Salut,
Ieri prin munti, Rucar- Bran, am obs cu stupoare ca a inceput se se aprinda martorul de baterie, si dupa 5-10km s-a aprins si martorul de ABS, nu a mai durat mult si intr-o curba am ramas complet fara curent, si partea cea mai proasta a fost ca volanul s-a intarit si de abia am putut sa opesc pe dreapta intr-o curba cu un mic refugiu.
Concluzia-mersesem de o vreme doar pe baterie iar cand aceasta s-a consumat toate elementele alimentate de ea: bord, servo, ABS, etc au incetat sa mai functioneze. Am intors masina si am coborat cu f multe emotii cu max 20 km spre Damboviciara. Pe la mijlocul drumului, bateria nu a mai avut vlaga nici cat sa mentina calculatorul masinii capabil sa proceseze combustia, asa ca motorul s-a oprit si 2-3 km au fost un vis urat: la elementele de mai sus de nu mai functionau s-a adaugat si lipsa de servo pe franare.
Stie cineva cand pica alternatorul ce se defecteaza cel mai frecvent? Sa fie de la diode sau de la montajull electronic de pe el?
Mentionez ca inainte cu 3 sapt schimbasem baterie cu un Rombat, si testarea sistemului electric de incarcare fusese facut pt garantie.
Ma simt vinovat doar ca bornele erau ceva mai subtiri decar la baterie originala, si posibil ca un contact imperfect de la bornele bateriei sa fi fost cauza.
Apreciez orice sfat de la colegii de forum.
Merci
Ieri prin munti, Rucar- Bran, am obs cu stupoare ca a inceput se se aprinda martorul de baterie, si dupa 5-10km s-a aprins si martorul de ABS, nu a mai durat mult si intr-o curba am ramas complet fara curent, si partea cea mai proasta a fost ca volanul s-a intarit si de abia am putut sa opesc pe dreapta intr-o curba cu un mic refugiu.
Concluzia-mersesem de o vreme doar pe baterie iar cand aceasta s-a consumat toate elementele alimentate de ea: bord, servo, ABS, etc au incetat sa mai functioneze. Am intors masina si am coborat cu f multe emotii cu max 20 km spre Damboviciara. Pe la mijlocul drumului, bateria nu a mai avut vlaga nici cat sa mentina calculatorul masinii capabil sa proceseze combustia, asa ca motorul s-a oprit si 2-3 km au fost un vis urat: la elementele de mai sus de nu mai functionau s-a adaugat si lipsa de servo pe franare.
Stie cineva cand pica alternatorul ce se defecteaza cel mai frecvent? Sa fie de la diode sau de la montajull electronic de pe el?
Mentionez ca inainte cu 3 sapt schimbasem baterie cu un Rombat, si testarea sistemului electric de incarcare fusese facut pt garantie.
Ma simt vinovat doar ca bornele erau ceva mai subtiri decar la baterie originala, si posibil ca un contact imperfect de la bornele bateriei sa fi fost cauza.
Apreciez orice sfat de la colegii de forum.
Merci
Comment