Masina mea actuala e o Toyota Aygo din 2008.
Marca/Model:Toyota Aygo+
Motor: 1.0 VVT-i (998 cmc in 3 cilindri)
Putere: 68 cp @ 6000 rpm / 93 Nm @ 5200 rpm
Cutie de viteze: manuala 5 trepte
0-100 km/h dat de constructor: 14.2 sec
0-100 km/h cronometrati:12 sec
Dotari standard (nivel de echipare Plus):
Jante oţel 14" şi pneuri 155/65 R14
Aer condiţionat cu filtru polen
Vopsea metalizata Ice Blue (phased out)
Radio CD
Volan reglabil în înălţime
Geamuri electrice fata
Geamuri laterale spate cu deschidere compas
Airbag frontal sofer+pasager
Airbaguri laterale
ABS + EBD
CBC
Servodirectie electrica
Inchidere centralizata
Modificari:
Inele fante ventilaţie în culoarea caroseriei
MP3 player aux
Burduf schimbator piele
Nuca schimbator inox
Jante aliaj 15" 4x100 6.5J ET 38
Cauciucuri Toyo 195/45 R15
Toba finala aSPEC + amortizor
Fusta fata originala TTE in culoarea caroseriei
Stergator spate 16" (mai mare decat cel original)
Stergator fata 26" flatblade
Chestii care nu apar in specificatii:
Motorul a castigat 3 ani la rand (inclusiv 2009) cel mai bun motor sub 1.0.
Sta bine la turatie, peste 3500 ii place mai mult decat pana in 3500.
Feeling de cart pe serpentine
Pentru acceleratie, treapta 1-a pana la 51 la ora @6000 rpm, a doua pana la 95@6000 rpm, a 3-a pana la 139 la ora@6000 rpm. Viteza maxima declarata 157 in treapta a 5-a; in treapta a 4-a 170 - testat. (Cand am testat 0-100, m-am dus cu a doua pana la ~ 6200 rpm, partea rosie incepe la ~6300)
Consumul la mers la 90 la ora in afara e de 4%, in oras la mers normal 5.5%, la mers mai sportiv 7%. Mie imi ia cam 6.5% la schimbari 3000-5000 rpm.
Nu are toba intermediara din fabrica. Toba finala era foarte restrictiva de aia am si schimbat-o - asta inseamna ca in momentul in care intra VVT-i-ul, urla. RAU. De asta nici nu pot da jos amortizorul. Dar si cu amortizor, sunt multumit de sunet, mai ales in frana de motor de la 5000 rpm in jos. Din cand in cand mai fac un poc poc poc
Planuri de viitor:
Erau. As fi vrut stopurile spate de facelift, kit suspensie -3 cm (arcuri + amortizoare), k&n, evacuare completa, resoftare.
Intre timp mi s-au schimbat prioritatile, caut o masina mai sigura, cu mai multe dotari, "de familie". Asta inseamna ca anul viitor, bye bye aygo, hello Golf 5 GTI (sau GTI e30, depinde cum gasesc).
Cateva poze, cum era noua si cum e acum. A.. nu vedeti dublu. Avem 2 aygo identice ca specificatii in familie.
Numai bine



Marca/Model:Toyota Aygo+
Motor: 1.0 VVT-i (998 cmc in 3 cilindri)
Putere: 68 cp @ 6000 rpm / 93 Nm @ 5200 rpm
Cutie de viteze: manuala 5 trepte
0-100 km/h dat de constructor: 14.2 sec
0-100 km/h cronometrati:12 sec
Dotari standard (nivel de echipare Plus):
Jante oţel 14" şi pneuri 155/65 R14
Aer condiţionat cu filtru polen
Vopsea metalizata Ice Blue (phased out)
Radio CD
Volan reglabil în înălţime
Geamuri electrice fata
Geamuri laterale spate cu deschidere compas
Airbag frontal sofer+pasager
Airbaguri laterale
ABS + EBD
CBC
Servodirectie electrica
Inchidere centralizata
Modificari:
Inele fante ventilaţie în culoarea caroseriei
MP3 player aux
Burduf schimbator piele
Nuca schimbator inox
Jante aliaj 15" 4x100 6.5J ET 38
Cauciucuri Toyo 195/45 R15
Toba finala aSPEC + amortizor
Fusta fata originala TTE in culoarea caroseriei
Stergator spate 16" (mai mare decat cel original)
Stergator fata 26" flatblade
Chestii care nu apar in specificatii:
Motorul a castigat 3 ani la rand (inclusiv 2009) cel mai bun motor sub 1.0.
Sta bine la turatie, peste 3500 ii place mai mult decat pana in 3500.
Feeling de cart pe serpentine
Pentru acceleratie, treapta 1-a pana la 51 la ora @6000 rpm, a doua pana la 95@6000 rpm, a 3-a pana la 139 la ora@6000 rpm. Viteza maxima declarata 157 in treapta a 5-a; in treapta a 4-a 170 - testat. (Cand am testat 0-100, m-am dus cu a doua pana la ~ 6200 rpm, partea rosie incepe la ~6300)
Consumul la mers la 90 la ora in afara e de 4%, in oras la mers normal 5.5%, la mers mai sportiv 7%. Mie imi ia cam 6.5% la schimbari 3000-5000 rpm.
Nu are toba intermediara din fabrica. Toba finala era foarte restrictiva de aia am si schimbat-o - asta inseamna ca in momentul in care intra VVT-i-ul, urla. RAU. De asta nici nu pot da jos amortizorul. Dar si cu amortizor, sunt multumit de sunet, mai ales in frana de motor de la 5000 rpm in jos. Din cand in cand mai fac un poc poc poc

Planuri de viitor:
Erau. As fi vrut stopurile spate de facelift, kit suspensie -3 cm (arcuri + amortizoare), k&n, evacuare completa, resoftare.
Intre timp mi s-au schimbat prioritatile, caut o masina mai sigura, cu mai multe dotari, "de familie". Asta inseamna ca anul viitor, bye bye aygo, hello Golf 5 GTI (sau GTI e30, depinde cum gasesc).
Cateva poze, cum era noua si cum e acum. A.. nu vedeti dublu. Avem 2 aygo identice ca specificatii in familie.
Numai bine





Comment