Problema solutionata.
Demult, pe forumul anterior, am sesizat ca multe 2.2 D4D acuzau zgomote cand se apasa pe ambreiaj.
Problema asta am regasit-o si la mine.
Tocmai am fo' la service cu masina si problema a fost inlaturata. Din cauza apropierii unor componente, pe vibratie, la o anumita turatie a motorului, acestea interactionau. S-a aplicat un burete despartitor si OK.
Avand motorul la o turatie de 2000, in momentul cand apasam ambreiajul si motorul parcurgea zona de 1700-1500 rot/min, aparea un huruit din zona compartimentului motor. Sub aceasta turatie nu se mai auzea. Nu se auzea nici in accelerare. Ci numai in decelerare, in relaxare. In plus, uneori aproape nu se auzea deloc, alteori era foarte accentuat.
La service, mecanicul stia despre problema si mi-a demonstrat-o cu capota ridicata. Compartimentul filtrului de aer era in acea situatie. Prin aplicarea buretelui, efectul a fost inlaturat.
Succes tuturor.
Demult, pe forumul anterior, am sesizat ca multe 2.2 D4D acuzau zgomote cand se apasa pe ambreiaj.
Problema asta am regasit-o si la mine.
Tocmai am fo' la service cu masina si problema a fost inlaturata. Din cauza apropierii unor componente, pe vibratie, la o anumita turatie a motorului, acestea interactionau. S-a aplicat un burete despartitor si OK.
Avand motorul la o turatie de 2000, in momentul cand apasam ambreiajul si motorul parcurgea zona de 1700-1500 rot/min, aparea un huruit din zona compartimentului motor. Sub aceasta turatie nu se mai auzea. Nu se auzea nici in accelerare. Ci numai in decelerare, in relaxare. In plus, uneori aproape nu se auzea deloc, alteori era foarte accentuat.
La service, mecanicul stia despre problema si mi-a demonstrat-o cu capota ridicata. Compartimentul filtrului de aer era in acea situatie. Prin aplicarea buretelui, efectul a fost inlaturat.
Succes tuturor.
Comment