Salutari tuturor!
As vrea sa va povestesc despre o problema care ma framanta de ceva vreme.
Am o Corolla 1.4 d4d din octombrie 2008, iar pana acum am aprox 20.000 km.
Am facut prima revizie pe la 11500 km, mai mult din cauza unui mesaj la bord de genul "oil maintenence...". Si pentru ca eram la Brasov, am mers la ei la service (nota 10 pentru politete si lucrare + costuri mai mici decat in Bucuresti).
In momentul in care am vazut mesajul de la bord, am verificat uleiul, care potrivit marcajului de pe joja, era undeva pe la 3/4. Nu am inteles de ce am primit acel mesaj.
Ca orice roman, fost posesor de batrana Dacie a tatalui, apoi de Logan, m-am gandit ca poate motorul e in rodaj, poate am mai sarit eu in turatii (desi chiar si in depasiri de tiruri nu sar de 4000 r/m), de obicei, schimb undeva pe la 3000...etc. Auzisem de problemele astea la skoda...
Iata ca acum am aproximativ 20.000 km, iar pe joja, uleiul arata exact ca la 11.500, inainte sa il schimb, adica a consumat cam 1/4. Inca nu am primit mesajul la bord, dar cine stie...
Daca a mai intampinat cineva probleme de acest gen, sau daca ma puteti ajuta cu vreo parere, oricat de neprofesionista, raman recunoscator.
As vrea sa va povestesc despre o problema care ma framanta de ceva vreme.
Am o Corolla 1.4 d4d din octombrie 2008, iar pana acum am aprox 20.000 km.
Am facut prima revizie pe la 11500 km, mai mult din cauza unui mesaj la bord de genul "oil maintenence...". Si pentru ca eram la Brasov, am mers la ei la service (nota 10 pentru politete si lucrare + costuri mai mici decat in Bucuresti).
In momentul in care am vazut mesajul de la bord, am verificat uleiul, care potrivit marcajului de pe joja, era undeva pe la 3/4. Nu am inteles de ce am primit acel mesaj.
Ca orice roman, fost posesor de batrana Dacie a tatalui, apoi de Logan, m-am gandit ca poate motorul e in rodaj, poate am mai sarit eu in turatii (desi chiar si in depasiri de tiruri nu sar de 4000 r/m), de obicei, schimb undeva pe la 3000...etc. Auzisem de problemele astea la skoda...
Iata ca acum am aproximativ 20.000 km, iar pe joja, uleiul arata exact ca la 11.500, inainte sa il schimb, adica a consumat cam 1/4. Inca nu am primit mesajul la bord, dar cine stie...
Daca a mai intampinat cineva probleme de acest gen, sau daca ma puteti ajuta cu vreo parere, oricat de neprofesionista, raman recunoscator.