecanicul mi-a recomandat ca macar cauciucul de protectie de la amortizoare sa il schimb, pentru a nu ajunge sa schimb si amortizoarele de la ce praf sau mizerii ar putea ajunge la el. Totodata mi-a recomandat ca daca tot va umbla la amortizoare sa schimbe acel cauciuc de protectie, nu ar fi rau sa schimb si flansele pentru ca la km pe care ai are masina in curand se vor duce si ele. Masina are apx. 150.000 km si sincer nu am auzit zgomote ciudate, sau mai sigur m-am obisnuit ori nu imi dau eu seama de ele.
Totodata, cand am cumparat masina,(acum 7 ani, masina are 11) am comandat un scut de metal aftermarket si il tin degeaba acasa. Nu l-am montat pt ca am asteptat sa se rupa cel de plastic, care inca nu s-a rupt total...
Acum, nu stiu ce sa fac daca ma hotarasc sa o bag in service:
- sa schimb si flansele (st-dr) daca tot demonteaza amortizorul pt cauciucul de protectie?
- sa schimb acele intaritoare fata?
- sa montez si scutul de metal ? Nu stiu daca se mai lasa masina sau altceva ce ar mai putea apare din cauza lui...
Hai va rog niste sfaturi sa ma pot decide!
Multumesc anticipat!
Masina e cea din semnatura, 149.500 km
Atasez si niste poze.



Comment